Voetbalde Ajax zelf minder, of zorgde Inter dat Ajax niet meer KON voetballen???quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Na de 2 - 0 begon Ajax zelf ook minder te voetballen, met minder druk.
Dat is natuurlijk begrijpelijk, maar als je Inter laat komen gaat het erg lastig worden.
De tweede heflt was gewoon erg jammer, je zag meteen al dat een aantal spelers zwak begonnen, en toen die goal zo snel viel voelde ik de bui al hangen..
Anyway, ik ga voor een 0 - 1 in SanSiro
Gedeeltelijk eens, van Gaal gaf AZ (geėmotioneerd) direct na de wedstrijd vorige week ook geen kans meer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Blind is ook veel te eerlijk en realistisch in zijn wedstrijdbespreking achteraf. Hij spreekt nog alsof hij zelf een voetballer is. Vol emotie en betwijfeld direct openlijk de kansen van zijn team op verdere successen in het toernooi.
Als trainer moet je (denk ik) emotioneel oppervlakkig doen en naief in het voordeel van je eigen ploeg spreken. Zo maak je een sterkere indruk als trainer en winnen de ploeg en de supporters aan vertrouwen. Je ziet dat vaak bij Hiddink, van Gaal, Rijkaard. Ook zie je het al bij Erwin Koeman.
Dat was dom van van Gaal, daarom kwam hij er ook op terug denk ik. Je moet zo professioneel zien te worden, dat je rationeel blijft voor de camera's. Hiddink doet dat heel goed. Rijkaard doet dat misschien nog wel beter.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens, van Gaal gaf AZ (geėmotioneerd) direct na de wedstrijd vorige week ook geen kans meer.
Gister kwam hij daar op terug.
Trainers zijn ook maar mensen en hebben dus emoties.
Hoe was de tendens gister dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk nooit zeggen dat Ajax alleen kans heeft als Inter een slechte dag heeft. Dat is natuurlijk wel zo, objectief gezien. Maar je moet zoiets voor jezelf houden. Nu denkt half Ajax + supporters, oooh we redden het toch nooit daar. Dan stap je ook met een stuk minder vertrouwen het veld op.
Rosenberg had een lastige tegenstander en werd te weinig in het spel betrokken. Ik vond hem verder niet tegenvallen hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:11 schreef Ayaxola het volgende:
Rosenberg kwam gewoon weinig in het spel voor.
En Lindenbergh was echt wel heel beroerd ja![]()
Nou zeg, een gelijkspel vind ik niet een heel groot wonder hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:20 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hoe was de tendens gister dan?
Als je objectief zou kijken had niemand rekening gehouden met deze uitslag.
Blind heeft er toch ook voor gezorgd dat dit team zo fris en strijdlustig begon aan deze wedstrijd. Hij heeft nu drie weken om ervoor te zorgen dat dit voortgezet wordt in Milaan.
Of je stapt zonder druk het veld op in een underdog positie. Het kan ook positief uitpakken hoor....quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk nooit zeggen dat Ajax alleen kans heeft als Inter een slechte dag heeft. Dat is natuurlijk wel zo, objectief gezien. Maar je moet zoiets voor jezelf houden. Nu denkt half Ajax + supporters, oooh we redden het toch nooit daar. Dan stap je ook met een stuk minder vertrouwen het veld op.
Zo denk ik er ook over ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil het toch allemaal een beetje temperen hoor.
Inter ging er gewoon te licht in in het begin, en toen het echt vervelend werd voor ze grepen ze in, daarna is Ajax geen seconde meer in de wedstijd geweest. Ze hebben gewoon een uitstekend resultaat neergezet.
Underdog ben je per definitie zo'n beetje toch, in Italie?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:21 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Of je stapt zonder druk het veld op in een underdog positie. Het kan ook positief uitpakken hoor....
Ach, je kunt beweren dat het onsd gisteren geholpen heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Underdog ben je per definitie zo'n beetje toch, in Italie?
Hmm. Ik vind in ieder geval dat Blind z'n team te weinig vertrouwen geeft richting de media.
Gezien de huidige situatie had ik persoonlijk geen rekening gehouden met deze uitslag en de voorsprong van gister en velen met mij durf ik te zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nou zeg, een gelijkspel vind ik niet een heel groot wonder hoor.
Die voortzetting had gisteren al moeten beginnen door je kansen te zien in plaats van je team al een tikkeltje kansloos te maken.![]()
daar ga je in de fout, blind is geen persoon. Das en Machine.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens, van Gaal gaf AZ (geėmotioneerd) direct na de wedstrijd vorige week ook geen kans meer.
Gister kwam hij daar op terug.
Trainers zijn ook maar mensen en hebben dus emoties.
Dat verklaart het 'I'll be back' na zijn interviews.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
daar ga je in de fout, blind is geen persoon. Das en Machine.![]()
Geloof nooit dat de UEFA dat doet, meen me nog een akkefietje te herinerren uit bij Thun toen een van die Zwitsers Sneijder bewust neerhoekte met zijn elleboog, daar is verder ook niks mee gebeurt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:12 schreef Tobbes het volgende:
Voordeel is dat hij helemaal niks zag dus dan straft de UEFA hem nog wel.
Rosales was nog slechter dan normaalquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:13 schreef mr_cucumber het volgende:
die wissel Babel voor Rosales sloeg ook helemaal nergens op wat mij betreft.
vond je zonder zijn goal waren we verloren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Rosales was nog slechter dan normaal![]()
ik vond het wel heel mooi toen ie buitenspel liep bij die counter in de 1e helftquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:15 schreef VoreG het volgende:
Ik vond Rosales een goede wedstrijd spelen hoor
dat was een lucky goalquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
vond je zonder zijn goal waren we verloren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |