Ik heb geen aanbetaling gedaan. Echter wel 1 betaling nadat men ongeveer halverwege was (van ongeveer 50% van het bedrag) en dat de geleverde zaken ook echt ongeveer 50% van waarde waren. Daarna pas bij gehele oplevering van de keuken het eind bedrag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:07 schreef Burbujas het volgende:
Ik vind het nogal een risico. Een aanbetaling okay, maar om nou het hele bedrag neer te tellen voor een keuken die er nog niet staat..
Is er hier iemand die pas betaald heeft toen de keuken naar ALLE tevredenheid geplaatst, gemonteerd en geheel werkend was? Zo ja, waar heb je die keuken vandaan?
Net alsof daar zwaar aan getild wordt.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:19 schreef Annemiek78 het volgende:
Is de normale gang van zaken anders.... Juridisch gezien heeft de keukenleverancier de plicht om de keuken onbeschadigd conform order op te leveren. Waarom dan toch geld achter willen houden?
Je hebt ook CBW voorwaarden die stellen dat de leverancier 4 weken de tijd heeft om na levering/montage eventuele gebreken te herstellen. Is ook absoluut geen reclame als ze dat niet zouden doen.
Belachelijk gewoon. Alles al betaald en niets hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:00 schreef Annemiek78 het volgende:
Normaal is ongeveer 10% bij plaatsing order en het restant (volledig) week voor levering..
Hier ben ik het helemaal mee eens. Als je eenmaal betaald hebt, mag je maar hopen dat alles goed gedaan wordt, anders kan jij na gaan bellen etc waar ik dus totaal geen trek in hebquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:11 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Belachelijk gewoon. Alles al betaald en niets hebben.
Ze komen eerst maar eens langs en laten ze zien waar ik voor ga betalen. Geen haar op mn hoofd dat ik 10.000+ euros compleet ga betalen zonder ook maar iets gekregen te hebben.
Daarom komt mijn keuken bij een interieur bouwer vandaan. Die wilde wel op een normale manier zaken doen. Voor ook normale prijzen.
En waar ondertussen niets mee gedaan wordt aangezien men hun centjes al heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef Burbujas het volgende:
Hier ben ik het helemaal mee eens. Als je eenmaal betaald hebt, mag je maar hopen dat alles goed gedaan wordt, anders kan jij na gaan bellen etc waar ik dus totaal geen trek in heb![]()
JF, Indoor Interieurbouwquote:Bij welke interieurbouwer komt je keuken trouwens vandaan?
Ze zullen wel moeten, anders komen ze zelf in de problemen.. Maar 1 jaar is inderdaad wel errug lang! Waar komt je keuken vandaan Sanger?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Net alsof daar zwaar aan getild wordt.....
Wij zijn inmiddels ruim een jaar verder en hij is nog niet af.
Tsja, wij waren al gewaarschuwd door bekenden en nota bene door een monteur dat als het fout gaat bij Brugman het ook goed fout gaat, en fouten worden volgens hem net ff iets te vaak gemaakt en in de meeste gevallen is dit de fout van Brugman... (de DMG groep dus)quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:53 schreef ranzige_pad het volgende:
wat een verhaal!
Dat is een prima samenvatting van dit hele topic lijkt mequote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:14 schreef Gumtree het volgende:
Keuken verkopers zijn nog erger dan auto verkopers.
leuk om te weten is dat de keukenkampioen dus van hetzelfde bedrijf is als de keukenconcurrentquote:
Kweenie of ze een MHK keuken expert hebben, maar zeker een goeie... Voor mij althans :dquote:Op maandag 12 maart 2007 16:39 schreef Kwelit het volgende:
Okay ik heb het volgende lijstje samengesteld van keukenzaken die een bezoekje waard zijn:
Superkeukens Utrecht
Keukencentrum Tiel
Philipo keukens
Houtsma keukens
Tulp keukens
Nivo keuken
Heeft iemand nog andere suggesties, het liefst regio Zuid-Holland.
Arthur, kun je mij misschien vertellen (evt. via pm) hoe deze zaak prijstechnisch zit? Dan kan ik bekijken of deze zaak in ons budget past. Wat je erover zegt en wat ik op de site van ze zie, dat zie ik wel zitten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef _Arthur het volgende:
[..]
En waar ondertussen niets mee gedaan wordt aangezien men hun centjes al heeft.
[..]
JF, Indoor Interieurbouw
Zittard 39
5505JC Veldhoven
(040)2053028
john.rooij@planet.nl
Ik heb zelf mijn apparatuur op internet gekocht. Deze is door JF gewoon netjes ingebouwd. Granietenkeukenblad komt ook via hen (geheel naar wens op maat gemaakt van 70 tot 90cm diep).
ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de prijs (je mag mij ook pmen)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Nirak het volgende:
[..]
Arthur, kun je mij misschien vertellen (evt. via pm) hoe deze zaak prijstechnisch zit? Dan kan ik bekijken of deze zaak in ons budget past. Wat je erover zegt en wat ik op de site van ze zie, dat zie ik wel zitten.
Had heel z'n site nog niet eens gezien. Mijn keuken komt enkele malen in beeldquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef Nirak het volgende:
Arthur, kun je mij misschien vertellen (evt. via pm) hoe deze zaak prijstechnisch zit? Dan kan ik bekijken of deze zaak in ons budget past. Wat je erover zegt en wat ik op de site van ze zie, dat zie ik wel zitten.
Jep. Alle apparatuur via internet besteld.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:01 schreef Nirak het volgende:
Dat ziet er netjes uit arthur! Dus als ik je goed begrijp heb je zelf oven, kookplaat, afzuigkap, vaatwasser e.d. gekocht, en bouwt dit bedijf het netjes in?
Laten we het houden op dat er erg grote marges op de apparatuur zitquote:Dat lijkt me wel voordelig, want met de apparatuur wordt je meestal afgezet bij keukencentra.
Mijn keuken komt bij bloksma keukens vandaan http://www.bloksmakeukens.nl/ .quote:Op maandag 12 maart 2007 16:39 schreef Kwelit het volgende:
Okay ik heb het volgende lijstje samengesteld van keukenzaken die een bezoekje waard zijn:
Superkeukens Utrecht
Keukencentrum Tiel
Philipo keukens
Houtsma keukens
Tulp keukens
Nivo keuken
Heeft iemand nog andere suggesties, het liefst regio Zuid-Holland.
bekijk goed wat dat met je eventuele garantie doet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:59 schreef ranzige_pad het volgende:
We hebben afgesproken dat ik zelf deze deur op kom halen bij Bugman in Zwolle en zelf het deurtje monteer. Dan heb ik het gelukkig zelf in handen.
Dat valt nog reuze meequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:59 schreef ranzige_pad het volgende:
Som opgenomen verlof
14 dec 2006 8 uur
31 jan 2007 6uur
1 maart 2007 6uur
6 april 2007 4 uur
7 mei 2007 8 uur
Totaal 32uur = 4dagen verlof.
Rechtsbijstand is reeds in werking gesteld. Hopelijk kunnen zij iets beteken voor ons.
Heb je een indicatie van wat het kost om een keuken te laten bouwen? Doet zo'n interieurbouwer hetzelfde als zo'n keukenmannetje, met als verschil dat hij alles zelf op maat maakt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:20 schreef _Arthur het volgende:
Jep. Alle apparatuur via internet besteld.
[..]
Laten we het houden op dat er erg grote marges op de apparatuur zit![]()
Dan kan Brighteyes verder turven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:16 schreef Leipo666 het volgende:
Nou wij hebben dus ook een keuken besteld.
het is dus uiteindelijk Keukencentrum Tiel geworden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |