quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:13 schreef Janetje het volgende:
Stofje volgens google:
[afbeelding]
ja met zon uiterlijk dwing je absoluut respect afquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:13 schreef Janetje het volgende:
Stofje volgens google:
[afbeelding]
je bril zit scheefquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:15 schreef Stofje het volgende:
Godver. Kan ik net zo goed een fotoboek openen.
Hoe laat moest je eik op je werk zijn?quote:
Jij blijftquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:18 schreef Stofje het volgende:
Kan ik meer aandacht geven aan nieuwbakken mevrouw Stofje. En kan ik m'n hobbies misschien weer oppakken. En kan ik misschien wél op tijd op m'n stage komen. Eigeniljk is het misschien beter als ik stop
Lijkt me een goede keusquote:
Die krijgt zo weer eens een ban, dus ik denk het niet..quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
idd stel je voor straks komt er bv een paultjuhh ofzo in zen plaats
Dan doe je dat vandaag toch..quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:22 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, die zou ik 'm gisteren aansmeren. VergetenWaardeloze mod ben ik toch, m'n uiterlijk niet mee, m'n naam niet mee
als je zorgt dat paultjuhh een ban krijgt stijg je weer behoorlijk in aanzien hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:22 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, die zou ik 'm gisteren aansmeren. VergetenWaardeloze mod ben ik toch, m'n uiterlijk niet mee, m'n naam niet mee
*slaps stofje in the face..quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:22 schreef Stofje het volgende:
Doeiiquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:25 schreef Stofje het volgende:
Ik ga werken. Moet er om 10.00 zijn. Het is ongeveer een uur reizen. Kut.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
*slaps stofje in the face..
En nou ophouden met dat zielige gedoe.
Gewoon modje spelen.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:26 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik zal killswitch en jackson ook eens een bannetje aansmeren, jij bent veilig, jij bent lief.
![]()
Ik merk het wel weer hehquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:26 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik zal killswitch en jackson ook eens een bannetje aansmeren, jij bent veilig, jij bent lief.
![]()
Hij bedoelt dat jij fok! nodig hebt denkquote:
Belediging van een mod in functie?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:26 schreef Stofje het volgende:
![]()
Nee, ik ben gewoon lief.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat jij fok! nodig hebt denk
en waar krijg ik die ban voor danquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Ik zal killswitch en jackson ook eens een bannetje aansmeren, jij bent veilig, jij bent lief.
![]()
en wat staat daar op? uurtje afstoffen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Belediging van een mod in functie?
Ohh....quote:
Dat dacht ik ook altijdquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:28 schreef killswitch het volgende:
ik ben veels te netjes voor een ban
Je hebt msn-tubgirl gepostquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
en waar krijg ik die ban voor dan
ik ben veels te netjes voor een ban
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hebt msn-tubgirl gepost![]()
op msn
Dat klinkt vies...quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
en wat staat daar op? uurtje afstoffen?
oy vette shitquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
think positive: nog 1 stap verder en je hebt diamant
Kom ik ook weer goed weg zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Ik zal killswitch en jackson ook eens een bannetje aansmeren, jij bent veilig, jij bent lief.
![]()
Lastig he, klonenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:49 schreef Bizznitch het volgende:
hehehe
Dusssssquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
neuh, ik ben gewoon weer overgestapt
oh telaatquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:59 schreef Bizznitch het volgende:
moet je trouwens niet naar duitsland ofzo he!?!?!?!? pffffffft
doei.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dusssssmaaaar lieve beffertjes, ik ben weg tot maandag
Jup.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:47 schreef Talietje het volgende:
moggeh btw... of ligt inene iedereen in zijn/haar bed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |