Of een avatarquote:
14.pilsquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef xrrwr het volgende:
Zo, retorische vraag overigens.
Terug = feest = bier.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Janetje het volgende:
Bier?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Janetje het volgende:
Bier?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef xrrwr het volgende:
Zo, retorische vraag overigens.
Leef je uit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Litso het volgende:
Eigenlijk kan de bierpul ook wel weer een update gebruiken
ik = terug?quote:
Zei ik laatst ook al, maar iedereen was er op tegen geloof ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Litso het volgende:
Hmm, vreemd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Zei ik laatst ook al, maar iedereen was er op tegen geloof ik
Ik niet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Je avaquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Sjowhan en Remlof kunnen er wel uit wat mij betreft. mcDavid kan er wel in gefikst worden in ieder geval. En doe het icon van die trieste, irritante Marilyn Manson kloon van jou ook maar de deur uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Litso het volgende:
Dat duurt nog even.quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef Janetje het volgende:
Note please: mijn ava wil ik graag zoals ie er nu staat houden.
Idem. Deze is tijdelijk. Denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef Janetje het volgende:
Note please: mijn ava wil ik graag zoals ie er nu staat houden.
Just asking men.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Dat duurt nog even.
Zuig nu niet alle aandacht op mutsj.
Wat was er zo erg aan die kloon?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sjowhan en Remlof kunnen er wel uit wat mij betreft. mcDavid kan er wel in gefikst worden in ieder geval. En doe het icon van die trieste, irritante Marilyn Manson kloon van jou ook maar de deur uit
Eensch.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef Litso het volgende:
Maar idd, net als Moomphs wat mij betreft. Stofje kan er wel bij komen eigenlijk
Deaddoll tevens. En wie is dat naast het Wiki icoon?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef Litso het volgende:
Maar idd, net als Moomphs wat mij betreft. Stofje kan er wel bij komen eigenlijk
Zebbie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Deaddoll tevens. En wie is dat naast het Wiki icoon?
Zebbiequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Deaddoll tevens. En wie is dat naast het Wiki icoon?
Ze?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zebbie
ff erop klikken!
laast was ze hier weer
Hm, zegt me zo niks.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
Zebbie
ff erop klikken!
laast was ze hier weer
Miljaar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat was er zo erg aan die kloon?
Ze?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zebbie
ff erop klikken!
laast was ze hier weer
Hij kwam hier afgelopen zomervakantie erg veel, maar sindsdien is hij er bijna nooit meer eigenlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, zegt me zo niks.
Hij, overigens.
Ik zie alleen Quater en C.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Miljaar.
[..]
Ze?
Er staat ook nog een handvol cerror klonen in.
Ja, klopt, da's een ochtendganger, net als Mr. Zquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ze?
Mr-Z. komt trouwens ook af en toe weer langs, en nyny83 is tegenwoordig ook redelijk vaste klant
Als we het op originele accounts houden krijg je geen pul bij elkaar hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat was er zo erg aan die kloon?
En Nagz.quote:
Mr.Z is een kutnerd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, klopt, da's een ochtendganger, net als Mr. Z
Én jacksonquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, klopt, da's een ochtendganger, net als Mr. Z
Verdraaid ja!quote:
DD en Chowi lijkt me genoeg, twee accounts pp. is zatquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:48 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Als we het op originele accounts houden krijg je geen pul bij elkaar hoor!
Oh never mind.. icon die geloof ik ooit bij nagz ook was staat onder c's account.quote:
Permban, net als mijn dubbelganger.quote:
Ik moest tóch weer lachenquote:
Schande!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:51 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Permban, net als mijn dubbelganger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |