Of een avatarquote:
14.pilsquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef xrrwr het volgende:
Zo, retorische vraag overigens.
Terug = feest = bier.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Janetje het volgende:
Bier?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Janetje het volgende:
Bier?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef xrrwr het volgende:
Zo, retorische vraag overigens.
Leef je uit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Litso het volgende:
Eigenlijk kan de bierpul ook wel weer een update gebruiken
ik = terug?quote:
Zei ik laatst ook al, maar iedereen was er op tegen geloof ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Litso het volgende:
Hmm, vreemd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Zei ik laatst ook al, maar iedereen was er op tegen geloof ik
Ik niet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Je avaquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Sjowhan en Remlof kunnen er wel uit wat mij betreft. mcDavid kan er wel in gefikst worden in ieder geval. En doe het icon van die trieste, irritante Marilyn Manson kloon van jou ook maar de deur uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Litso het volgende:
Dat duurt nog even.quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef Janetje het volgende:
Note please: mijn ava wil ik graag zoals ie er nu staat houden.
Idem. Deze is tijdelijk. Denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef Janetje het volgende:
Just asking men.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Dat duurt nog even.
Zuig nu niet alle aandacht op mutsj.
Wat was er zo erg aan die kloon?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sjowhan en Remlof kunnen er wel uit wat mij betreft. mcDavid kan er wel in gefikst worden in ieder geval. En doe het icon van die trieste, irritante Marilyn Manson kloon van jou ook maar de deur uit
Eensch.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef Litso het volgende:
Maar idd, net als Moomphs wat mij betreft. Stofje kan er wel bij komen eigenlijk
Deaddoll tevens. En wie is dat naast het Wiki icoon?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef Litso het volgende:
Maar idd, net als Moomphs wat mij betreft. Stofje kan er wel bij komen eigenlijk
Zebbie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Deaddoll tevens. En wie is dat naast het Wiki icoon?
Zebbiequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Deaddoll tevens. En wie is dat naast het Wiki icoon?
Ze?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zebbie
ff erop klikken!
laast was ze hier weer
Hm, zegt me zo niks.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
Zebbie
ff erop klikken!
laast was ze hier weer
Miljaar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat was er zo erg aan die kloon?
Ze?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zebbie
ff erop klikken!
laast was ze hier weer
Hij kwam hier afgelopen zomervakantie erg veel, maar sindsdien is hij er bijna nooit meer eigenlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, zegt me zo niks.
Hij, overigens.
Ik zie alleen Quater en C.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Miljaar.
[..]
Ze?
Er staat ook nog een handvol cerror klonen in.
Ja, klopt, da's een ochtendganger, net als Mr. Zquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ze?
Mr-Z. komt trouwens ook af en toe weer langs, en nyny83 is tegenwoordig ook redelijk vaste klant
Als we het op originele accounts houden krijg je geen pul bij elkaar hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat was er zo erg aan die kloon?
En Nagz.quote:
Mr.Z is een kutnerd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, klopt, da's een ochtendganger, net als Mr. Z
Én jacksonquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, klopt, da's een ochtendganger, net als Mr. Z
Verdraaid ja!quote:
DD en Chowi lijkt me genoeg, twee accounts pp. is zatquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:48 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Als we het op originele accounts houden krijg je geen pul bij elkaar hoor!
Oh never mind.. icon die geloof ik ooit bij nagz ook was staat onder c's account.quote:
Permban, net als mijn dubbelganger.quote:
Ik moest tóch weer lachenquote:
Schande!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:51 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Permban, net als mijn dubbelganger.
Dan maak je er één.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:54 schreef Misstique het volgende:
En als je geen kloons hebt? Wat dan?
Jep.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:54 schreef xrrwr het volgende:
Ok, laat quater en cerror er maar instaan.
Ik weet niet hoequote:
Moeten het wel BeFfers zijn hequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Mooi, zet mij er ook maar in dan
Ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:55 schreef Janetje het volgende:
Tof, mag er van mij dan ook een kloon in?
Welcome backquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:57 schreef Dagonet het volgende:
Bier! En Chuck Norris
Chuck.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:57 schreef Dagonet het volgende:
Bier! En Chuck Norris
Ik ookquote:
Dat is de derde van DD/Ch.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Mooi, zet mij er ook maar in dan
Zie het filmwettentopic in FTR, laatste pagina.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Chuck.
Die gozer verslaat 30 ninja's met 2 handen op zijn rug en een fles hertog jan klem tussen zijn kaken!
Zonder te morsen hé! 14.kick
Welneen, dat is het rijtje DD/Ch./Moomphs.quote:
Anders heb ik er ook nog wel een paarquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Schade, met maar 10 delen in mijn AT val ik vast nét buiten de boot.
Diana dan. Dat is toch de regelmatigste. Maar we moeten niet overdrijven ook met die shit op zichquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:55 schreef Janetje het volgende:
Tof, mag er van mij dan ook een kloon in?
Jij komt effe klonen ruimen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:57 schreef Dagonet het volgende:
Bier! En Chuck Norris
Ik vind één account toch wel genoeg hoor..quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Diana dan. Dat is toch de regelmatigste. Maar we moeten niet overdrijven ook met die shit op zich
I'm making a list, checking it twice.quote:
Het is een gedeelde kloon toch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Welneen, dat is het rijtje DD/Ch./Moomphs.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zie het filmwettentopic in FTR, laatste pagina.
quote:Ozzy Osbourne bites the heads off of bats. Chuck Norris bites the heads off of Siberian Tigers.
Wellichtquote:
Je bent in de war met je seizoenenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
I'm making a list, checking it twice..
't was in de maand van meiquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent in de war met je seizoenen![]()
Doe je bestquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Is het al weer zo laat?
Morgen beter
Ik mis er nog 3quote:wit:
Jackson *
nyny83 *
.
.
zwart:
Janetje
pc-fr34k
Killswitch
geel:
JDude
Dead-Doll
Quatertemper
Mr-Z.
Vikingsmeisje
DeLeider
Stofje
Litso
mcDavid *
Rompompom
Misstique
Talietje *
Chowi *
Petre86
Dagonet
.
Bizznitch
Cerror *
Zebbie
Wiki
Uit nostalgische overwegingen zou PS er van mij nog wel in mogen blijven. En wat betekenen die sterretjes?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
help trouwens even, nu ik toch bezig ben:
[..]
Ik mis er nog 3
`quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef xrrwr het volgende:
Nu is het gas, het wasbenzine.
Doe deze maar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik mis er nog 3
Wasbeer?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
`
Een pyromaan liep er mee over een bosweg.
Je raadt het al.
je mag deze er wel bij gooienquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik mis er nog 3
Is die er dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:18 schreef Misstique het volgende:
Jullie killen t topic met die woordspelletjes!
PS is inderdaad wel okay.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Uit nostalgische overwegingen zou PS er van mij nog wel in mogen blijven. En wat betekenen die sterretjes?
Dat is je avatar helemaal nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je mag deze er wel bij gooien
[afbeelding]
Trusten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef Diana_Piper het volgende:
Welterusten.
Das dan wel weer ergquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Uit nostalgische overwegingen zou PS er van mij nog wel in mogen blijven. En wat betekenen die sterretjes?
Trustequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef Diana_Piper het volgende:
Welterusten.
Ah, dacht al zoiets ja. Kun je die van PC-freak niet precies stilzetten op het moment dat dat Feyenoord logo niet te zien is?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
[..]
PS is inderdaad wel okay.
Sterretjes zijn nieuwe icons.
Ik vroeg me net nog af waar jij de laatste tijd rondhangtquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das dan wel weer erg
En natuurlijk hoor ik nog in de OP, ben er niet veel meer maar ik volg het nog steeds op de voet
Jah is goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dacht al zoiets ja. Kun je die van PC-freak niet precies stilzetten op het moment dat dat Feyenoord logo niet te zien is?
Ah, we moeten je naam dus gewoon vaker laten vallenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das dan wel weer erg
En natuurlijk hoor ik nog in de OP, ben er niet veel meer maar ik volg het nog steeds op de voet
Oeh.. dat zal vast spannend zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das dan wel weer erg
het is *nu* de ava van mijn kloonquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is je avatar helemaal niet
Ben ruim een week niet online geweest, internetmoequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vroeg me net nog af waar jij de laatste tijd rondhangt
Jouw icon blijft erin dus, 2 te gaan.
Doe Diana maar nog. Da's toch een zeer regelmatig verschijnend 'persoon' ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vroeg me net nog af waar jij de laatste tijd rondhangt
Jouw icon blijft erin dus, 2 te gaan.
En ik dan voortaan zeker de gevallen vrouw genoemd wordenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, we moeten je naam dus gewoon vaker laten vallen
Zweet staat vaak in mijn handenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh.. dat zal vast spannend zijn
Oh ja, slapen
Ja, en dus niet van jouquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het is *nu* de ava van mijn kloon
Ze Fallen Madonna wiz ze big boobies?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ik dan voortaan zeker de gevallen vrouw genoemd worden![]()
Ik vind het best, hoewel ik 'r vandaag voor het eerst zie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe Diana maar nog. Da's toch een zeer regelmatig verschijnend 'persoon' ook.
hoe weet jij dat nou weer!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en dus niet van jouJouw kloon komt hier nooit.
[..]
Ze Fallen Madonna wiz ze big boobies?
Was die nog maagd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze Fallen Madonna wiz ze big boobies?
Dat ligt aan jouquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind het best, hoewel ik 'r vandaag voor het eerst zie.
Ok, ik heb er een paar gemist. Geef de history van die kloon van jou eens dan.quote:
ik ga toch niet zomaar de identiteit van mijn spamkloon prijsgevenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou
[..]
Ok, ik heb er een paar gemist. Geef de history van die kloon van jou eens dan.
jij was t laatst!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:34 schreef frenchfries het volgende:
[..]
ja, hoe weet jij dat nou weer!
Jawel. Zeg het! Nu!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ga toch niet zomaar de identiteit van mijn spamkloon prijsgeven
Dus...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:34 schreef frenchfries het volgende:
[..]
ja, hoe weet jij dat nou weer!
Ik heb geen idee, maar ze heeft menig worst gezien in ieder gevalquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was die nog maagd?
Dan gaat de vergelijking niet op.
Zo big zijn ze nou ook weer niet hoor
whehehehehehequote:
dat maakt me geen reet uit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:42 schreef Dagonet het volgende:
Hoe weet jij dat nou weer?
Carnavalquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:42 schreef Dagonet het volgende:
Polonaisepost
Fotoboeken mét foto's soms ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Fotoboeken zonder foto's zijn zooooo teleurstellend
Alleen gezien?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ze heeft menig worst gezien in ieder geval
zet je jacksonmodus even uit ajbquote:
Niet zo over jacksonquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
zet je jacksonmodus even uit ajb
Het kan me niet boeien.quote:
Pavarotti roeleert mên!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef rompompom het volgende:
Italiaanse muziek is zoooo slecht
zo beter dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Fotoboeken zonder foto's zijn zooooo teleurstellend
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
laatste voyeur: Sjoem
* rompompom pakt ladder en touw en zoekt de mast op
Allesquote:
waarom verwacht ik nu ieder moment een post van dago waarin hij zijn liefde voor italiaanse muziek beschrijft?quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarom verwacht ik nu ieder moment een post van dago waarin hij zijn liefde voor italiaanse muziek beschrijft?
PS! HJ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles![]()
* Terug denkt aan de NB
Snorryquote:
Het was geen serieuze vraag. Hell, het was helemaal geen vraagquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles![]()
* Terug denkt aan de NB
Plaats dan ook een PIquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was geen serieuze vraag. Hell, het was helemaal geen vraag
En terecht! Mijn ego, helemaal vertraptquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:50 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Sjoem zal zich schuldig voelen
Die is gemeen! Dat kan alleen een vrouw, zoietsquote:
goeie timing om Geil hier op je voorganger te sluiten, geweldige eennalaatste post!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef NJ het volgende:
*Palm. As usual.
Ik filter nog even wat bagger en ga dan ook slapen.
Je had het ook gewoon op tafel kunnen zetten hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
*kouwe HJ tussen PS haar borsten schuift
Tofheid. Slaap lekker, over een uur of drie!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef NJ het volgende:
*Palm. As usual.
Ik filter nog even wat bagger en ga dan ook slapen.
Ik geilde dan ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
goeie timing om Geil hier op je voorganger te sluiten, geweldige eennalaatste post!
Wat nu met het kruisje?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die is gemeen! Dat kan alleen een vrouw, zoiets
[afbeelding]
waarom denk je dat ik em niet op tafel zette?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon op tafel kunnen zetten hoor.
* Post niet wat de reactie van die koude HJ teweegbracht
maar frisdrank is lekker, en gezonder dan pils! en je hebt heel veel smaakjes, dus voor ieder wat wils!quote:
Het was tever lopen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik em niet op tafel zette?
ja dat had ie niet moeten doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik geilde dan ook.
Alleen ik had nogal een slappe van de hoeveelheid quotes die ik in de notes van Swoohsdocksaints moest zetten..
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://dirk-jan.atspace.com/photos/photo55.html
hey waar ben ik?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef Litso het volgende:
(nieuwe bef icon dinges)
http://dirk-jan.atspace.com/photos/photo57.htmlquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://dirk-jan.atspace.com/photos/photo55.html
kun je de wiki-icoon en PS niet beter omwissellen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef Litso het volgende:
-bierpul-
Zet mij er eens in.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef Litso het volgende:
-knip-
of PS met die van xrrwr (ofzo)quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kun je de wiki-icoon en PS niet beter omwissellen?
Hmm rechtsonderin valt ie wel lekker op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En jij bemoeit je met mijn plaats in de OP?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het gaat me om de witheid van de schuimkraag, laat maar zeggen...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm rechtsonderin valt ie wel lekker op.
Ik wissel PS en Stofje wel om. En ik gooi zolang diana_piper eruit voor NJ.
Die warmte heb je met die actie van daarnet mooi om zeep geholpenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef remlof het volgende:
[..]
ja ik blijf liever in de nabijheid van jouw warmte
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:09 schreef NJ het volgende:
[..]
http://dirk-jan.atspace.com/photos/photo57.html
Deze vind ik een stuk beter.
maar, maar bier hoort toch koud te zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die warmte heb je met die actie van daarnet mooi om zeep geholpen
Bier wel... maar ik ben nu ook koud.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
maar, maar bier hoort toch koud te zijn?
je vergeet ze om te wissellenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef Litso het volgende:
pul 2
Dat snapte ik alquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het gaat me om de witheid van de schuimkraag, laat maar zeggen...
ahh bakkiequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bier wel... maar ik ben nu ook koud.
Niet om te zeuren, maar moet het icon van Cheauwi niet worden ge-update ook?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef Litso het volgende:Knipsel
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bier wel... maar ik ben nu ook koud.
Janetje wilde toch de ava die ze nu heeft in de OP?quote:
ctrl-f5? Hij is up-to-datequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet om te zeuren, maar moet het icon van Cheauwi niet worden ge-update ook?
Voor de rest is-ie prima
Thanksquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Janetje wilde toch de ava die ze nu heeft in de OP?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef Janetje het volgende:
Die had ik nog niet gezien op dat moment en ik blijf ze niet spammenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:09 schreef NJ het volgende:
[..]
http://dirk-jan.atspace.com/photos/photo57.html
Deze vind ik een stuk beter.
Heb ik het dankzij donna weer een beetje warmquote:
Verkeerd begrepen dusquote:
ik zou bijna in mother-mother's armen vliegen, verstoten uit BeF en door jouquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb ik het dankzij donna weer een beetje warm![]()
Bingoquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:20 schreef Litso het volgende:
[..]
ctrl-f5? Hij is up-to-date
en volgens mij wilde J juist de oude houden.
ach man, wat maakt zo'n plaatsje in de OP nou uit!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou bijna in mother-mother's armen vliegen, verstoten uit BeF en door jou![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou bijna in mother-mother's armen vliegen, verstoten uit BeF en door jou![]()
Ik zei toch niet dat ik je niet meer lief vind?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
doe dat ook ff in ussc melden dna heb ik niet weeeer de laatste post voor de nachtquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
minder dan een kouwe PS inderdaad!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach man, wat maakt zo'n plaatsje in de OP nou uit!
Jij hebt makkelijk pratenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach man, wat maakt zo'n plaatsje in de OP nou uit!
oh, okquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat ik je niet meer lief vind?
Eens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eens. Schandalig dat we daar zelf niet aan hebben gedacht
Nu nog een HJ en alles is vergevenquote:
De Leiderquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
Wie is die aap in de nieuwe OP links van mij?
zal ik er nog één tussen schuiven?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu nog een HJ en alles is vergeven
Klikkerdeklik en je weet 't.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
Wie is die aap in de nieuwe OP links van mij?
Het spijt mequote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De Leider
*wou dat ie naast PS stond
Schuiven met bier?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
zal ik er nog één tussen schuiven?
De Leiderquote:
Ach, het bezoek ritme van jullie is ongeveer gelijk, dus wat dat betreft klopt het wel aardig...quote:
Niks, nog 2 blikken te gaan.quote:
*steuntquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
2 slokken hier
oh en btw, steun mij!
* Rilt ietwatquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
*legt em voorzichtig in PS' decolleté![]()
HJ natuurlijk!quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Rilt ietwat
Welke em hebben we het eigenlijk over?
Dan voelde ik het toch goedquote:
Volgende keer wat andersquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan voelde ik het toch goed![]()
Veranderingen doen verlangenquote:
Och, ik neem aan dat je er zelf niet zo'n last van hadquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:32 schreef mcDavid het volgende:
liedje op vol volume, hoofd omdraaien, en daarmee de koptelefoon uit de versterker trekken is niet aan te raden op dit tijdstip.
ik voelde me alleen zo lullig gelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 03:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Och, ik neem aan dat je er zelf niet zo'n last van had
Je merkt morgen wel of dat nodig is geweestquote:Op donderdag 23 februari 2006 03:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik voelde me alleen zo lullig gelijk
wheheh, nou gelukkig heb ik een versterker uit het jaar 0, met zo'n mooie aan-uitschakelaar die je omhoog of naar beneden kunt zetten. dus een flinke maai met me arm was voldoende om de stilte te doen wederkeren. als er iemand wakker geworden is, weet die waarschijnlijk niet waaromquote:Op donderdag 23 februari 2006 03:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je merkt morgen wel of dat nodig is geweest
Whehehe! Welterusten dan maar, probeer ik FOK! draaiende te houdenquote:Op donderdag 23 februari 2006 03:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wheheh, nou gelukkig heb ik een versterker uit het jaar 0, met zo'n mooie aan-uitschakelaar die je omhoog of naar beneden kunt zetten. dus een flinke maai met me arm was voldoende om de stilte te doen wederkeren. als er iemand wakker geworden is, weet die waarschijnlijk niet waarom
maargoed, ik ga pitten
Samenvatting: Nieuwe pul van icons voor in de OP.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:09 schreef Stofje het volgende:
Ik weiger dit deel helemaal door te spitten, om te weten te komen waar het over gaat. Iemand een samenvatting? Is er nog iets voorgevallen waar ik weet van moet hebben?
Ik stem ook nee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Samenvatting: Nieuwe pul van icons voor in de OP.
Het antwoord op vraag twee luidt: neen.
Ja?quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
OMG! Ik heb gewoon kippenvel d'r van!
Nee: zó: *kippenvel krijgt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja?Dat je echt zo achter je computer zit en dat je dan echt zo kippenvel krijgt enzo?
Zo?
*Emmer koud water over rpp heengooit.quote:
gij bruutquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Emmer koud water over rpp heengooit.
Jaja, ik ook, ceasar.quote:
Mag ook, wat jij wil.quote:
Harde tepelsquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Emmer koud water over rpp heengooit.
quote:
*wijst en lacht.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:54 schreef Stofje het volgende:
Daar ga ik niet op in![]()
En lul er gewoon overheen. Ik ga wéér te laat komen op m'n werk.
Werk, wark, who cares.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:54 schreef Stofje het volgende:
Daar ga ik niet op in![]()
En lul er gewoon overheen. Ik ga wéér te laat komen op m'n werk.
Natuurlijk wel.quote:
Dat zijn geen leuke grapjes. Daar kun je namelijk mensen mee kwetsen. Bijvoorbeeld mensen die andere mensen kennen die voor een trein gesprongen zijn.quote:
Klinkt wel belachelijk...quote:
Of mensen die die trein gebouwd hebben.. of m schoon moeten maken..quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke grapjes. Daar kun je namelijk mensen mee kwetsen. Bijvoorbeeld mensen die andere mensen kennen die voor een trein gesprongen zijn.
En wat is daar belachelijk aan? Huh? HUH??quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klinkt wel belachelijk...
Hoe heet uw werknemer? Stofje.
Stofje is irl nogal een rare naam.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
En wat is daar belachelijk aan? Huh? HUH??
Nóg twee treffende voorbeelden!quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of mensen die die trein gebouwd hebben.. of m schoon moeten maken..
*tevreden naar erkenning kijkt.quote:
Ah, gelukkig komt ie op internet autoritair over en hebben de mensen respect voor me dankzij deze naamquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stofje is irl nogal een rare naam.
vergeet de makers van de ledjes in die mooie deur knoppen van de syntus treinen nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of mensen die die trein gebouwd hebben.. of m schoon moeten maken..
Die "je" doet het hem ja..quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, gelukkig komt ie op internet autoritair over en hebben de mensen respect voor me dankzij deze naam.
Oeh, die bijna vergeten..quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
vergeet de makers van de ledjes in die mooie deur knoppen van de syntus treinen niet
mischien juist wel ondanksquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, gelukkig komt ie op internet autoritair over en hebben de mensen respect voor me dankzij deze naam.
dan zitten er vast wel ledjes in de NS treinenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh, die bijna vergeten..
Maar wat als het geen syntus is?
NJ'tje kan nog wel.. hehe.. tietje.. parkietje en kleine poolman.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:03 schreef Stofje het volgende:
NJ'tje, Bupatietje, Snakietje en Pooltje zou véél lachwekkender zijn.
Het gaat je werkelijk om de ledmannen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan zitten er vast wel ledjes in de NS treinen
ik voel een nieuw stripje van C aankomenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
NJ'tje kan nog wel.. hehe.. tietje.. parkietje en kleine poolman.
En-Jeetje. Nou, nee, dáár worden mensen bang van.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
NJ'tje kan nog wel.. hehe.. tietje.. parkietje en kleine poolman.
Welnee. Jij hebt tieten, dat is voldoende.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die "je" doet het hem ja..
Dat zie ik ook met mijn eigen naam.
Mail m een linkjequote:Op donderdag 23 februari 2006 09:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik voel een nieuw stripje van C aankomen
stofje ...quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
En Jeetje. Nou, nee, dáár worden mensen bang van.
Van Jeetje wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
En-Jeetje. Nou, nee, dáár worden mensen bang van.
Oh nee.. dáár dwing ik respect mee af?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welnee. Jij hebt tieten, dat is voldoende.
Tieten worden overgewaardeerd. In principe zijn het gewoon twee ophopingen, je hebt er geen fuck aan. (Tietenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welnee. Jij hebt tieten, dat is voldoende.
ja die worden al zo ondergewaardeerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het gaat je werkelijk om de ledmannen?
Blaas je zo weg.. of even een doekje eroverheen.. weg..quote:
je kunt er wel onverdeelde aandacht mee afdwingenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh nee.. dáár dwing ik respect mee af?
Precies.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tieten worden overgewaardeerd. In principe zijn het gewoon twee ophopingen, je hebt er geen fuck aan.
Maar komt altijd terugquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Blaas je zo weg.. of even een doekje eroverheen.. weg..
Ja, maar of er dan ook nog naar me geluisterd wordt..quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
je kunt er wel onverdeelde aandacht mee afdwingen
Net zo'n stuk onkruid.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Blaas je zo weg.. of even een doekje eroverheen.. weg..
Whehehe! Dat idee kreeg ik ook al, vooral bij snakietjequote:Op donderdag 23 februari 2006 09:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik voel een nieuw stripje van C aankomen
Als je ondertussen over je tieten wrijft, ben ik één en al oor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, maar of er dan ook nog naar me geluisterd wordt..
want dan ontneemt ze het uitzicht op haar 2 onderhandelings punten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je ondertussen over je tieten wrijft, ben ik één en al oor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |