Ik ben hier al sinds "99quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Timmerhout het volgende:
Ik vraag me in alle eerlijkheid af of alle nieuwe posters in Overdinkel wonen, ben benieuwd wat Babs hen beloofd heeft om tegen ons in te gaan.
Overdinkelquote:
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:08 schreef feiten het volgende:
[..]
Dit soort vragen zijn veel makkelijker te beantwoorden.
Dan moet jij ook maar eens even teruglezen. En je hoeft dan alleen maar dit topic door te nemen, ik heb vanmorgen vijf delen doorgeploegd.quote:Maar goed stel me 1 vraag, Ik kijk of ik kan beantwoorden. Nogmaals ik ben geen slachtoffer dus weet niet alles.
Ik ben Babs.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Timmerhout het volgende:
Ik vraag me in alle eerlijkheid af of alle nieuwe posters in Overdinkel wonen, ben benieuwd wat Babs hen beloofd heeft om tegen ons in te gaan.
Staan nog wat vragen open,quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:12 schreef Timmerhout het volgende:
Ik was even weg, heb op advies van RAKKER een leuk stukje in Gert's gastenboek gezet, viel niet mee ..... eerlijk gezegd, erg emotioneel ....
zeg.. wel nog afrekenen he..quote:
Nee, ik ben geen webmaster, maar een " doodgewone " huisvrouw.... rare vraag trouwens...quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staan nog wat vragen open,
ben jij de webmaster van de Timmermanssite?
ja zeg... dat was niet de prijs die we afgesproken haddenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij mag 1 jaar gratis Fokken maar Feiten mag dat niet..
Je mag 1 jaar lang ook gratis naar de concerten van Gert en op zondag mag je in zijn Mercedes rijden. Zo goed?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja zeg... dat was niet de prijs die we afgesproken hadden
Ga eens kijken op mijn log in de reacties, hier vindt je ook de reacties van de webmasters Wim en Harryquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat beweert Francis.... En ja, Francis weet het heel leuk te brengen en het lijkt geloofwaardig, maar we hebben nog steeds niet meer bewijs dan zijn posts. De vermeende slachtoffers en de vermeende dader mengen zich niet in de discussie.
Het enige dat we tot nu toe zeker weten is dat er blijkbaar een probleem is tussen Gert en zijn vrouw enerzijds en de beheerders van één of meerdere websites anderzijds...
[..]
Ik ben vooral benieuwd of er uberhaupt nog een reactie komt van welke slachtoffers dan ook...
Lekker "emotioneel"stukje :quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:15 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen webmaster, maar een " doodgewone " huisvrouw.... rare vraag trouwens...
welke nieuwe postersquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Timmerhout het volgende:
* CD opzet en meezingtquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Je mag 1 jaar lang ook gratis naar de concerten van Gert en op zondag mag je in zijn Mercedes rijden. Zo goed?
Dat vroeg ik ook alquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef milagro het volgende:
[..]
welke nieuwe posters
jullie zijn de enigen die als paddestoelen uit de grond schieten als een paar 'oud gedienden' wat kritische noten plaatsen .
En deze oud gediende komt uit Den Haag.
WTF is Overdinkel
overdinkel is een klein dorp tegen de duitse grens in Twente.. beroemd door een ofandere vage traditie met rubber eendjes over het lokale riviertje heb ik me laten vertellenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef milagro het volgende:
[..]
welke nieuwe posters
jullie zijn de enigen die als paddestoelen uit de grond schieten als een paar 'oud gedienden' wat kritische noten plaatsen .
En deze oud gediende komt uit Den Haag.
WTF is Overdinkel
Grappig dat jullie dan allemaal precies dezelfde manier van emotie uiten hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:04 schreef feiten het volgende:
[..]
Essentie hier is dat het vooral Mevrouw Bab dus het te bont heeft gemaakt bij de sponsor en webmasters.
En Caps gebruik je vaak om EMOTIE aan te geven. En ja emotie valt op. Dat klopt
dan moet jij eerst even uitloggen, dan komen ze wel weerquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:07 schreef feiten het volgende:
Hallo Timmerhout, Francis, leukeleu, Rakker, Tukker etc.. Laten jullie mij alleen knoeien met de ongelovigen??
Dat blijkt uit het stukje, wat zonder mijn toestemmijng, hier is neergezet door een lolbroek. Gevoelens zeggen jullie niets .............quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom kun je dan niet zeggen wie je WEL bent?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Gevoelens zeggen jullie niets .............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |