Klinkt als een gevalletje dat ik laatst had met onze dakkapel (schade). We hadden hier een aantal uren gestoken in het wachten op de bouwlui, het begeleiden van de bouwlui etc.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:20 schreef ranzige_pad het volgende:
Alleen service. Kom nog een dag bij voor de montage. Goed 1dag voor monteren is prima, de rest is minder. Maar 13dagen is wel erg veel. Het kan dus nog erger.
De rechtsbijstand denkt niet veel te kunnen doen, maar buigen zich toch over deze zaak.
Ja, maar ik geloof dat je die dingen niet mag gebruiken met een gaskookplaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:57 schreef Nirak het volgende:
randafzuiging zit tegenwoordig ook in "gewone" installaties die je wel op moet hangen.. dus misschien toch nog ff verder zoeken
Zit in villa arena. Is dus echt een keuken van Miele...quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:00 schreef sanger het volgende:
Miele keukens? Volgens mij doet Miele alleen de apparatuur..
en apparatuur kost natuurlijk ook niksquote:Op maandag 14 januari 2008 16:15 schreef WebForce het volgende:
meer dan 15 k voor een keuken. Een keuken zelf (apparatuur & kasten) maximaal ¤7.000 (dan heb je een gote keuken met eiland, hoge kasten etc.). Alles wat boven dat bedrag zit betaal je gewoon echt veel en veels te veel.
IKEA idd, wat is daar mis mee? Beste koop vaatwasser, beste koop oven, beste koop combimagnetron. Standaard 5 jaar garantie, 25 jaar garantie op de keuken. Oké niet alle indelingen zijn mogelijk, maar toch wel de doorgaans normale opstellingen (Recht, hoek, U-vorm, eiland, hoge kasten wand). En verschillende bladen: maatwerk steen, laminaat en standaard masief hout.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
en apparatuur kost natuurlijk ook niks![]()
ik wil niet weten wat voor keuken jij hebt, ikea zeker
![]()
een mooie keuken met goede apparatuur mag wel wat kosten![]()
Dat wil niet zeggen dat ik te veel ga betalen...
De apparatuur is allemaal van Whirlpool (zelfde kwaliteit en producten als Bauknecht wat beter staat aangeschreven). Speciaal omgelabeld voor Ikea.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:53 schreef Fixers het volgende:
Ik heb een beetje gemengde verhalen gehoord over Ikea keukens. Kwalitatief zou het goed spul zijn, alleen een vriendin van me heeft een paar maanden moeten wachten op nalevering van wat onderdelen, voornamelijk greepjes. Ik heb in de showrooms ook wel eens zelf aan alles gerammeld en gevoeld en dat ziet er best goed uit. Ik vind alleen de apparatuur er zo ielig uitzien, zal wel komen omdat ik zelf fornuizen verkoop.
Vanavond maar eens het hele topic doorlezen, 'k hoop op een verhuizing dit jaar en wil wel eens weten wat een hele keuken kost. Zo voor hypotheek-beeldvorming,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |