Dat is houden van Ajax jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:35 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Had het er vandaag nog met mijn vader over. Het gevoel dat ik gisteren vooral na de 2-0 had, kan ik nu nog steeds terughalen. Man, wat wat was dat heerlijk. Springend 'Tien! Tien! Tien!' roepen, mijn capuchon over mijn hoofd trekkend van blijdschap en ongeloof, mijn ogen zo groot als tennisballen, vol vreugde over het Ajax dat wel even afgedroogd zou worden door Inter, dat al blij moest zijn met 'slechts' een 0-1 verlies, maar ondertussen wel mooi met 2-0 voorstond.
Schitterend verwoordquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:35 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Had het er vandaag nog met mijn vader over. Het gevoel dat ik gisteren vooral na de 2-0 had, kan ik nu nog steeds terughalen. Man, wat wat was dat heerlijk. Springend 'Tien! Tien! Tien!' roepen, mijn capuchon over mijn hoofd trekkend van blijdschap en ongeloof, mijn ogen zo groot als tennisballen, vol vreugde over het Ajax dat wel even afgedroogd zou worden door Inter, dat al blij moest zijn met 'slechts' een 0-1 verlies, maar ondertussen wel mooi met 2-0 voorstond.
kennelijk hebben de buren mij horen schreeuwen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bijna tranen in mijn ogen had
Na zulke klote maanden na 20 minuten 2-0 voorstaan tegen inter doet toch wat met je
Welk vak zat je dan, in 425 werd er iig aardig meegezongenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Heel treurig inderdaad. Zuid tweede ring is me, natuurlijk ook deels door de wedstrijd, niet tegengevallen. Zo af en toe deed men massaal mee
Zit je daar normaal ook of niet? want Zuid 2e ring word elk duel wel wat meegezongen al was het gister wel extreem jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef Da_Sandman het volgende:
430 helemaal bovenin
Erg treurig dat er weer mensen voor tijd weggingen. Bij zo'n wedstrijd, ongelooflijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:44 schreef Tvduijn het volgende:
Het was gekkenhuis, heerlijk. Ook de rest van het publiek dat helemaal uit zn dak ging was mooi om te zien. (toch treurig dat er weer veel mensen voor tijd weggingen)
Agh, Zuid valt nog wel mee qua zingen. Lange zijde is vooral stiltequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Had het niet verwacht overigens hoor, had een stil vak verwacht...
Ben er inmiddels wel aan gewend, het gebeurt gewoon elke keer weerquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Erg treurig dat er weer mensen voor tijd weggingen. Bij zo'n wedstrijd, ongelooflijk.
Tja ik ga niet zo heel vaak maar elke keer dat ik het zie doet het me pijn aan mn ogen, maar misschien wen ik er ook wel aan....maar het blijft treurig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben er inmiddels wel aan gewend, het gebeurt gewoon elke keer weer![]()
Idd, stomme apenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft dat ene spandoek op de lange zijde het nog overleeft trouwens? Die mensen daar vonden het te moeilijk om even 5min een spandoek boven hun hoofden te hebben
En dan Babel, Rosenberg of Rosales op het middenveld? Dat zou nog erger zijn geweest, imho.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:38 schreef Catch22- het volgende:
Ik had een wissel Boukhari > Babel niet erg gevonden gisteren. Boukhari kon me niet overtuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |