quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:40 schreef M0NTANA het volgende:
Sinds afgelopen zomer kan je dat AFCA-vest gewoon kopen in de Official Ajax Fanshop.
hahaha vooral die 1e zinquote:
Ik moet je gelijk geven wat Urby betrefd, hij heeft me positief verrastquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Gekke avond eigenlijk, maar dat zal iedereen wel zo ervaren hebben.
Eerste helft eigenlijk gewoon veel beter zijn dan Inter, na rust volledig omgekeerd. In die zin is een gelijkspel terecht. Toch vreemd, vooraf verwacht je een nederlaag en dan zou een gelijkspel eigenlijk een fijn resultaat moeten zijn. En toch baal je dan een beetje.
Beste mensen: Urby Emanuelson (heeft die even alle criticasters de mond gesnoerd dit seizoen!), Hatem Trabelsi en Klaas Jan Huntelaar.
De rest ook een dikke voldoende. Alleen Olaf Lindenbergh blijf ik een dissonant vinden.
jij hebt Nourdin niet gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Gekke avond eigenlijk, maar dat zal iedereen wel zo ervaren hebben.
Eerste helft eigenlijk gewoon veel beter zijn dan Inter, na rust volledig omgekeerd. In die zin is een gelijkspel terecht. Toch vreemd, vooraf verwacht je een nederlaag en dan zou een gelijkspel eigenlijk een fijn resultaat moeten zijn. En toch baal je dan een beetje.
Beste mensen: Urby Emanuelson (heeft die even alle criticasters de mond gesnoerd dit seizoen!), Hatem Trabelsi en Klaas Jan Huntelaar.
De rest ook een dikke voldoende. Alleen Olaf Lindenbergh blijf ik een dissonant vinden.
Rosenberg is wel vaker onzichtbaar geweest maar dan scoorde hij toch, dat die bleef staan vond ik dan ook niet zo vreemd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Lindenbergh slecht inderdaad, zet daar Boukhari ook maar bij. Positief was Rosales, Rosenberg was aanvallend onzichtbaar en had gewisseld moeten worden voor Babel. Maar dat is mijn humbele opinie...
Agh kom op zeg. Hij heeft geen enkele goede pass gegeven in de 1e helft laat staan 2e helft. Misschien omdat hij aangeslagen was na die bal in z'n zak.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Net zoals ik het jammer vind dat Boukhari dan blijkbaar weer slecht gespeeld volgens sommigen hier. Na rust was hij af en toe ongelukkig, maar hij probeert tenminste nog iets. En als je zomaar in de ploeg komt, zonder ritme, is het ook lastig. Zeker voor rust speelde hij gewoon goed.
Je voelde gewoon dat dat er niet in zat. Toen hij die domme, harde overtreding ook nog maakte was het echt een signaal dat ie gewisseld moest worden...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Rosenberg is wel vaker onzichtbaar geweest maar dan scoorde hij toch, dat die bleef staan vond ik dan ook niet zo vreemd.
Speelde de eerste helft gewoon goed.quote:
Heel voorspelbaar dat je Nourdin Boukhari niet noemt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Lindenbergh doet niets anders dan terugspelen, dat is jammer.
Net zoals ik het jammer vind dat Boukhari dan blijkbaar weer slecht gespeeld volgens sommigen hier. Na rust was hij af en toe ongelukkig, maar hij probeert tenminste nog iets. En als je zomaar in de ploeg komt, zonder ritme, is het ook lastig. Zeker voor rust speelde hij gewoon goed.
Ben het wel met Sandman eens dat Babel eerder had moeten komen, voor Rosenberg of Rosales. Laatstgenoemde werkte hard en liet weer eens iets zien inderdaad.
Kansloze missie. Boukhari moet van sommigen gewoon altijd slecht zijn, aldostuta. Jammer, maar het zij zo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Speelde de eerste helft gewoon goed.
Tweede helft nam hij weer veel te veel hooi op zijn vork.
Toen hij geel pakte? Dat was om die Zanetti te stoppen, die had anders zo kunnen door stomenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je voelde gewoon dat dat er niet in zat. Toen hij die domme, harde overtreding ook nog maakte was het echt een signaal dat ie gewisseld moest worden...
Dat was een zogenaamde professionele inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Toen hij geel pakte? Dat was om die Zanetti te stoppen, die had anders zo kunnen door stomen
Ik dacht dat er nog wel wat lui achter stonden? Niet helemaal goed gezien dan, zou kunnen...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Toen hij geel pakte? Dat was om die Zanetti te stoppen, die had anders zo kunnen door stomen
Okee. Ik vind dat wel wat hebben juist. Zie ik liever dan de balletjes breed en terug van Olaf en Tomás.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind hem inderdaad niet per definitie slecht. Ik stoor me trouwens juist aan die acties. Hij maakt ze om het acties maken, niet met een bedoeling. Dan kun je zeggen, hij probeert tenminste wat, maar dat is soms gewoon niet goed.
Dat is de oplossing inderdaad, maar daar is in dit elftal geen enkele Ajacied toe in staat...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Babel had er misschien voor gezorgd dat onze linkerspits niet meer achter hun back hoefde aan rennen, maar andersom...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |