Dat hoopte je zeker, grapjasquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef demins het volgende:
[..]
Talitha!![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je al naar bed was...
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef Muerte het volgende:
Het is helaas voo mij weer de hoogste tijd, tot ziens allemaal.![]()
[afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef Muerte het volgende:
Het is helaas voor mij weer de hoogste tijd, tot ziens allemaal.![]()
[afbeelding]
Dag Muertequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Vond ik nou ook, en ik wil Timeless boeken voor mijn feestje, zou het voor een schappelijk prijsje kunnen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:59 schreef Foreverblue het volgende:
Was eindelijk een gezellige en leuke hollandse avond vond ik.
[afbeelding]
*zucht* Daar krijg ik werkelijk geen genoeg vanquote:
OLEEEEEEEEEEEE... slaap lekker Muertequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geef de titels maar door!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vond ik nou ook, en ik wil Timeless boeken voor mijn feestje, zou het voor een schappelijk prijsje kunnen?
Van mij mag tquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vond ik nou ook, en ik wil Timeless boeken voor mijn feestje, zou het voor een schappelijk prijsje kunnen?
Geen titels, ik wil de echte mannenquote:
Al weer een week aan het werk geweest, dus spic en span.. alleen een beetje drukkigquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:58 schreef Foreverblue het volgende:
Bluezzzzz sister![]()
Gaat het alweer wat beter?
Oh, je hebt het over boeken, ik dacht dat je het over boeken had!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Geen titels, ik wil de echte mannenOke jij bent manager, feest in augustus, uurtje euhhhh 200 euro oke?
![]()
Boekingsburo voor Timelessquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben gewoon op de laatste pagina begonnen, dan ontvouwt het zich alsnog welquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wát een topic dat van Gert Timmerman, ik ben een uur bezig geweest om bij te lezen
uurtje maar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Al weer een week aan het werk geweest, dus spic en span.. alleen een beetje drukkig
Wát een topic dat van Gert Timmerman, ik ben een uur bezig geweest om bij te lezen
Mrs Einstein kan je daar ook boekenquote:
En na een uur? Toen heb je het opgegeven of nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Al weer een week aan het werk geweest, dus spic en span.. alleen een beetje drukkig
Verdorie deminsquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:10 schreef demins het volgende:
[..]
Oh, je hebt het over boeken, ik dacht dat je het over boeken had!![]()
Ik scroll meestal errug snel door zo'n topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:11 schreef SuperMOM het volgende:
uurtje maar?zeker niet lang bijgelezen?
![]()
Ah...een snellezerquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik scroll meestal errug snel door zo'n topic![]()
Ahaaaa broertje van!!!! Ik wist het! Thnxxxxx (zal wel iets kostenquote:
quote:
Had ik dat ook maar gedaan netquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon op de laatste pagina begonnen, dan ontvouwt het zich alsnog wel
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Zooooo daar was ik weer![]()
Is Auke al dronken?![]()
Hey WAquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Is Auke al dronken?![]()
we gaan niks afhakkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die 'vleeswaren' zul je eerst moeten afhakken voor je ze kunt gooien!
Weet je het zeker ?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ik zie een man zwaaien met een fles. Is dat Auke ?
Hoi Angelquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Is Auke al dronken?![]()
Godverdegodver! Je let even niet op en wat gebeurt er dan!!!!quote:
Idd...ook best zwaar leesvoer, ik denk alle Gert topics bij mekaar en dan uitgeprint, een heel dik boek opleverdquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had ik dat ook maar gedaan net![]()
Wat een verhalen
quote:
Was dat die achtergrond zangeres van Hazes die Auke ook opeens herkende?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
Frank was zeer onder de indruk van de blonde zangeres...
Weet niet hoe ze heet... maar die dat duet net deed met Sjaki Herbquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Was dat die achtergrond zangeres van Hazes die Auke ook opeens herkende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |