Ben halverwege de hond maar gaan borstelen..quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...Titel zegt me niet veel...maar is dus geen aanrader als ik je zo hoor
Ow ja, die hebben wij ook afgezet inderdaadquote:
niet in de 3e persoon praten als ik er gewoon ben, dat is pedagogisch niet verantwoord.. geef is het goede voorbeeldquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:51 schreef Kimske het volgende:
pff nog steeds over Super Oma??/
damn wat een gezeik...
beatboxen heet zoietsquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:58 schreef Kimske het volgende:
trouwens, nog wel ff leuk:
Youp lag vreselijk te huilen, kreeg em met geen mogelijkheid stil. Zit ik dat tsjik boem tsjik boem boem van Tann na te doen: ligt ie in een stuip vant lachen...
Al was je sinterklaas, t boeit me gewoon niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
niet in de 3e persoon praten als ik er gewoon ben, dat is pedagogisch niet verantwoord.. geef is het goede voorbeeld![]()
Het is niet netjes om over iemand in derde persoon te praten, zeker niet wanneer deze aanwezig is. Geef eens het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
niet in de 3e persoon praten als ik er gewoon ben, dat is pedagogisch niet verantwoord.. geef is het goede voorbeeld![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:01 schreef Kimske het volgende:
[..]
Al was je sinterklaas, t boeit me gewoon niet.
nee jij trekt volle zalen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:05 schreef APK het volgende:
Steeds als die fucking Kimske in dit topic komt posten wordt het saai en gaat het over kinderen en honden.![]()
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je niet!quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
NEWSFLASH
![]()
Sinterklaas bestaat niet
EINDE NEWSFLASH
![]()
Dat doen ze speciaal voor jou tochquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:05 schreef APK het volgende:
Steeds als die fucking Kimske in dit topic komt posten wordt het saai en gaat het over kinderen en honden.![]()
Gewoon.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:45 schreef tann het volgende:
[..]
waarom noem je die ene de josti smile?
Heb jij ook een hond Kimske?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:06 schreef Kimske het volgende:
[..]
nee jij trekt volle zalen!
Indien ja: wel je handen wassen na afloop
*in favorieten zet*quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon.
Ach... ik heb gewoon de pest aan smileys met lelijke gezichtsuitdrukkingen en felle kleuren. [afbeelding]
Eigenlijk is het nog helemaal niet zo'n makkelijke vraag!
Poging.
Er is hier op Fok ooit een huisstijl ontstaan. (Bij het beantwoorden van een bericht, zie je smileys die allemaal ongeveer hetzelfde karakter hebben)
Vervolgens zijn daar in de loop van de tijd allerlei creatievelingen mee aan de gang gegaan, die dezelfde grootte van smileyfaces, dezelfde kleur kleur geel etc. hebben aangehouden. Ander kenmerk is, uitzonderingen daargelaten: met slechts enkele punten en streepjes, zonder overdreven te worden, tóch een emotie weten te vatten.
O.a. Jappie en APK zijn in het verleden zeer actief geweest in het bedenken van nieuwe smileys. Er zitten een aantal beauties tussen:
http://members.chello.nl/mjpda/jsp.html
http://home.hccnet.nl/a.p.komen/
Truste!!!!quote:
Klopt, dat heb ik tijdens BB5 wel bewezen met een aantal topics die niet over honden, jouw familie of gezelligheid gingen.quote:
Zelf bedacht, dat leuke grapje?quote:Indien ja: wel je handen wassen na afloop
Jup! Max, lijkt enigzins op die van Tanja! Alleen dan al grijs...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij ook een hond Kimske?
Ik moet zeggen dat ik sommige smiley's van FOK echt subliem vind hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon.
Ach... ik heb gewoon de pest aan smileys met lelijke gezichtsuitdrukkingen en felle kleuren. [afbeelding]
Eigenlijk is het nog helemaal niet zo'n makkelijke vraag!
Poging.
Er is hier op Fok ooit een huisstijl ontstaan. (Bij het beantwoorden van een bericht, zie je smileys die allemaal ongeveer hetzelfde karakter hebben)
Vervolgens zijn daar in de loop van de tijd allerlei creatievelingen mee aan de gang gegaan, die dezelfde grootte van smileyfaces, dezelfde kleur kleur geel etc. hebben aangehouden. Ander kenmerk is, uitzonderingen daargelaten: met slechts enkele punten en streepjes, zonder overdreven te worden, tóch een emotie weten te vatten.
O.a. Jappie en APK zijn in het verleden zeer actief geweest in het bedenken van nieuwe smileys. Er zitten een aantal beauties tussen:
http://members.chello.nl/mjpda/jsp.html
http://home.hccnet.nl/a.p.komen/
Indien ja: wel je handen wassen na afloopquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, dat heb ik tijdens BB5 wel bewezen met een aantal topics die niet over honden, jouw familie of gezelligheid gingen.![]()
Hiero, schele:quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:10 schreef Kimske het volgende:
Alleen wel jammer dat er geen smileys van honden en kinderen tussen staan...![]()
Een hele reeks zelfsquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, dat heb ik tijdens BB5 wel bewezen met een aantal topics die niet over honden, jouw familie of gezelligheid gingen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |