daaromquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar gaan ongeveer 3-4 fouten aan vooraf plus de achter gebleven ingreep van blind om mensen die op hun tandvlees lopen eruit te halen.
Ja precies. het leek heel wat gisteren, maar ze waren gewoon nog niet wakker de eerste 20 min. Daarna zag je het tempo een tikje omhoog gaan en het was eigenlijk al afgelopen voor de 2de helft warm was....quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat laatste is eigenlijk het meest wrange, dat besefte ik gisteren al. Zo makkelijk komen ze langszij, een tandje hoger schakelen en hoppa...
Ajax bedanktquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Nashje het volgende:
Ajax.
Gisteren werd ik nog uitgelachen om Huntelaar. "RBC is andere koek dan Inter, whaha." Heb vandaag niemand meer gehoord. Mondjes gesnoerd, heet dat. Klaas bedankt
.
Tijdens de rust, bij een 2-0 voorsprong voor Ajax, heb ik uit pure blijdschap de stomme fout gemaakt door (weliswaar onder invloed van één en ander) enkele Feyenoorder-supporters een sms-je te sturen, maar uitgerekend Julio Ricardo Cruz moet de 2-2 maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ajax bedankt. ik had verwacht al tientallen sms'jes te hebben ontvangen van andere mensen die dachten dat Ajax met 10-0 van de mat zou worden gespeeld. Tot op heden nog niks ontvangen
![]()
gelijkspelen is nog altijd beter als verliezen zegt men dan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe...
In de rust is er veel gebruik gemaakt van de mobieltjes denk ik..
* Da_Sandman stuurde naar een psv'er "Zo moet het..."
Je begrijpt wel dat ik drie kwartier later het moest ontgelden
Het was zeker druk in de rust kwam er niet doorheen toen ik probeerde te bellenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe...
In de rust is er veel gebruik gemaakt van de mobieltjes denk ik..
* Da_Sandman stuurde naar een psv'er "Zo moet het..."
Je begrijpt wel dat ik drie kwartier later het moest ontgelden
Dat heb ik terug gestuurd, maar heeft ie nooit ontvangenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
gelijkspelen is nog altijd beter als verliezen zegt men dan.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |