Dat deed Joost toch altijd in BB5, zei die "Ik ben de patat-anti" en dan ging ie met een Antilliaans accent praten enzoquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Manu!!!!!! Niet doen
![]()
* Snaptnix verdringt nu wat beelden die in gedachten opkomen![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:52 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Hij is 6 mei jarig, dus nu nog 21.
nee, ik had roel een foto laten zien van mij en een vriendin, ik zat op een skelter, die foto had ik ingeleverd bij BB, niet wetende dat er een vette joint naast mij lag, dat viel me pas in het huis op en dat heb ik met gebaren aan roel duidelijk gemaakt..in de roel topic stelt hij dezelfde vraag waar ik het antwoord op zou moeten geven om te bewijzen dat de machinist roel is....het vreemde was dat SO met het antwoord kwam.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:51 schreef crazymamma het volgende:
Die vraag ging toch over een foto van Roel? Die kan hij toch gezien hebben in het huis.
Zeg hey.... Niet doen hoor, krijg nu echt nachtmerriesquote:
HE GAD VER DAM MEquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
maar hij komt op mij gewoon niet over als Josti! die zit Brennie te bezwangeren 24 uur per dag!
ik kan me niet voorstellen dat Joost kan internetten uberhaupt, sorry. Volgens mij leeft hij nog steeds in het stenen tijdperk en hoort hij eigenlijk in een circus thuis!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat deed Joost toch altijd in BB5, zei die "Ik ben de patat-anti" en dan ging ie met een Antilliaans accent praten enzo![]()
Ben je jezelf nu aan het quoten en gelijk aan het gevenquote:
ow, niet meegekregen, was niet vaak in zijn buurt.......quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat deed Joost toch altijd in BB5, zei die "Ik ben de patat-anti" en dan ging ie met een Antilliaans accent praten enzo![]()
had gerard bowling daar geen liedje over?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:52 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Hij is 6 mei jarig, dus nu nog 21.
gha, als dat zo is snap ik wel waarom SO gister zei dat ie niet zoon wintersport type is, en of ik het al voor me zag SO op skies.....quote:
ach, mss heeft ie wel internet in zn vette jaq....zie je ook wel es bij pimp my ride...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat Joost kan internetten uberhaupt, sorry. Volgens mij leeft hij nog steeds in het stenen tijdperk en hoort hij eigenlijk in een circus thuis!![]()
So is gewoon een mattie/broer van Roel. Die ook graag een beetje aandacht wil......quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef tann het volgende:
[..]
nee, ik had roel een foto laten zien van mij en een vriendin, ik zat op een skelter, die foto had ik ingeleverd bij BB, niet wetende dat er een vette joint naast mij lag, dat viel me pas in het huis op en dat heb ik met gebaren aan roel duidelijk gemaakt..in de roel topic stelt hij dezelfde vraag waar ik het antwoord op zou moeten geven om te bewijzen dat de machinist roel is....het vreemde was dat SO met het antwoord kwam.....![]()
quote:
Nee toch zeker, het zal toch nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef tann het volgende:
[..]
gha, als dat zo is snap ik wel waarom SO gister zei dat ie niet zoon wintersport type is, en of ik het al voor me zag SO op skies.....
Zeg hoop t niet zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef tann het volgende:
[..]
gha, als dat zo is snap ik wel waarom SO gister zei dat ie niet zoon wintersport type is, en of ik het al voor me zag SO op skies.....
Het enige Antilliaanse woord dat die lul kende was 'anti'. Nou okay dan, swa kende hij ook, 2 dusquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:09 schreef Shirley het volgende:Goedenacht allen!
De speculaties zijn nog steeds bezig... wie oh wie is Suikeroom???
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
So is gewoon een mattie/broer van Roel. Die ook graag een beetje aandacht wil......
Of was het toch die andere?
[..]
![]()
Hij stonk ook vreselijk, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:06 schreef tann het volgende:
[..]
ow, niet meegekregen, was niet vaak in zijn buurt.......![]()
Manu doet het gewoon expres, ik weet het zeker. Duwt je zo vol me enge beelden dat je voorlopig niet meer kan slapen en dus op Fok blijft rondhangenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef tann het volgende:
[..]
raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanzig![]()
Vertel je het mij ook dan? Want begin nu ook nieuwsgierig te worden...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef tann het volgende:
[..]
kwil die 0,11111% zekerheid nog ff hebben...
eeeeej swwwwwa wwwwat bedoel jequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Het enige Antilliaanse woord dat die lul kende was 'anti'. Nou okay dan, swa kende hij ook, 2 dus.
En met een vreselijk slechte Antilliaanse accent praten kan indereen.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Manu doet het gewoon expres, ik weet het zeker. Duwt je zo vol me enge beelden dat je voorlopig niet meer kan slapen en dus op Fok blijft rondhangen![]()
Werkt iets te goed in mijn geval geloof ik![]()
Mag ik vandaag een keer voor 4 uur m'n bed opzoeken? Die korte nachtjes zijn zo vermoeiendquote:
ghihi ja, dan is ie niet meer alleen.......tlukt wel....kwou vroeg naar mn mandje maar nog ffies nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Manu doet het gewoon expres, ik weet het zeker. Duwt je zo vol me enge beelden dat je voorlopig niet meer kan slapen en dus op Fok blijft rondhangen![]()
Werkt iets te goed in mijn geval geloof ik![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:15 schreef tann het volgende:
[..]
nog erger dan szomers hier in groningen als de boeren hun land bemesten![]()
[..]
iehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:15 schreef tann het volgende:
[..]
Eh Tanja, fawaka?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:14 schreef tann het volgende:
[..]
eeeeej swwwwwa wwwwat bedoel je![]()
Day, fawaka ( vind ik persoonlijk een veel mooiere taal...is enigszins nog te snappen..)
Tja, krijg je als je onderbroeken meer dan 1 dag aan hebt. Die nieuwe onderbroek had hij toch ook een dag of 4-5 aan toen iemand er iets van zei?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:15 schreef tann het volgende:
[..]
kvind dat SO dat zelf moet doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vertel je het mij ook dan? Want begin nu ook nieuwsgierig te worden...
[..]
weet er alles vanquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag ik vandaag een keer voor 4 uur m'n bed opzoeken? Die korte nachtjes zijn zo vermoeiend![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:16 schreef tann het volgende:
[..]
ghihi ja, dan is ie niet meer alleen.......tlukt wel....kwou vroeg naar mn mandje maar nog ffies niet![]()
Ik werd al onpasselijk van'm door alleen maar naar hem te kijken! Ik wil niet eens weten hoe hij ruikt!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:15 schreef tann het volgende:
[..]
ghe kvond em zelf ook wel grappig.....kmoest er toevallig ff aandenken, iemand hielt zich niet aan de regels vandaag, t stonk onderweg naar mn ouders enorm, was een bekende geurquote:
Sja.. ben het wel met je eens. Maar vrees dat dat nog lang gaat durenquote:
Ik denk dan tog dat je mij posts verkeerd interpreteerde, ik ben er zelf ook namelijk niet vies vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
En suikeroom heeft het heel vaak niet in de gaten als opmerkingen sarcastisch bedoeld zijn
ach ja......niet iedereen is malloot gelukkig!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
Eh Tanja, fawaka?!
Meid, ik kan het alleen maar met je eens zijn!
Tof dat je het nog volhoudt bij die malloten!
niet meegekregen, was niet vaak in zijn buurt..quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, krijg je als je onderbroeken meer dan 1 dag aan hebt. Die nieuwe onderbroek had hij toch ook een dag of 4-5 aan toen iemand er iets van zei?
Nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef tann het volgende:
[..]
ach ja......niet iedereen is malloot gelukkig!
ben er bang voor SO vind dit grappigquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat kan nog wel ff duren dan...
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet er alles vanga vanavond ook maar eens na het eten m'n bed opzoeken (als we ooit nog gaan eten
)
Suikeroom? Als ik het heel lief vraag, wil je dan je ware identiteit onthullen? Dan kunnen we dat stuk afsluiten en verder gaan, of kick je op de aandacht?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ik denk dan tog dat je mij posts verkeerd interpreteerde, ik ben er zelf ook namelijk niet vies vangoedenacht trouwens, ik lees een hoop dingen over mij waar ik wel om kan lachen
jullie zijn echt baantie!
![]()
Jij was ons wakker aan het houden, wij jou niet. Dus niet zielig doen nuquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet er alles vanga vanavond ook maar eens na het eten m'n bed opzoeken (als we ooit nog gaan eten
)
had ik na mn bevalling, eindelijk was de maagzuur weg, kreeg ik weer last van misselijkheid...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik werd al onpasselijk van'm door alleen maar naar hem te kijken! Ik wil niet eens weten hoe hij ruikt!![]()
shit, waar is die smile die zn middelvinger opsteekt.....AAAAAAPEEEEEEEEEEKAAAAAAA waar ben je?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ik denk dan tog dat je mij posts verkeerd interpreteerde, ik ben er zelf ook namelijk niet vies vangoedenacht trouwens, ik lees een hoop dingen over mij waar ik wel om kan lachen
jullie zijn echt baantie!
![]()
welke was ook alweer fout! ghihiquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:21 schreef Day het volgende:
Hey SO, prima dat je hier de Suri/Anti uit wil hangen, maar spel de woorden dan a.u.b. goed, ok?
Heb er ook nog wel 1 hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef tann het volgende:
[..]
shit, waar is die smile die zn middelvinger opsteekt.....AAAAAAPEEEEEEEEEEKAAAAAAA waar ben je?
hou niemand wakkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij was ons wakker aan het houden, wij jou niet. Dus niet zielig doen nu![]()
Heb jij nog steeds niet gegeten![]()
ja, typisch he?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:23 schreef Gert het volgende:
Ruik je die lucht nú ineens ook weer trouwens, Tanja?
Day helpt wel ff.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen Tanja en SO misschien ook ondertiteling geven bij dat suri-gedoe?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb er ook nog wel 1 hoor![]()
[afbeelding]
hoe kan ik die krijgen...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb er ook nog wel 1 hoor![]()
[afbeelding]
Pff dat is zo'n Josti smiley..quote:
Niks eraf!quote:
Je leerd nog wel eens wat van Ryman is laatquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen Tanja en SO misschien ook ondertiteling geven bij dat suri-gedoe?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Pff dat is zo'n Josti smiley..![]()
Neem dan de echte:
[afbeelding]
quote:
| 1 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |