quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:13 schreef Janetje het volgende:
Stofje volgens google:
[afbeelding]
ja met zon uiterlijk dwing je absoluut respect afquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:13 schreef Janetje het volgende:
Stofje volgens google:
[afbeelding]
je bril zit scheefquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:15 schreef Stofje het volgende:
Godver. Kan ik net zo goed een fotoboek openen.
Hoe laat moest je eik op je werk zijn?quote:
Jij blijftquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:18 schreef Stofje het volgende:
Kan ik meer aandacht geven aan nieuwbakken mevrouw Stofje. En kan ik m'n hobbies misschien weer oppakken. En kan ik misschien wél op tijd op m'n stage komen. Eigeniljk is het misschien beter als ik stop
Lijkt me een goede keusquote:
Die krijgt zo weer eens een ban, dus ik denk het niet..quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
idd stel je voor straks komt er bv een paultjuhh ofzo in zen plaats
Dan doe je dat vandaag toch..quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:22 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, die zou ik 'm gisteren aansmeren. VergetenWaardeloze mod ben ik toch, m'n uiterlijk niet mee, m'n naam niet mee
als je zorgt dat paultjuhh een ban krijgt stijg je weer behoorlijk in aanzien hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:22 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, die zou ik 'm gisteren aansmeren. VergetenWaardeloze mod ben ik toch, m'n uiterlijk niet mee, m'n naam niet mee
*slaps stofje in the face..quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:22 schreef Stofje het volgende:
Doeiiquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:25 schreef Stofje het volgende:
Ik ga werken. Moet er om 10.00 zijn. Het is ongeveer een uur reizen. Kut.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
*slaps stofje in the face..
En nou ophouden met dat zielige gedoe.
Gewoon modje spelen.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:26 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik zal killswitch en jackson ook eens een bannetje aansmeren, jij bent veilig, jij bent lief.
![]()
Ik merk het wel weer hehquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:26 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik zal killswitch en jackson ook eens een bannetje aansmeren, jij bent veilig, jij bent lief.
![]()
Hij bedoelt dat jij fok! nodig hebt denkquote:
Belediging van een mod in functie?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:26 schreef Stofje het volgende:
![]()
Nee, ik ben gewoon lief.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat jij fok! nodig hebt denk
en waar krijg ik die ban voor danquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Ik zal killswitch en jackson ook eens een bannetje aansmeren, jij bent veilig, jij bent lief.
![]()
en wat staat daar op? uurtje afstoffen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Belediging van een mod in functie?
Ohh....quote:
Dat dacht ik ook altijdquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:28 schreef killswitch het volgende:
ik ben veels te netjes voor een ban
Je hebt msn-tubgirl gepostquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
en waar krijg ik die ban voor dan
ik ben veels te netjes voor een ban
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hebt msn-tubgirl gepost![]()
op msn
Dat klinkt vies...quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
en wat staat daar op? uurtje afstoffen?
oy vette shitquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
think positive: nog 1 stap verder en je hebt diamant
Kom ik ook weer goed weg zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Ik zal killswitch en jackson ook eens een bannetje aansmeren, jij bent veilig, jij bent lief.
![]()
Lastig he, klonenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:49 schreef Bizznitch het volgende:
hehehe
Dusssssquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
neuh, ik ben gewoon weer overgestapt
oh telaatquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:59 schreef Bizznitch het volgende:
moet je trouwens niet naar duitsland ofzo he!?!?!?!? pffffffft
doei.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dusssssmaaaar lieve beffertjes, ik ben weg tot maandag
Jup.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:47 schreef Talietje het volgende:
moggeh btw... of ligt inene iedereen in zijn/haar bed!
Goedemorgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:10 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
hoiquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:10 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
mogguh schone damequote:Op donderdag 23 februari 2006 10:10 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
lolquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:46 schreef Stofje het volgende:
Hodfrdehodfrdomme. Kom je véél te laat op je werk, ben je nog als eerste! Had net zo goed een uur later kunnen komen, niemand die het had gemerkt.
![]()
Maar goed, hoi.![]()
Bizz!quote:
mogguh mijnheerquote:
Ik val buiten de boot zie ik alweerquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:52 schreef Misstique het volgende:
Ow en natuurlijk veel kusjes aan al het blauw wat hier vertegenwoordigd is.
Eindelijk iemand die mijn status kan waarderenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:52 schreef Misstique het volgende:
Ik heb blauw in m'n iconquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:52 schreef Misstique het volgende:
Ik zat ook al te kijken, maar ik dacht dat er misschien een speciale gedachte achter zatquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:54 schreef Litso het volgende:
Stofje. Waar heb je deze OP eigenlijk vandaan?
De bierpul klopt niet helemaal.
Gekoppiepeest van de vorige. Eens kjiken what went wrongquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:54 schreef Litso het volgende:
Stofje. Waar heb je deze OP eigenlijk vandaan?
De bierpul klopt niet helemaal.
Ik heb hem in de loop van het vorige topic opgedateerd. Er staat een nieuwe versie op de wiki.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gekoppiepeest van de vorige. Eens kjiken what went wrong.
Ik ben jou idd vergetenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik val buiten de boot zie ik alweer
Had je een change-request liggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb hem in de loop van het vorige topic opgedateerd. Er staat een nieuwe versie op de wiki.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben jou idd vergeten!
Alsnog:![]()
Nee ik bedacht zelf gister dat ie wel weer eens vernieuwd kon worden, maar ik kreeg idd te horen dat dat laatst ook besproken wasquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Had je een change-request liggen?
Ik heb geen zin. Doe jij maar. Want ik heb geen zin.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb hem in de loop van het vorige topic opgedateerd. Er staat een nieuwe versie op de wiki.
Alles puikend hier. Laatste dagje, morgen vrijquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Alles goed vandaag?.... kleine oppepper... we gaan richting weekend weer
Luie kutmod!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin. Doe jij maar. Want ik heb geen zin.
ABNquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alles puikend hier. Laatste dagje, morgen vrij![]()
Luilak!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gekoppiepeest van de vorige. Eens kjiken what went wrong.
Gefixedquote:
Kijk eensch aanquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee ik bedacht zelf gister dat ie wel weer eens vernieuwd kon worden, maar ik kreeg idd te horen dat dat laatst ook besproken was
Je staat er ook in.
Je mag mijn icoon net zo geel maken als je wilquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Gefixed
Ik denk dat ik de icoontjes binnenkort allemaal nog wat geler ga maken, want het is wel een kleurenfestijn zo
Jij blijft juist witquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Je mag mijn icoon net zo geel maken als je wil![]()
Hoi schat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:07 schreef Janetje het volgende:
Hoi lieverds
Als je die van mij op een handiger moment stilzet is dat alvast niet meer nodigquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Gefixed
Ik denk dat ik de icoontjes binnenkort allemaal nog wat geler ga maken, want het is wel een kleurenfestijn zo
Pas op, dan pist-ie er overheen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Je mag mijn icoon net zo geel maken als je wil![]()
Ooh... okequote:
Ja sjegquote:
Je bent nu officieel BeFfer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:09 schreef Stofje het volgende:
Hee. Ik sta erbij. Tof.
Je bent hier ook vaak te vinden..quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:09 schreef Stofje het volgende:
Hee. Ik sta erbij. Tof.
En dat is vast geheel wederzijdsquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:14 schreef Stofje het volgende:
Ik haat BeF.
maar wij zijn tof dacht ik zoquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:14 schreef Stofje het volgende:
Ik haat BeF.
Je moet niet denken..quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar wij zijn tof dacht ik zo
Hmm.. darker network was zeker even down..quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef Litso het volgende:
Janetje, zowel je icon als de BeF banner zijn kapot. Wat is dat voor pauperserver?
-edit-
O. Ze doen het alweer.
En dan te bedenken dat ik Bupatih en The_Terminator eruit heb gehaald. Die komen hier toch nooitquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
der staan gewoon al 3 mods en een FA in de bierpul
Ah, dat wordt het credo van vandaag: minimalisme. En dan vooral in de werksfeer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik probeer het ook tot een minimum te beperken
lolquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:19 schreef Litso het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik Bupatih en The_Terminator eruit heb gehaald. Die komen hier toch nooit
kortom je bent lui?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah, dat wordt het credo van vandaag: minimalisme. En dan vooral in de werksfeer..
En Snakey staat er niet in!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:19 schreef Litso het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik Bupatih en The_Terminator eruit heb gehaald. Die komen hier toch nooit
Of we zorgen dat we allemaal crew worden!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
lol
we gaan gewoon mods en FA's verzamelen
zie je het al voor jequote:Op donderdag 23 februari 2006 11:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Of we zorgen dat we allemaal crew worden!
Ik las gister nog mee in PUB SC waar Dribbel_, DjDev, TLK en nog meer van die baggerkneusjes dezelfde plannen haddenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geef hem er eentje van mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:24 schreef Stofje het volgende:
Ik ben even weg. Even paultjuuhhhh van een aantal notes voorzien.
Alweer?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:24 schreef Stofje het volgende:
Blauw zou je goed staan. Ik ga voor roodquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
moet niet al te moeilijk zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:24 schreef Stofje het volgende:
yvonne wannabequote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Blauw zou je goed staan. Ik ga voor rood![]()
Niet eens roze?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat mag altijdquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:24 schreef Stofje het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kan ook, als ik A ben kan ik mezelf elke kleur geven die ik wilquote:
Ik wil lichtbruinquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:29 schreef Janetje het volgende:
Als we toch kleur gaan kiezen dan wil ik bordeaux..
Newbie's in BeF zullen scheel worden van al die kleurtjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:29 schreef Janetje het volgende:
Als we toch kleur gaan kiezen dan wil ik bordeaux..
Donkergroen klinkt goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee wacht. Donkergroen vind ik wel wat.
tja ik vind zwart wel een heerschende kleur dus ik denk dat ik maar undercover FA wordquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee wacht. Donkergroen vind ik wel wat.
Terracotta-oranjequote:Op donderdag 23 februari 2006 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Donkergroen klinkt goed![]()
Ik wil zilver![]()
Eigenlijk is dat ook wel stoerquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja ik vind zwart wel een heerschende kleur dus ik denk dat ik maar undercover FA word
BeFmKquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Newbie's in BeF zullen scheel worden van al die kleurtjes![]()
Go for it.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:34 schreef Litso het volgende:
[BeF] #427 Noem hier alle kleuren op die je kent.
Kutverdoving. En dan zo lekker op die clit knabbelenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Godverdomme, kutverdoving van de tandarts. Heel m'n bek voelt dik aan!
Das beter idd, dan turquoise voor Bizzquote:
Ja, maar als de verdoofd is heeft het zo weinig zin.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Kutverdoving. En dan zo lekker op die clit knabbelen
Het gaat om het ideequote:Op donderdag 23 februari 2006 11:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, maar als de verdoofd is heeft het zo weinig zin.
Ik denk dat ie liever groen heeftquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:43 schreef Misstique het volgende:
En geel voor c.
Zullen we het even aanvragen bij yvonne?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ie liever groen heeft![]()
We gaan Reservoir Dogs nadoen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:42 schreef Janetje het volgende:
KS - zwart
Rpp - terracotta
Mt - zilver
Litso - Donker groen
J.- bordeaux
Biz - turquoise
Chow - lila
Pech, hij krijgt de parkietenkleur!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ie liever groen heeft![]()
Goed plan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Zullen we het even aanvragen bij yvonne?
"Why do I have to be mister pink! Can't I be mister purple?"quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We gaan Reservoir Dogs nadoen?
"Pink sounds like pussy"quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:46 schreef Litso het volgende:
[..]
"Why do I have to be mister pink! Can't I be mister purple?"
Litso, check dit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:46 schreef Litso het volgende:
[..]
"Why do I have to be mister pink! Can't I be mister purple?"
Nouhou!!quote:
De notes van paultjuhhh.quote:
Kijk even in de OPquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:48 schreef nyny83 het volgende:
Godverdomme wat is het vandaag drukEcht alles gaat mis hier, hoop dat ik nog op tijd weg kom
Ben dus helaas niet gezellig aan het meeBeFfen, maar vanaf volgende week woensdag verwacht ik rustiger tijden... het zou eens tijd worden.
Lek eens even..quote:
Geef hem een soa.quote:
Kan die gast niet gewoon een permban krijgen?quote:
Aardig lijstje..quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:50 schreef Stofje het volgende:
Geopende topics van Paultjuhhh. Maand: Februari.
[...]
Maar in de notes staat er een link naar.
Tuuk niet, is voor iedereen inzichtelijk in zn postgeschiedenisquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef Stofje het volgende:
Oh, is dat lekken. Sorry A's, sorry FA's
.
Informatie geven over inhoud van notes he..quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuuk niet, is voor iedereen inzichtelijk in zn postgeschiedenis![]()
Let je wel op?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
laat je ons ook nog meegenieten of
die hebben jullie over het hoofd gezien?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zijn de dichte topics. Er zijn er ook een aantal opengebleven.
Wat vind jij van de kleur lila?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:54 schreef Chowi het volgende:
Politiek. Hell yes.
Chowibaby!!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:54 schreef Chowi het volgende:
Politiek. Hell yes.
Als mijn username die kleur wordt vind ik het wel mooi.quote:
Tiekepiek.quote:
Chowi. Lieverd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:01 schreef Chowi het volgende:
Note to self: kill -> topics.
Meaui. Nu nog aanvragen bij de admins dus.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als mijn username die kleur wordt vind ik het wel mooi.
Stofje. Honnepon.quote:
Komen daar tietenfoto's aan te pas?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Meaui. Nu nog aanvragen bij de admins dus.
Vraag meteen voor iedereen een ([BeF]) tagje aanquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Meaui. Nu nog aanvragen bij de admins dus.
Als je wilquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Komen daar tietenfoto's aan te pas?.
1337 h4xx0rzquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:03 schreef Chowi het volgende:
Oh! Ik wil de tag "BeF-b33b".
Ik vind zelf BeFmod wel een mooie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:03 schreef Chowi het volgende:
Oh! Ik wil de tag "BeF-b33b".
Plannen? Fill me in.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Als je wil
Ik had het niet specifiek over/tegen jou. We hebben wel plannen maar nog niks aangevraagd
quote:
Denk je nou echt dat ík ga teruglezen? Ík?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Het hele topic gaat al over kleurtjes
Daarom vatte ik het ook even samen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ík ga teruglezen? Ík?
Lief.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Daarom vatte ik het ook even samen.
Hihi.quote:
Heeft hij ook krullen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Jep.
En nu ga ik even tv kijken met mijn zieke broertje.
Mag ik ook iets zeggen over de OP?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee! Je mag niet in de nieuwe OP!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
pc-fr34k de BeFnerd
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee! Je mag niet in de nieuwe OP!
Je bent onderdeel van de bierpul geworden met jij icon. Nu moet je dus enorm blij zijn, je vereerd voelen en bier zuipen.quote:
surequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mag ik ook iets zeggen over de OP?
Maar.. maar.. is dan nog wat anders dan BeF?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
!
Ik ga weer weg!
Ik kom hier wat minder omdat ik m'n posttalent op het gehele forum sjow!
Mijn! Oude! Chowi! Avatar! Staat! Er! Nog! In! En! Moet! Dus! Veranderd! Worden!quote:
right was jij niet een kloon van dribbel?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:15 schreef Biogarde het volgende:
Wilde jullie net vertellen, dat ik jullie allemaal lief vindt![]()
Allemaal![]()
Het schijnt zo jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar.. maar.. is dan nog wat anders dan BeF?
ctrl-F5quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn! Oude! Chowi! Avatar! Staat! Er! Nog! In! En! Moet! Dus! Veranderd! Worden!
Hmm, dat inlikken gaat je best goed af. Doe Stofje eens?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:15 schreef Biogarde het volgende:
Wilde jullie net vertellen, dat ik jullie allemaal lief vindt![]()
Allemaal![]()
Ik heb niets anders nodig dan BeF.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het schijnt zo ja!
Je hebt nog niet gekeken![]()
![]()
Waar dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het schijnt zo ja!
Je hebt nog niet gekeken![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
right was jij niet een kloon van dribbel?
Verdoving.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:17 schreef pc-fr34k het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurd voordat zo'n verdoving van de tandarts uitgewerkt is? Ik heb namelijk erg honger maar kan niet goed eten. Melk loopt weer uit m'n bek enzo..
Heb ik niet nodigquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:16 schreef rompompom het volgende:
Hmm, dat inlikken gaat je best goed af. Doe Stofje eens?
Duurd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:17 schreef pc-fr34k het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurd voordat zo'n verdoving van de tandarts uitgewerkt is? Ik heb namelijk erg honger maar kan niet goed eten. Melk loopt weer uit m'n bek enzo..
Ik klikte per ongeluk een keer op "index"quote:
Dit is ook m'n eerste keer met verdoving omdat er een erg pijnlijk gaatje in zat die uber gevoelig was. Dan had ik nu ik het bekijk liever die pijn eventjes gehad.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdoving.. Van de tandarts.
. Mên, verdoving is voor watjes en kost alleen maar geld.
quote:
Da's mooi kloten danquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig![]()
Yvonne vindt me TOF!![]()
![]()
Heeft ze kloten danquote:
Als je net een gaatje had mag je toch 2 uur niet eten en drinken?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Verdomme, me hele wang ligt open omdat ik er op gekauwd heb! Ik wil eten!
Moet jij eens opletten, wanneer die verdoving is uitgewerktquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Verdomme, me hele wang ligt open omdat ik er op gekauwd heb! Ik wil eten!
Ik vroeg me al af waarom er een index nodig was!quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik klikte per ongeluk een keer op "index"![]()
Wist niet wat me overkwam![]()
Het is al meer dan 2 uur geleden, en dat is alleen als je zo'n behandeling heb gehad, niet biuj een normaal gaatje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je net een gaatje had mag je toch 2 uur niet eten en drinken?
Dat klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef Chowi het volgende:
Nou ik ga douchen en aankleden en mezelf verzorgen enzo. Want dat moet hè! Van jullie, mannen!
[afbeelding].
Die ene keer dat ik via MSN iemand geNSBd heb, werkte het wel meteenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heeft ze kloten dan![]()
![]()
!!
!
Ze is best aardig!
SS'erquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik via MSN iemand geNSBd heb, werkte het wel meteen
Jij zit ook met d'r op MSNquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en hoe lang duurt dat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten, wanneer die verdoving is uitgewerkt!
Dan ga je kapot![]()
Heil Yvonne!quote:
Gestapoquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is dan niet zozeer je kies die pijn doet, maar hetgeen wat je allemaal kapot gebeten hebtquote:
Ja, maar hoe lang duurt zo'n verdoving? Die pijn zal me nu niet uitmaken, ik wil eten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is dan niet zozeer je kies die pijn doet, maar hetgeen wat je allemaal kapot gebeten hebt!
Heb het ook gehad, en had m'n wangen en tong kapot gebeten![]()
Maar met een paar uutjes ben je daar vanaf!
-edit-
Qua pijn dan![]()
Hans ja...quote:
Ik spreek 'r nooit aan dude, kom op zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij zit ook met d'r op MSN![]()
Heb het met haar alleen over vistfucken en het afgieten van aardappels![]()
Spuit elfquote:
fistfukken met afgegoten aardappels gok ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij zit ook met d'r op MSN![]()
Heb het met haar alleen over vistfucken en het afgieten van aardappels![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:31 schreef Stofje het volgende:
Ik vind Bio lief.
Eerlijk gezegd weet ik dat niet, omdat ik vaak m'n nest in ging omdat ik anders toch de zooi kapot beet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, maar hoe lang duurt zo'n verdoving? Die pijn zal me nu niet uitmaken, ik wil eten..
Ik jou sporadisch.quote:
Jij bent stomquote:
Nu gaat het wel.quote:
Uhmmm, rond half 11 spoot hij die verdoving erin.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik dat niet, omdat ik vaak m'n nest in ging omdat ik anders toch de zooi kapot beet.
Hoelang is het nu geleden?
Nu wat minder..quote:
Dan moet het binnen nu een een moment, uitgewerkt rakenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhmmm, rond half 11 spoot hij die verdoving erin.
Ok. Hetb voelt nog steeds even verdoofd aan, het wordt niet mindr ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan moet het binnen nu een een moment, uitgewerkt raken![]()
Het neemt vrij snel af!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ok. Hetb voelt nog steeds even verdoofd aan, het wordt niet mindr ofzo..
Nou joh.. je typt er helemaal moeiijk van...quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ok. Hetb voelt nog steeds even verdoofd aan, het wordt niet mindr ofzo..
Ik voel me ook wat duizelig en misselijk inderdaad. Ik heb ook veel bloed ingeslikt op een lege maag.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou joh.. je typt er helemaal moeiijk van...
Blijft altijd leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:40 schreef Biogarde het volgende:
Voor jullie![]()
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama.php
*koekjes met thee aangeeft.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik snap je.
Ik voel me niet lekker. Buh.
Trusten.quote:
inmiddels al wat collega's geariveerd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik snap je.
Ik voel me niet lekker. Buh.
Soms hè, vind ik je best lievquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
MT. de BeFdame
ik zou maar aardig tegen ze zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:49 schreef Misstique het volgende:
Ow ja en mijn kutlaptop was gecrashed en ik wens grafkanker aan alle helpdeskers![]()
Ik geloof van niet, waar staat die afkorting voor?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zou maar aardig tegen ze zijn
ooit BOFH gelezen?
Bastard Operator from Hellquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik geloof van niet, waar staat die afkorting voor?
coolquote:
Ben ik niet echt, maar tóch leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
compleet absurd maar erg funny, helemaal als je uberhoubt een beetje into computers bent
beetje langdradig, maar wel leuk. Ken em al vanaf dat ik een jaar of 14 ben, heb toen helemaal blauw gelegen af en toe (en ja, ik was een kneus toen)quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
compleet absurd maar erg funny, helemaal als je uberhoubt een beetje into computers bent
Heeft dit te maken met vorige week donderdag, waarvan ik steeds vergeet te vragen hoe het ging?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:18 schreef Stofje het volgende:
Kan ik meer aandacht geven aan nieuwbakken mevrouw Stofje.
Ah, nu ben je weer schoon enzo zoals wij mannen het graag willen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef Chowi het volgende:
Klaar.
En zacht.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ah, nu ben je weer schoon enzo zoals wij mannen het graag willen?![]()
Ik had je al begroet schatje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:21 schreef Chowi het volgende:
Negeer me niet.
Je wil te graag.quote:
Ohja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had je al begroet schatje..
moet je anders de nieuwe bij the register eens lezen, hij is weer beter bezigquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
beetje langdradig, maar wel leuk. Ken em al vanaf dat ik een jaar of 14 ben, heb toen helemaal blauw gelegen af en toe (en ja, ik was een kneus toen)
Hihi.quote:
Zal eens kijken als ik weer eens wat meer tijd heb, kutwerkquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je anders de nieuwe bij the register eens lezen, hij is weer beter bezig
Het was niet de bedoeling dat dat gequote werd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Heeft dit te maken met vorige week donderdag, waarvan ik steeds vergeet te vragen hoe het ging?
Dan had je het niet moeten postenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling dat dat gequote werd.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan had je het niet moeten posten![]()
En mijn achting in jou daalt weer verder.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef Litso het volgende:
Spongebob de movie is tof.
Zo ben ikquote:
"Um, I need to know how to rename a file" he says.quote:
Ik heb in het geheel geen achting voor mensen ie SpongeBob niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
En mijn achting in jou daalt weer verder.
je zit achter je sysadmin PC en je hebt remote control over de pc van de schijt irritante idioot aan de andere kant die zen pc weer eens verneukt heeft, best handig om dan sneltoetsen te hebben om hem een beetje te irriterenquote:
hey lief n00bjequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik durfde het niet toe te geven. Nu wel, dank je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |