Of een avatarquote:
14.pilsquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef xrrwr het volgende:
Zo, retorische vraag overigens.
Terug = feest = bier.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Janetje het volgende:
Bier?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Janetje het volgende:
Bier?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef xrrwr het volgende:
Zo, retorische vraag overigens.
Leef je uit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Litso het volgende:
Eigenlijk kan de bierpul ook wel weer een update gebruiken
ik = terug?quote:
Zei ik laatst ook al, maar iedereen was er op tegen geloof ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Litso het volgende:
Hmm, vreemd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Zei ik laatst ook al, maar iedereen was er op tegen geloof ik
Ik niet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Je avaquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Sjowhan en Remlof kunnen er wel uit wat mij betreft. mcDavid kan er wel in gefikst worden in ieder geval. En doe het icon van die trieste, irritante Marilyn Manson kloon van jou ook maar de deur uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Litso het volgende:
Dat duurt nog even.quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef Janetje het volgende:
Note please: mijn ava wil ik graag zoals ie er nu staat houden.
Idem. Deze is tijdelijk. Denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef Janetje het volgende:
Note please: mijn ava wil ik graag zoals ie er nu staat houden.
Just asking men.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Dat duurt nog even.
Zuig nu niet alle aandacht op mutsj.
Wat was er zo erg aan die kloon?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sjowhan en Remlof kunnen er wel uit wat mij betreft. mcDavid kan er wel in gefikst worden in ieder geval. En doe het icon van die trieste, irritante Marilyn Manson kloon van jou ook maar de deur uit
Eensch.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef Litso het volgende:
Maar idd, net als Moomphs wat mij betreft. Stofje kan er wel bij komen eigenlijk
Deaddoll tevens. En wie is dat naast het Wiki icoon?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef Litso het volgende:
Maar idd, net als Moomphs wat mij betreft. Stofje kan er wel bij komen eigenlijk
Zebbie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Deaddoll tevens. En wie is dat naast het Wiki icoon?
Zebbiequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Deaddoll tevens. En wie is dat naast het Wiki icoon?
Ze?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zebbie
ff erop klikken!
laast was ze hier weer
Hm, zegt me zo niks.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
Zebbie
ff erop klikken!
laast was ze hier weer
Miljaar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat was er zo erg aan die kloon?
Ze?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zebbie
ff erop klikken!
laast was ze hier weer
Hij kwam hier afgelopen zomervakantie erg veel, maar sindsdien is hij er bijna nooit meer eigenlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, zegt me zo niks.
Hij, overigens.
Ik zie alleen Quater en C.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Miljaar.
[..]
Ze?
Er staat ook nog een handvol cerror klonen in.
Ja, klopt, da's een ochtendganger, net als Mr. Zquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ze?
Mr-Z. komt trouwens ook af en toe weer langs, en nyny83 is tegenwoordig ook redelijk vaste klant
Als we het op originele accounts houden krijg je geen pul bij elkaar hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat was er zo erg aan die kloon?
En Nagz.quote:
Mr.Z is een kutnerd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, klopt, da's een ochtendganger, net als Mr. Z
Én jacksonquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, klopt, da's een ochtendganger, net als Mr. Z
Verdraaid ja!quote:
DD en Chowi lijkt me genoeg, twee accounts pp. is zatquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:48 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Als we het op originele accounts houden krijg je geen pul bij elkaar hoor!
Oh never mind.. icon die geloof ik ooit bij nagz ook was staat onder c's account.quote:
Permban, net als mijn dubbelganger.quote:
Ik moest tóch weer lachenquote:
Schande!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:51 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Permban, net als mijn dubbelganger.
Dan maak je er één.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:54 schreef Misstique het volgende:
En als je geen kloons hebt? Wat dan?
Jep.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:54 schreef xrrwr het volgende:
Ok, laat quater en cerror er maar instaan.
Ik weet niet hoequote:
Moeten het wel BeFfers zijn hequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Mooi, zet mij er ook maar in dan
Ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:55 schreef Janetje het volgende:
Tof, mag er van mij dan ook een kloon in?
Welcome backquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:57 schreef Dagonet het volgende:
Bier! En Chuck Norris
Chuck.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:57 schreef Dagonet het volgende:
Bier! En Chuck Norris
Ik ookquote:
Dat is de derde van DD/Ch.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Mooi, zet mij er ook maar in dan
Zie het filmwettentopic in FTR, laatste pagina.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Chuck.
Die gozer verslaat 30 ninja's met 2 handen op zijn rug en een fles hertog jan klem tussen zijn kaken!
Zonder te morsen hé! 14.kick
Welneen, dat is het rijtje DD/Ch./Moomphs.quote:
Anders heb ik er ook nog wel een paarquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:58 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Schade, met maar 10 delen in mijn AT val ik vast nét buiten de boot.
Diana dan. Dat is toch de regelmatigste. Maar we moeten niet overdrijven ook met die shit op zichquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:55 schreef Janetje het volgende:
Tof, mag er van mij dan ook een kloon in?
Jij komt effe klonen ruimen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:57 schreef Dagonet het volgende:
Bier! En Chuck Norris
Ik vind één account toch wel genoeg hoor..quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Diana dan. Dat is toch de regelmatigste. Maar we moeten niet overdrijven ook met die shit op zich
I'm making a list, checking it twice.quote:
Het is een gedeelde kloon toch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Welneen, dat is het rijtje DD/Ch./Moomphs.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zie het filmwettentopic in FTR, laatste pagina.
quote:Ozzy Osbourne bites the heads off of bats. Chuck Norris bites the heads off of Siberian Tigers.
Wellichtquote:
Je bent in de war met je seizoenenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
I'm making a list, checking it twice..
't was in de maand van meiquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent in de war met je seizoenen![]()
Doe je bestquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Is het al weer zo laat?
Morgen beter
Ik mis er nog 3quote:wit:
Jackson *
nyny83 *
.
.
zwart:
Janetje
pc-fr34k
Killswitch
geel:
JDude
Dead-Doll
Quatertemper
Mr-Z.
Vikingsmeisje
DeLeider
Stofje
Litso
mcDavid *
Rompompom
Misstique
Talietje *
Chowi *
Petre86
Dagonet
.
Bizznitch
Cerror *
Zebbie
Wiki
Uit nostalgische overwegingen zou PS er van mij nog wel in mogen blijven. En wat betekenen die sterretjes?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
help trouwens even, nu ik toch bezig ben:
[..]
Ik mis er nog 3
`quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef xrrwr het volgende:
Nu is het gas, het wasbenzine.
Doe deze maar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik mis er nog 3
Wasbeer?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
`
Een pyromaan liep er mee over een bosweg.
Je raadt het al.
je mag deze er wel bij gooienquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik mis er nog 3
Is die er dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:18 schreef Misstique het volgende:
Jullie killen t topic met die woordspelletjes!
PS is inderdaad wel okay.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Uit nostalgische overwegingen zou PS er van mij nog wel in mogen blijven. En wat betekenen die sterretjes?
Dat is je avatar helemaal nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je mag deze er wel bij gooien
[afbeelding]
Trusten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef Diana_Piper het volgende:
Welterusten.
Das dan wel weer ergquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Uit nostalgische overwegingen zou PS er van mij nog wel in mogen blijven. En wat betekenen die sterretjes?
Trustequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef Diana_Piper het volgende:
Welterusten.
Ah, dacht al zoiets ja. Kun je die van PC-freak niet precies stilzetten op het moment dat dat Feyenoord logo niet te zien is?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
[..]
PS is inderdaad wel okay.
Sterretjes zijn nieuwe icons.
Ik vroeg me net nog af waar jij de laatste tijd rondhangtquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das dan wel weer erg
En natuurlijk hoor ik nog in de OP, ben er niet veel meer maar ik volg het nog steeds op de voet
Jah is goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dacht al zoiets ja. Kun je die van PC-freak niet precies stilzetten op het moment dat dat Feyenoord logo niet te zien is?
Ah, we moeten je naam dus gewoon vaker laten vallenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das dan wel weer erg
En natuurlijk hoor ik nog in de OP, ben er niet veel meer maar ik volg het nog steeds op de voet
Oeh.. dat zal vast spannend zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das dan wel weer erg
het is *nu* de ava van mijn kloonquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is je avatar helemaal niet
Ben ruim een week niet online geweest, internetmoequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vroeg me net nog af waar jij de laatste tijd rondhangt
Jouw icon blijft erin dus, 2 te gaan.
Doe Diana maar nog. Da's toch een zeer regelmatig verschijnend 'persoon' ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vroeg me net nog af waar jij de laatste tijd rondhangt
Jouw icon blijft erin dus, 2 te gaan.
En ik dan voortaan zeker de gevallen vrouw genoemd wordenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, we moeten je naam dus gewoon vaker laten vallen
Zweet staat vaak in mijn handenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh.. dat zal vast spannend zijn
Oh ja, slapen
Ja, en dus niet van jouquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het is *nu* de ava van mijn kloon
Ze Fallen Madonna wiz ze big boobies?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ik dan voortaan zeker de gevallen vrouw genoemd worden![]()
Ik vind het best, hoewel ik 'r vandaag voor het eerst zie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe Diana maar nog. Da's toch een zeer regelmatig verschijnend 'persoon' ook.
hoe weet jij dat nou weer!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en dus niet van jouJouw kloon komt hier nooit.
[..]
Ze Fallen Madonna wiz ze big boobies?
Was die nog maagd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze Fallen Madonna wiz ze big boobies?
Dat ligt aan jouquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind het best, hoewel ik 'r vandaag voor het eerst zie.
Ok, ik heb er een paar gemist. Geef de history van die kloon van jou eens dan.quote:
ik ga toch niet zomaar de identiteit van mijn spamkloon prijsgevenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou
[..]
Ok, ik heb er een paar gemist. Geef de history van die kloon van jou eens dan.
jij was t laatst!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:34 schreef frenchfries het volgende:
[..]
ja, hoe weet jij dat nou weer!
Jawel. Zeg het! Nu!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ga toch niet zomaar de identiteit van mijn spamkloon prijsgeven
Dus...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:34 schreef frenchfries het volgende:
[..]
ja, hoe weet jij dat nou weer!
Ik heb geen idee, maar ze heeft menig worst gezien in ieder gevalquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was die nog maagd?
Dan gaat de vergelijking niet op.
Zo big zijn ze nou ook weer niet hoor
whehehehehehequote:
dat maakt me geen reet uit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:42 schreef Dagonet het volgende:
Hoe weet jij dat nou weer?
Carnavalquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:42 schreef Dagonet het volgende:
Polonaisepost
Fotoboeken mét foto's soms ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Fotoboeken zonder foto's zijn zooooo teleurstellend
Alleen gezien?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ze heeft menig worst gezien in ieder geval
zet je jacksonmodus even uit ajbquote:
Niet zo over jacksonquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
zet je jacksonmodus even uit ajb
Het kan me niet boeien.quote:
Pavarotti roeleert mên!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef rompompom het volgende:
Italiaanse muziek is zoooo slecht
zo beter dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Fotoboeken zonder foto's zijn zooooo teleurstellend
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
laatste voyeur: Sjoem
* rompompom pakt ladder en touw en zoekt de mast op
Allesquote:
waarom verwacht ik nu ieder moment een post van dago waarin hij zijn liefde voor italiaanse muziek beschrijft?quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarom verwacht ik nu ieder moment een post van dago waarin hij zijn liefde voor italiaanse muziek beschrijft?
PS! HJ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles![]()
* Terug denkt aan de NB
Snorryquote:
Het was geen serieuze vraag. Hell, het was helemaal geen vraagquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles![]()
* Terug denkt aan de NB
Plaats dan ook een PIquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was geen serieuze vraag. Hell, het was helemaal geen vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |