Zat je toen niet in Thailand?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, dat heb ik tijdens BB5 wel bewezen met een aantal topics die niet over honden, jouw familie of gezelligheid gingen.![]()
Pas aan het eind guppie. Blijven we wel een beetje bij de lesquote:
Ik ben liever zelf orgineel dan afgezaagde Seth Gaaikema humor op te graven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:12 schreef Kimske het volgende:
Nee hoor, hijs al oud, dat je em niet kent zeg!
Die naam heb ik ook niet zelf bedacht, ben t helemaal met je eens;)quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slechte naam,
Die van Tanja en die van mij heten hetzelfde. Was wel lachen toen ze me belde en ik zijn naam noemde...
"Wat zei je?.... Hoe heet jouw hond????.... hahahaha die van mij heet ook zo...."
Vraag van de dag, hoe heet de hond van Tanja?.....
Jij hebt idd genoeg bewezen tijdens BB5. Dat je de meest aandachtgeile FOK!ker was die maar al te graag de topics wilde openen, om maar iets in de aandacht te staan. Niet te vergeten, mensen ongenadig te weten beledigen/kwetsen, zonder er een ban voor te krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:11 schreef APK het volgende:
Klopt, dat heb ik tijdens BB5 wel bewezen met een aantal topics die niet over honden, jouw familie of gezelligheid gingen.![]()
Alleen de laatste twee weken.quote:
we kunnen niet allemaal zo grandioos zijn als jijquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben liever zelf orgineel dan afgezaagde Seth Gaaikema humor op te graven.
ghi die werkt ook bij Josje, helemaal als ik van die rare bekken trek.....maar das niet moeilijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:58 schreef Kimske het volgende:
trouwens, nog wel ff leuk:
Youp lag vreselijk te huilen, kreeg em met geen mogelijkheid stil. Zit ik dat tsjik boem tsjik boem boem van Tann na te doen: ligt ie in een stuip vant lachen...
Ach aandachtsgeil, dat ben jij toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij hebt idd genoeg bewezen tijdens BB5. Dat je de meest aandachtgeile FOK!ker was die maar al te graag de topics wilde openen, om maar iets in de aandacht te staan. Niet te vergeten, mensen ongenadig te weten beledigen/kwetsen, zonder er een ban voor te krijgen.
Ja, je hebt gelijk, je hebt je tijdens BB5 wel bewezen....![]()
poging geslaagdquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon.
Ach... ik heb gewoon de pest aan smileys met lelijke gezichtsuitdrukkingen en felle kleuren. [afbeelding]
Eigenlijk is het nog helemaal niet zo'n makkelijke vraag!
Poging.
*knip*
wat heb je toch een zwaar leven....quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Orginaliteit was ver te zoeken. Zeker met die kudde suffe slowchatters zoals jij.
KOEKOEK!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef Suikeroom het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik begin APK steeds meer te waarderenik ga ff pissen
thnx for sharingquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef Suikeroom het volgende:
ik ga ff pissen
alleen die van mij schijf je anders, heb je trouwens al het nieuws gehoord dat Tiesto en Monique uitelkaar zijn en dus niet meer gaan trouwen...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slechte naam,
Die van Tanja en die van mij heten hetzelfde. Was wel lachen toen ze me belde en ik zijn naam noemde...
"Wat zei je?.... Hoe heet jouw hond????.... hahahaha die van mij heet ook zo...."
Vraag van de dag, hoe heet de hond van Tanja?.....
Donrt believe the hypequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef Suikeroom het volgende:
Bartje waar heb je Jump gelaten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef Suikeroom het volgende:
neeeeeeeeeeeeee niet weer, gaan we weer!! KAPPE LS!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij hebt idd genoeg bewezen tijdens BB5. Dat je de meest aandachtgeile FOK!ker was die maar al te graag de topics wilde openen, om maar iets in de aandacht te staan. Niet te vergeten, mensen ongenadig te weten beledigen/kwetsen, zonder er een ban voor te krijgen.
Ja, je hebt gelijk, je hebt je tijdens BB5 wel bewezen....![]()
hee Manu! ben je er weer! Met je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke avatar!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bartje waar heb je Jump gelaten?
nee, ff bij Jos kijken.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef Kimske het volgende:
Trouwens, waar is Tann? Paffertje doen?
he he...wakker.......quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef Suikeroom het volgende:
nou iemand die zo vol is over zichzelf, LS heeft wel een puntje... trots omdat je goedlopende topics opent?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef tann het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeee niet weer, gaan we weer!! KAPPE LS!![]()
![]()
Ja, ik lag de laatste twee weken van BB5 onder een palmboom en ging af en toe met Gert een biertje drinken terwijl jij -en nog een paar 100 fokkers- met je schele ogen naar de streams zaten te staren waar niets meer gebeurde.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef Kimske het volgende:
[..]
hee Manu! ben je er weer! Met je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke avatar!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef Kimske het volgende:
[..]
hee Manu! ben je er weer! Met je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke avatar!
De laatste twee weken van BB naar streams staren???quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik lag de laatste twee weken van BB5 onder een palmboom en ging af en toe met Gert een biertje drinken terwijl jij -en nog een paar 100 fokkers- met je schele ogen naar de streams zaten te staren waar niets meer gebeurde.![]()
are you talkin to me? maar ehh wat rond aan het springen denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bartje waar heb je Jump gelaten?
Ik vind het wel leuk hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef tann het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeee niet weer, gaan we weer!! KAPPE LS!![]()
![]()
Sjetquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:28 schreef tann het volgende:
[..]
er is er 1 in HBB SC, die heeft 1 van Bart, ook errug
![]()
Bedoel je Sjet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:28 schreef tann het volgende:
[..]
er is er 1 in HBB SC, die heeft 1 van Bart, ook errug
![]()
ach whatever....kben dat eeuwige gemiereneuk ff beu......tgaat maar door en LS moet elke keer die discussie weer oplaaien...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:27 schreef Kimske het volgende:
[..]
nou iemand die zo vol is over zichzelf, LS heeft wel een puntje... trots omdat je goedlopende topics opent?![]()
Men denkt dat Suikeroom Joost is, of iemand anders.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef PC eend het volgende:
beetje teveel gedronken om terug te lezen, wie praat me bij![]()
( niet te lang graag)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
are you talkin to me? maar ehh wat rond aan het springen denk ik![]()
oh ik ga ff me mail checkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Men denkt dat Suikeroom Joost is, of iemand anders.![]()
En toen kwam Kimske over haar honden posten.
Doe je meequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:30 schreef donnahvh het volgende:
hallo!!
is t hier gezellie?
staat steeds bovenaan in active topics dus moet wel![]()
ik begon niet over mijn hond ( enkelvoud) hoor, een aantal topics terug, vroeg ik aan Tann wat voor kruising haar hond is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Men denkt dat Suikeroom Joost is, of iemand anders.![]()
En toen kwam Kimske over haar honden posten.
Doe hem de groetenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
are you talkin to me? maar ehh wat rond aan het springen denk ik![]()
Zie nog steeds liever Ferriquote:
Zie TT, al gaat het daar niet echt overquote:
Aanbevolen door topfokkersquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:32 schreef Kimske het volgende:
[..]
ik begon niet over mijn hond ( enkelvoud) hoor, een aantal topics terug, vroeg ik aan Tann wat voor kruising haar hond is.
Wel goed opletten hoor, als je iemand af wilt zeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |