Manu doet het gewoon expres, ik weet het zeker. Duwt je zo vol me enge beelden dat je voorlopig niet meer kan slapen en dus op Fok blijft rondhangenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef tann het volgende:
[..]
raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanzig![]()
Vertel je het mij ook dan? Want begin nu ook nieuwsgierig te worden...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef tann het volgende:
[..]
kwil die 0,11111% zekerheid nog ff hebben...
eeeeej swwwwwa wwwwat bedoel jequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Het enige Antilliaanse woord dat die lul kende was 'anti'. Nou okay dan, swa kende hij ook, 2 dus.
En met een vreselijk slechte Antilliaanse accent praten kan indereen.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Manu doet het gewoon expres, ik weet het zeker. Duwt je zo vol me enge beelden dat je voorlopig niet meer kan slapen en dus op Fok blijft rondhangen![]()
Werkt iets te goed in mijn geval geloof ik![]()
Mag ik vandaag een keer voor 4 uur m'n bed opzoeken? Die korte nachtjes zijn zo vermoeiendquote:
ghihi ja, dan is ie niet meer alleen.......tlukt wel....kwou vroeg naar mn mandje maar nog ffies nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Manu doet het gewoon expres, ik weet het zeker. Duwt je zo vol me enge beelden dat je voorlopig niet meer kan slapen en dus op Fok blijft rondhangen![]()
Werkt iets te goed in mijn geval geloof ik![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:15 schreef tann het volgende:
[..]
nog erger dan szomers hier in groningen als de boeren hun land bemesten![]()
[..]
iehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:15 schreef tann het volgende:
[..]
Eh Tanja, fawaka?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:14 schreef tann het volgende:
[..]
eeeeej swwwwwa wwwwat bedoel je![]()
Day, fawaka ( vind ik persoonlijk een veel mooiere taal...is enigszins nog te snappen..)
Tja, krijg je als je onderbroeken meer dan 1 dag aan hebt. Die nieuwe onderbroek had hij toch ook een dag of 4-5 aan toen iemand er iets van zei?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:15 schreef tann het volgende:
[..]
kvind dat SO dat zelf moet doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vertel je het mij ook dan? Want begin nu ook nieuwsgierig te worden...
[..]
weet er alles vanquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag ik vandaag een keer voor 4 uur m'n bed opzoeken? Die korte nachtjes zijn zo vermoeiend![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:16 schreef tann het volgende:
[..]
ghihi ja, dan is ie niet meer alleen.......tlukt wel....kwou vroeg naar mn mandje maar nog ffies niet![]()
Ik werd al onpasselijk van'm door alleen maar naar hem te kijken! Ik wil niet eens weten hoe hij ruikt!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:15 schreef tann het volgende:
[..]
ghe kvond em zelf ook wel grappig.....kmoest er toevallig ff aandenken, iemand hielt zich niet aan de regels vandaag, t stonk onderweg naar mn ouders enorm, was een bekende geurquote:
Sja.. ben het wel met je eens. Maar vrees dat dat nog lang gaat durenquote:
Ik denk dan tog dat je mij posts verkeerd interpreteerde, ik ben er zelf ook namelijk niet vies vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
En suikeroom heeft het heel vaak niet in de gaten als opmerkingen sarcastisch bedoeld zijn
ach ja......niet iedereen is malloot gelukkig!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
Eh Tanja, fawaka?!
Meid, ik kan het alleen maar met je eens zijn!
Tof dat je het nog volhoudt bij die malloten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |