abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2006 @ 11:30:11 #101
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_36602521
AnnekeM, gewoon doen hoor Tis niet zo 'chirurgisch' als het klinkt. Steeds als ik nu last begin te krijgen maak ik meteen een afspraak bij chirurgie. Dat is de enige oplossing die helpt (ook al is het bij mij meestal maar voor een half jaar ofzo, maar dat is weer een verhaal apart ). Even een paar daagjes niet lopen en daarna ben je er weer klaar voor. Echt, als je ervanaf bent ben je zó blij!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 april 2006 @ 20:15:14 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36618899
Hij is eraf

En het doet zeer

Er zit een kilo verband om en ik moet donderdag of vrijdag terugkomen. Morgen even bellen. De afsprakenpost was al dicht.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 3 april 2006 @ 21:29:27 #103
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_36622016
Even één goeie tip, neem een flinke pijnstiller voor je gaat slapen!
Ik werd toen 's nachts wakker van de pijn en kon toen urenlang niet slapen.....
Beterschap!
Pimp my Daf!
  maandag 3 april 2006 @ 21:29:27 #104
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_36622017
Oeps, dubbel.
Pimp my Daf!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 april 2006 @ 21:32:00 #105
13151 crew  Rewimo
pi_36622129
Bedankt voor je tip, dat ben ik zeker van plan. Ik heb nog paracetamol bruis 1000mg en die ga ik gebruiken ook!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Donald Duck held maandag 3 april 2006 @ 22:04:20 #106
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_36623541
en liggen en je voet hoog houden (hoger dan het hart), maar dat heeft de arts je vast ook al verteld.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 april 2006 @ 22:08:30 #107
13151 crew  Rewimo
pi_36623701
Ja, ik heb al speciaal een krukje onder mijn bureau geplant en ik ga zometeen het voeteneinde van mijn bed wat schuin zetten
  maandag 3 april 2006 @ 22:17:34 #108
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_36624070
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:30 schreef Zwansen het volgende:
Hier spreekt de meester!

Ik heb ook meerdere malen een ongegroeide gehad, met als hoogtepunt eentje die maar liefst 7 of 8 jaar heeft geduurd.

De eerste had ik toen ik een jaar of 10 was, ik naar de dokter toe, verdoving, au, nagel er in zijn geheel afgehaald, klaar. Maar toen ie opnieuw aangroeide, groeide hij gelijk weer in. Die ging na een tijdje vanzelf over, maar toen begon de andere teen.

Ik heb daar echt jaren mee rondgelopen, wild vlees waar het Tsunamiegebied een week van kon eten, elke dag mijn sok onder het bloed. Zelfs mijn schoenen soms. Maar toch blijven doorlopen, voetballen etc. met die teen. Ik durfde gewoon niet meer naar de dokter toe, ik wilde niet weer die verschrikkelijke spuiten (dacht ik) en die dagen van herstel.

Totdat ik op een dag thuis kwam en mijn moeder zei dat ze een afspraak met de huisarts had gemaakt, ik ontkwam er niet meer aan. Die verwees me door naar het ziekenhuis voor een operatie. De verdovingen vielen echt reuze mee van wat ik verwacht had, (wss had ik het in mijn gedachten veel erger gemaakt in al die jaren) en sindsdien nooit meer last gehad.

Wel zei de chirurg dat ie nog niet vaak zoiets had meegemaakt, en nadat ik klaar was, kwam ik naast een andere lotgenoot te liggen. Zijn verklaring was dat ie er veel te lang mee had gelopen, maar een maand of 4. Toen ik zei dat ik er al 7 of 8 jaar mee liep trok ie wit weg.

Het is wel leuk dat als ik ergens loop waar het druk is, ik nog steeds mijn rechtervoet uit voorzorg terugtrek. Want wat was het een hel als mensen erop gingen staan.
8 jaar dude en ik maar klagen in de 3 jaar dat er mee heb gelopen , Maar ik herken het verhaal wel elke dag rode sokken of sokken die zelfs vastzaten aan me teen met een verse korst ...

Wat ik er wel aan over gehouden heb is dat mijn voet nu niet meer normaal kan neerzetten (Als je ingegroeide teen nagels heb wil je die ontzien dus til je het pijnlijke deel van je voet op ) nu ik geen ingeroeide teennagels meer heb zet ik nogsteeds mijn voet niet helemaal normaal neer maar een klein beetje naar buiten gedraait , Niet erg storend maar me schoenen slijten wel scheef af

Vraag me af of er meer mensen zijn die zoiets aan ingroeide teennagels over hebben gehouden ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 april 2006 @ 12:58:18 #109
13151 crew  Rewimo
pi_36637388
Ik hoop het niet, ik heb goede hoop dat ik straks weer gewoon recht loop (voorzover ik dat al kan, ik loop sowieso niet helemaal jofel). Wat je zou kunnen doen is advies vragen aan een podoloog. Die kan eventueel zooltjes voor je maken. Scheef lopen belast je rug namelijk verkeerd en daar kun je problemen mee krijgen op termijn.

Mijn klompje

dinsdag 4 april 2006 @ 14:02:58 #110
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_36639489
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:17 schreef Steve-O het volgende:

[..]

8 jaar dude en ik maar klagen in de 3 jaar dat er mee heb gelopen , Maar ik herken het verhaal wel elke dag rode sokken of sokken die zelfs vastzaten aan me teen met een verse korst ...

Wat ik er wel aan over gehouden heb is dat mijn voet nu niet meer normaal kan neerzetten (Als je ingegroeide teen nagels heb wil je die ontzien dus til je het pijnlijke deel van je voet op ) nu ik geen ingeroeide teennagels meer heb zet ik nogsteeds mijn voet niet helemaal normaal neer maar een klein beetje naar buiten gedraait , Niet erg storend maar me schoenen slijten wel scheef af

Vraag me af of er meer mensen zijn die zoiets aan ingroeide teennagels over hebben gehouden ?
Zelfde hier, loop ook meer op mijn buitenkanten. En onbewust til ik bij het lopen mijn grote teen een beetje op..
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:49:28 #111
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_36644785
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop het niet, ik heb goede hoop dat ik straks weer gewoon recht loop (voorzover ik dat al kan, ik loop sowieso niet helemaal jofel). Wat je zou kunnen doen is advies vragen aan een podoloog. Die kan eventueel zooltjes voor je maken. Scheef lopen belast je rug namelijk verkeerd en daar kun je problemen mee krijgen op termijn.

Mijn klompje

[afbeelding]
yup zo zag de mijne er begin 2005 ook uit..

leuke komt nog, ff naar de huisarts zodat het eraf mag. Ik viel toen bijna flauw, maar niet van de pijn, maar van de plotselinge bloeddruk verschil omdat het verband eraf ging. Misschien was het ook wel een beetje omdat ik ervan schrok hoe het eruit zag, en de overgang van koud (buiten) naar warm (binnen)

hoe dan ook sterkte, en binnen 7 dagen loop je er weer op als nooit te voren
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 11:58:07 #112
13151 crew  Rewimo
pi_36668279
Tnx Morgen mag ik voor controle. En maar duimen dat ik er deze keer geen infectie bij krijg...
  donderdag 6 april 2006 @ 18:38:26 #113
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36715692
ik heb het heel vaak meegemaakt en er zeer veel ervaring mee

je hebt geen operatie nodig, en al helemaal geen verdoving. regelmatig slim wegknippen is voldoende.

Ik ben op zich bereid bij users langs te komen om eens te kijken wat ik kan doen.
bij mij betaal je naar gelang het resultaat, die kou dokter (DIE NIKS KAN) kost GVD geld
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 18:57:42 #114
13151 crew  Rewimo
pi_36716290
Aangezien ik geen nagels meer heb ga ik je niet raadplegen
  Moderator donderdag 6 april 2006 @ 19:08:35 #115
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36716615
3 spuiten
Elastiekje om de ene teen die blauw aan begon te lopen, geknip knap hups en daarna aantal uren omhoog gezeten en de dagen erna geen last van

Jammerlijke was ( ) kon niet mee doen met een interval duur looptest

Huisarts deed het
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator donderdag 6 april 2006 @ 19:09:09 #116
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36716634
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:57 schreef Rewimo het volgende:
Aangezien ik geen nagels meer heb ga ik je niet raadplegen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 19:14:27 #117
13151 crew  Rewimo
pi_36716811
Als je even terugleest zie je dat er al eentje weggehaald was, en de tweede afgelopen maandag.
  Moderator donderdag 6 april 2006 @ 19:16:56 #118
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36716901
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:14 schreef Rewimo het volgende:
Als je even terugleest zie je dat er al eentje weggehaald was, en de tweede afgelopen maandag.
Lees het net.
pi_36717473
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:38 schreef McCarthy het volgende:
ik heb het heel vaak meegemaakt en er zeer veel ervaring mee

je hebt geen operatie nodig, en al helemaal geen verdoving. regelmatig slim wegknippen is voldoende.

Ik ben op zich bereid bij users langs te komen om eens te kijken wat ik kan doen.
bij mij betaal je naar gelang het resultaat, die kou dokter (DIE NIKS KAN) kost GVD geld
Nonsens, het heeft niets met goed knippen te maken. Je beledigt een grote groep mensen met nagelproblemen als je zegt dat het met simpel goed knippen op te lossen is Dat is het namelijk niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 6 april 2006 @ 21:24:18 #120
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36721345
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nonsens, het heeft niets met goed knippen te maken. Je beledigt een grote groep mensen met nagelproblemen als je zegt dat het met simpel goed knippen op te lossen is Dat is het namelijk niet.
ingegroeide nagels wel.

en ik beledig niet de users. Ik neem het echt iemand niet kwalijk dat hij een ingegr. teenn. heeft
ik neem het wel die kut medici kwalijk dat ze de meest omslachtige manier gebruiken om het op te lossen.

Als je een ingegr. teenn hebt moet je er geen zalfje op smeren zoals mijn huisarts deed
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_36726694
Dat jouw huisarts inzake een ingegroeide teennagel niet bekwaam bleek te zijn betekent nog niet dat alle artsen kut medici zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 7 april 2006 @ 00:42:27 #122
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36727320
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Dat jouw huisarts inzake een ingegroeide teennagel niet bekwaam bleek te zijn betekent nog niet dat alle artsen kut medici zijn.
mijn KNO arts kon ook n.i.k.s.

* nagenoeg indolente kneuzige sukkel
pi_36727388
Ah, twee slechte ervaringen. Nee, je hebt groot gelijk. Alle artsen zijn kneuzen.

Maar goed, teennagels Ik heb er één die pijn doet, maar er is niets geks aan te zien. Dat is toch geen stille voorbode hè
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:07:45 #124
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_36741739
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Inderdaad Als je een ingegroeide nagel hebt wil je dat niemand, maar dan ook niemand er aan knipt, frunnikt of wat dan ook, alleen iemand die je permanent van de pijn afhelpt, dus je huisarts of de chirurg. Wel is het natuurlijk belangrijk dat je naderhand je nagels goed recht afknipt, zodat ze in ieder geval bovenin in het hoekje weinig kans hebben om in te groeien. Bij mij groeien ze altijd vanaf de wortel in (dus helemaal onder in het hoekje), dus goed of slecht knippen maakt geen bal uit.

En Isabeau: goed in de gaten houden! Mocht het rood worden aan de zijkantjes of iets vocht uitkomen, meteen actie ondernemen
pi_36744667
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:07 schreef miki het volgende:

En Isabeau: goed in de gaten houden! Mocht het rood worden aan de zijkantjes of iets vocht uitkomen, meteen actie ondernemen
Dit klinkt misschien heel erg raar uit mijn mond maar eh, wat voor actie moet ik ondernemen dan
Beetje stom om met zoiets al op de stoep van mijn huisarts te staan (ik heb het ook vooral als ik een tijd gelopen heb en mijn schoenen knellen verder helemaal niet of zo).
  vrijdag 7 april 2006 @ 22:12:25 #126
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_36752412
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit klinkt misschien heel erg raar uit mijn mond maar eh, wat voor actie moet ik ondernemen dan
Beetje stom om met zoiets al op de stoep van mijn huisarts te staan (ik heb het ook vooral als ik een tijd gelopen heb en mijn schoenen knellen verder helemaal niet of zo).
Als ik zoiets voel laat ik meteen een stuk nagel wegsnijden (bij de chirurg), omdat ik weet dat het alleen maar erger wordt. En dan duurt het ook minder lang om te genezen. Heb jij er al eens last van gehad? Anders zou ik eerst even langs een pedicure oid gaan om te laten kijken of ie well op het punt van ingroeien staat zeg maar
pi_36752893
Wat je kan doen is na het douchen je voet in een zoutbad dompelen en je ingegroeide nagel eruit proberen te peuteren of iig in de goede richting te sturen. Het lukt je niet in een keer maar gewoon elke dag proberen.
pi_36755306
De medici in nederland doen alles omslachtig, is mijn ervaring...

Ik zou ook een binnen- en een buitenboordbeugel nodig hebben gehad, zowel onder als boven, volgens de artsen... Toen de verstandskiezen doorkwamen, kwam het hele gebit vanzelf helemaal recht en bij elkaar te staan. En ze zouden nog het liefst je hele tenen amputeren als ze zouden kunnen.

Ik ben het eens met McCarthy, als je het slim bijknipt gaat het vanzelf heel snel weg. En vaak is het uit laten groeien zoals ze suggereren en recht afknippen juist geen optie, hangt ervanaf hoe die groeit. Bij mij groeien de nagels horizontaal op de richting van de tenen, en dan helpt dat niet, dan moet je die hoekjes gewoon 2x per week bijknippen.

Wat ik ook nog destijds deed, was m'n tegen dagelijks in ontsmettingsmiddel baden en met een injectienaald onder de nagel (niet zo dat het gaat bloeden) wat ontsmettingsmiddel spuiten, zodat ook dat hele kleine randje onder de nagel werd ontsmet. Tenminste, als het weer eens rood aan begon te lopen. En 't is uiteindelijk genezen, alleen bijhouden dus.

Er zullen best mensen zijn bij wie dat knippen niet de oplossing is, maar ik ben ervan overtuigd dat de nederlandse medici met kanonnen op muggen schieten waar het dingen betreft die zij operatief denken te kunnen oplossen.

Pak eens een soda badje. Flink wat badpoeder in een heet badje en badderen maar. Voor jouw teen dan he.
pi_36755411
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:17 schreef Steve-O het volgende:

Nee, want ik liep eerst te veel naar de binnenkant en nou loop ik normaal.
  zaterdag 8 april 2006 @ 00:11:15 #130
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36755446
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:05 schreef Sessy het volgende:
De medici in nederland doen alles omslachtig, is mijn ervaring...

Ik zou ook een binnen- en een buitenboordbeugel nodig hebben gehad, zowel onder als boven, volgens de artsen... Toen de verstandskiezen doorkwamen, kwam het hele gebit vanzelf helemaal recht en bij elkaar te staan. En ze zouden nog het liefst je hele tenen amputeren als ze zouden kunnen.

Ik ben het eens met McCarthy, als je het slim bijknipt gaat het vanzelf heel snel weg. En vaak is het uit laten groeien zoals ze suggereren en recht afknippen juist geen optie, hangt ervanaf hoe die groeit. Bij mij groeien de nagels horizontaal op de richting van de tenen, en dan helpt dat niet, dan moet je die hoekjes gewoon 2x per week bijknippen.

Wat ik ook nog destijds deed, was m'n tegen dagelijks in ontsmettingsmiddel baden en met een injectienaald onder de nagel (niet zo dat het gaat bloeden) wat ontsmettingsmiddel spuiten, zodat ook dat hele kleine randje onder de nagel werd ontsmet. Tenminste, als het weer eens rood aan begon te lopen. En 't is uiteindelijk genezen, alleen bijhouden dus.

Er zullen best mensen zijn bij wie dat knippen niet de oplossing is, maar ik ben ervan overtuigd dat de nederlandse medici met kanonnen op muggen schieten waar het dingen betreft die zij operatief denken te kunnen oplossen.

Pak eens een soda badje. Flink wat badpoeder in een heet badje en badderen maar. Voor jouw teen dan he.
ah een medestander

amandelen knippen, ook al zo'n kut ingreep. Slaat echt nergens op. Als je < 12 bent is het normaal dat je amandeltjes nog wel een gheirriteerd raken, groei je over heen.

en dan heb ik het nog niet eens gehad over jodium
pi_36755795
Mwah, daarom hebben ze die bij mij pas op m'n 17de eruitgeknipt, toen het constant ontstoken was en m'n gewrichten er ook door ontstoken raakten.
Bij m'n ma hebben ze trouwens eens een daromoperatie gedaan, en toen hebben ze haar gezonde (!) appendix er "ook gelijk maar even" uitgesneden... WTF? Krijgen ze per uitgesneden gram betaald of zo?

Iodium kan, maar je moet ermee uitkijken. Sommige mensen zijn allergisch, en daarnaast heeft iodium de eigenschap om je huid te verbranden. DWZ dat je na gebruik van iodium je voeten droog moet houden. Dan droogt het netjes op en sterft het af en komt er een gezond laagje onder.
Heb je chronische zweetvoeten, dan kan iodium de zaak verergeren.
Maar 't is het proberen waard.
pi_36758751
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:12 schreef miki het volgende:

Heb jij er al eens last van gehad? Anders zou ik eerst even langs een pedicure oid gaan om te laten kijken of ie well op het punt van ingroeien staat zeg maar
Ja, ik heb toen ik een jaar of 12 was een keer een ingegroeide teennagel gehad, maar die heeft de huisarts vakkundig verholpen. Was even doorbijten, maar heb ik nadien nooit meer last van gehad.

En mijn moeder krijgt maandelijks een pedicure aan huis, ik zal haar eens vragen of ze misschien een blik op mijn teen wil werpen voor advies.
pi_36758761
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:11 schreef McCarthy het volgende:
amandelen knippen, ook al zo'n kut ingreep. Slaat echt nergens op. Als je < 12 bent is het normaal dat je amandeltjes nog wel een gheirriteerd raken, groei je over heen.

en dan heb ik het nog niet eens gehad over jodium
Met die amandelen ben ik het helemaal met je eens. Maar het zijn juist vaak de ouders die blijven aandringen op het verwijderen van de amandelen, niet de artsen.

En jodium zou overal vervangen moeten worden voor chloorhexidine. En dat is het gelukkig meestal al.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 april 2006 @ 09:46:59 #134
13151 crew  Rewimo
pi_36759257
Hm, na het verwijderen van de neusamandel heeft ons jochie geen oorontstekingen meer gehad. Daarvoor was het elke paar maanden raak.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rewimo op 08-04-2006 13:45:46 ]
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_36760651
Chloorhexidine is inderdaad super spul. Ik heb er de laatste 3 keer m'n oren mee doorgeprikt (met oorbellen die daarin geweken hadden) en dat was binnen een week genezen ipv de gewoonlijke maand. In Rusland gebruiken ze dat spul ook wel eens na verkrachtingen en zo, schijnt zelfs syphillis de nek om te draaien.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 april 2006 @ 22:23:30 #136
13151 crew  Rewimo
pi_36806845
Ik ga morgen even de poli bellen, volgens mij gaat het niet goed hier. Gisteren bij het verschonen van de pleisters zag ik wat gele smurrie Bovendien heb ik niet genoeg van die speciale gaasjes die niet aan de wond plakken meegekregen.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 10 april 2006 @ 12:14:20 #137
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_36817990
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga morgen even de poli bellen, volgens mij gaat het niet goed hier. Gisteren bij het verschonen van de pleisters zag ik wat gele smurrie Bovendien heb ik niet genoeg van die speciale gaasjes die niet aan de wond plakken meegekregen.
Ik denk dat dat gewoon pus is. Dat bleef bij mij nog ongeveer een maand eruitkomen, heb dat toen diverse malen gevraagd, maar dat was normaal volgens de artsen. Maar inderdaad toch even laten checken voor het geval het opnieuw ontstoken is.
En over die nietplakkende gaasjes: moest je de eerste niet 2 dagen erom laten zitten en daarna gewoon droge gaasjes/pleisters erop doen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 april 2006 @ 12:22:24 #138
13151 crew  Rewimo
pi_36818221
Ik heb er vanmorgen naar laten kijken en het schijnt inderdaad vaker voor te komen. En ik heb nieuwe niet-plakkende gaasjes meegekregen Gewone plakken dus aan de wond vast en dan trek je het steeds open. Is niet de bedoeling. Donderdag moet ik weer voor controle en dan gaan ook de hechtingen eruit. Hopelijk mag ik dan weer gewoon douchen in plaats van het geworstel met plastic zakken en een krukje
pi_36820230
Gelukkig dat het niet echt is gaan ontsteken!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 april 2006 @ 13:42:56 #140
13151 crew  Rewimo
pi_36820728
Ja, houden zo Overigens trok ik het verbandje er daarnet met mijn sok af Nu dus maar weer gewoon zo'n grote pleister eroverheen geplakt. Zit ook lekkerder
pi_36824544
Ik heb er ook vaak last van. Nu ook weer. Zelf eraan zitten pielen en genkipt en gescheurd. Ben ik er hopelijk ff vanaf. Ik heb er wel vaak last van helaas. Maar zo'n ingreep lijkt me niks!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 april 2006 @ 17:03:52 #142
13151 crew  Rewimo
pi_36827485
Als je maar wanhopig genoeg bent, Ingrid, dan wil je wel hoor
pi_36829916
Iemand een voorbeeld(foto) of een goede omschrijving hoe een ingegroeide teennagel eruit ziet?
Ik heb afgelopen jaar een kalknagel gehad en een flink stuk weggeknipt. Nu ie weer is aangegroeid lijkt de zijkant een stukje in de huid te zitten, maar ik weet niet meer of dit altijd al zo was.
Doet nog geen pijn, maar dat wil ik ook graag voorkomen.
Sweet and innocent...
pi_36830649

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 april 2006 @ 18:51:13 #145
13151 crew  Rewimo
pi_36830744
Ik had zoiets als die derde
pi_36830920
Ieuwl
Zover is het hier gelukkig nog lang niet.

Anders binnenkort 's een pedicure, krijgen me voetjes ook 's wat aandacht en daar zien ze gelijk wat er nog mis mee is.

[ Bericht 27% gewijzigd door Innocence op 10-04-2006 19:17:48 ]
Sweet and innocent...
  maandag 10 april 2006 @ 22:52:25 #147
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_36840382
Mijn nagels zagen er nog erger uit dan die eerste foto
Een normale nagel is plat, de mijne waren helemaal rond door een schimmelinfectie, daardoor kon je niet meer bij de nagelhoekjes komen en moesten ze iedere keer weggesneden worden.
Dus zijn ze helemaal weggehaald, geen nagel meer die ingroeid, heerlijk
Ik kreeg er echter wel een flinke infectie bij en moest elke dag in een badje met biotex, en een flinke kuur.
Pimp my Daf!
pi_36856173
Ik had zo iets als een mix tussen de tweede en de derde. Wel aan de zijkant dik, maar wel langs de hele zijkant zo'n ontstoken wond.
Ik droeg ook altijd maat 41 gympen, terwijl ik nou gewoon mijn eigen maat 37/38 aan kan.
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:07:58 #149
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_36859839
In de beginnende fase ziet het er meestal uit zoals op plaatje 2. Direct actie ondernemen, voordat het wordt zoals op de andere plaatjes!
pi_36895226
Die van mij begint weer behoorlijk pijn te doen. In soda weken dan maar?
pi_36900619
Ik heb zelf een operatie aan beiden kanten van mijn grote teen gehad. Vond het allemaal erg mee vallen. Prik is wel vervelend maar verder weinig last gehad. Thuis soms pijnstillers genomen.

Alleen liep in bij die ingreep dus wel een bacterie op Gebeurd bij 1 op de 20 vertelde ze me.

Gevolg, infectie. Daarna nog vier keer heen geweest omdat mijn teen elke keer opzwol (4x die prik dus) en uiteindelijk hebben ze maar grof de halve nagel weggehaald. Nu mag ik maar hopen dat hij maar weer goed terug groeit.
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 april 2006 @ 21:21:33 #152
13151 crew  Rewimo
pi_36900700
Je moet juist hopen dat ie niet teruggroeit En zo'n bacterie heb ik de vorige keer ook gehad. Morgen gaan we weer eens kijken of het deze keer bacterieloos verloopt...
pi_36900806
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:21 schreef Rewimo het volgende:
Je moet juist hopen dat ie niet teruggroeit
ehrm ja, dat bedoelde ik

duurt het trouwens vrij lang voor grote teennagels om weer normaal te worden? Beide zijkanten zijn tijd terug wegeknipt maar echt veel groter worden zie ik hem niet worden.
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 april 2006 @ 21:27:34 #154
13151 crew  Rewimo
pi_36901024
Geen idee, bij mij zijn ze nu allebei helemaal weggehaald. Dus inclusief nagelbed. Nooit meer ingroeiende teennagels
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 april 2006 @ 14:09:59 #155
13151 crew  Rewimo
pi_36920565
Nou, ik werd er niet vrolijk van vanmorgen, maar volgens de dokter komt het allemaal wel goed. Mja, die had niet gezien wat een moeite ze moesten doen om de hechtingen te vinden die onder een dikke laag prut verstopt zaten Maar ik mag weer los lopen en ook weer gewoon douchen Als ik het maar goed droog maak. Alleen een gewone schoen zit er nog niet in voorlopig.
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:47:22 #156
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_36966672
Wees maar blij dat het zomer gaat worden, nu zijn er sandalen en slippers volop te krijgen.
Ik zat toen in november en probeer dan maar eens zulke dingen te vinden.
Pimp my Daf!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 22:33:42 #157
13151 crew  Rewimo
pi_36967985
Ik heb mijn prachtige verbandschoen nog
  woensdag 19 april 2006 @ 15:56:37 #158
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37097654
schop Ik moet vrijdag verdomme ik ben echt als de dood ze gaan spuiten in mn teen zetten,en de helft wegsnijden ik kan zaterdag toch wel met krukken lopen?

edit : gaan ze je teen ook hechten?

[ Bericht 13% gewijzigd door Zwaffel op 19-04-2006 16:03:17 ]
  woensdag 19 april 2006 @ 16:05:33 #159
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_37098010
uhh nee niet met krukken, ik voorzie een weekend op de bank liggen in het verschiet..

hechten was bij mij niet zo, ondanks dat ik veel wildgroei van vlees had...

NB je zal wel kunnen lopen denk ik maar niet voor meer dan 5 meter, waarna de bloeddruk op je teen komt en het zeer gaat doen... Wees niet bang, 5 dagen en het is helemaal weer voorbij

ohja, NB

gister een hele dag aan het werk geweest (9.00-21.00) met nieuwe schoenen aan, altijd ff inlopen en ik had er al ff ingelopen, paar keer, maar nu dus een hele dag. Ik kom thuis, voeten doen zeer as hell, ik kijk naar mn linker teen (die nog niet is behandeld) ja ok smerig en bloederig, verder niet extreem zeer, prima dus. Kijk ik naar de ander, die al is behandeld maar na dik jaar weer compleet is aangegroeid, is de hele teen helemaal rood, helemaal onder het bloed. Wat blijkt, groeit die teen toch weer opzij, en weer in mn huid, gevolg door het lange lopen van gister, dan hij gaat snijden in de huid, lekker is dat !!!! en ik had er niet eens last van. Dus na het douchen toch maar ff een pleistertje over gedaan...

tip voor diegene die nog moeten: je moet niet denken dat er totaal vanaf bent...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_37098085
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef Zwaffel het volgende:
schop Ik moet vrijdag verdomme ik ben echt als de dood ze gaan spuiten in mn teen zetten,en de helft wegsnijden ik kan zaterdag toch wel met krukken lopen?

Sterkte en er wordt niet gehecht (althans, dat heb ik nog nooit meegemaakt).
  woensdag 19 april 2006 @ 16:10:27 #161
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37098211
ik heb geen fucking 5 dagen. Ik ben echt bang men. Ik week nu in soda,ik ga zo zelf nog pulken ik wil helemaal niet dat mensen in mn teen gaan snijden

Ik heb maandag een zeer belangrijke stage en het weekend zijn er ook belangrijke dingen te doen. Ik vraag me ook af of het wel ingegroeid is.

Ik heb vrijdag lopen kutten met mn nagels knippen,en schoot met de schaar in het vlees. Sinds dien is het ontstoken
  Donald Duck held woensdag 19 april 2006 @ 16:12:23 #162
46149 __Saviour__
pi_37098283
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:10 schreef Zwaffel het volgende:
Ik heb vrijdag lopen kutten met mn nagels knippen,en schoot met de schaar in het vlees. Sinds dien is het ontstoken
Dat klinkt pijnlijk.
Maar reken er echt maar op dat je een paar dagen echt niet mobiel zult gaan zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 19 april 2006 @ 16:13:20 #163
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37098321
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:12 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat klinkt pijnlijk.
Maar reken er echt maar op dat je een paar dagen echt niet mobiel zult gaan zijn.
Dat was ook pijnlijk daarom vraag ik me ook af of het de teennagel is.

*pulken gaat nu*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 april 2006 @ 16:15:39 #164
13151 crew  Rewimo
pi_37098414
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef Zwaffel het volgende:

Ik heb 1,5 week met krukken gelopen. Na de eerste paar dagen is de ergste pijn wel over. Ik had twee hechtinkjes, die gingen er na die 1,5 week uit. Bij mij is overigens wel de hele nagel weggehaald inclusief nagelbed.
  woensdag 19 april 2006 @ 16:19:27 #165
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37098565
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:15 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb 1,5 week met krukken gelopen. Na de eerste paar dagen is de ergste pijn wel over. Ik had twee hechtinkjes, die gingen er na die 1,5 week uit. Bij mij is overigens wel de hele nagel weggehaald inclusief nagelbed.
ik heb net een stukje nagel weggeknipt. Het doet vreselijk pijn men Ik zal zo nog een stukje wegknippen.

Ik hoop eigelijk dat ik zaterdag met krukken kan lopen.IPV de hele dag op bed te liggen. Ik wil shoppen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 april 2006 @ 16:24:42 #166
13151 crew  Rewimo
pi_37098765
Je kunt technisch gezien wel lopen. Praktisch gezien is het een stuk fijner om met je poot omhoog te zitten
  woensdag 19 april 2006 @ 16:25:51 #167
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37098806
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:24 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt technisch gezien wel lopen. Praktisch gezien is het een stuk fijner om met je poot omhoog te zitten
is het slim,dat als het voorvrijdag niet beter is,en ik toch echt echt echt naar e huisarts moet en flinke dosis asprine's in te nemen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 april 2006 @ 16:28:56 #168
13151 crew  Rewimo
pi_37098914
Het is zeker slim om van tevoren al een goede pijnstiller in te nemen. En ervoor te zorgen dat je er daarvan een voorraadje in huis hebt ook. Je mag 6 paracetamollen per dag (van 500 mg). Mij is aangeraden de volgende in te nemen als de vorige nog niet uitgewerkt was, omdat het een poosje duurt voordat de pijn wegtrekt als je wacht tot het weer pijn gaat doen.
  Donald Duck held woensdag 19 april 2006 @ 16:35:18 #169
46149 __Saviour__
pi_37099122
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:19 schreef Zwaffel het volgende:
Ik hoop eigelijk dat ik zaterdag met krukken kan lopen.IPV de hele dag op bed te liggen. Ik wil shoppen
Met krukken zal in principe wel lukken. Maar prettig is het niet. Er stroomt dan enorm veel bloed naar je teen, dat veroorzaakt veel druk en is erg onprettig.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 19 april 2006 @ 16:49:22 #170
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37099689
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:28 schreef Rewimo het volgende:
Het is zeker slim om van tevoren al een goede pijnstiller in te nemen. En ervoor te zorgen dat je er daarvan een voorraadje in huis hebt ook. Je mag 6 paracetamollen per dag (van 500 mg). Mij is aangeraden de volgende in te nemen als de vorige nog niet uitgewerkt was, omdat het een poosje duurt voordat de pijn wegtrekt als je wacht tot het weer pijn gaat doen.
ik heb voor hoofdpijn ibrobrufen 600 mg. Als ik daar nou 2 van eet,voordat ik heen moet. Half uur voor de tijd,2 meeneem als ik daar zit,en desnoods nog 2 als ik ga slapen. dan heb ik 3200 mg gehad
  woensdag 19 april 2006 @ 16:52:16 #171
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_37099797
Ik heb t ook een keer gehad en bij mij viel t gelukkig reuze mee.

Wat heet, ik heb de dag erna 's avonds het verband eraf gehaald, pleistertje erop geplakt en ben weer gaan ijshockeyen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 19 april 2006 @ 16:54:43 #172
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37099893
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:52 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb t ook een keer gehad en bij mij viel t gelukkig reuze mee.

Wat heet, ik heb de dag erna 's avonds het verband eraf gehaald, pleistertje erop geplakt en ben weer gaan ijshockeyen.

ik zal btw eens een pic maken van mn teen
  woensdag 19 april 2006 @ 16:57:35 #173
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_37099989
Brrr... ik snap niet dat jullie dit door een ander laten doen... Als mijn teen ontstoken is bij de nagel knip ik die er echt zelf af...
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  woensdag 19 april 2006 @ 17:01:27 #174
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37100116

woensdag 19 april 2006 @ 17:02:05 #175
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37100131
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:57 schreef boekenworm het volgende:
Brrr... ik snap niet dat jullie dit door een ander laten doen... Als mijn teen ontstoken is bij de nagel knip ik die er echt zelf af...
hey,ik ben er mee bezig.Alleen het doet zo verdommde pijn. En ik kan een stuk nagel niet vinden
  woensdag 19 april 2006 @ 17:05:19 #176
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_37100241
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:02 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

hey,ik ben er mee bezig.Alleen het doet zo verdommde pijn. En ik kan een stuk nagel niet vinden
Ik heb van de week een stuk nagel eraf kunnen halen. Het doet zo verrekte pijn, ik snap echt niet dat mensen anderen dat laten doen, maar goed.

Dat stukje nagel vind je wel als je maar genoeg peuterd met een naald.
  woensdag 19 april 2006 @ 17:27:13 #177
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37100978
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef boekenworm het volgende:

[..]

Ik heb van de week een stuk nagel eraf kunnen halen. Het doet zo verrekte pijn, ik snap echt niet dat mensen anderen dat laten doen, maar goed.

Dat stukje nagel vind je wel als je maar genoeg peuterd met een naald.
naald? Ik doe het met de punt van een nagelschaar. Vanaaf maar ff verder proberen. Alles ervoor over om onder die dokter uit te komen. Ik merk btw wel dat ik meer op de buitenkant van mn schoen ga lopen
  woensdag 19 april 2006 @ 17:44:59 #178
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_37101472
Naald dan vind ik het makkelijk en met een scherpe pincet eruit halen.
  Donald Duck held woensdag 19 april 2006 @ 18:30:19 #179
46149 __Saviour__
pi_37102703
waarom zou je zelf gaan liggen dokteren.
laat het gewoon in de polikliniek doen, dan wordt gelijk het nagelbed aan de rand gedood, zodat de nagel daar niet meer teruggroeit.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 19 april 2006 @ 18:31:42 #180
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37102739
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef __Saviour__ het volgende:
laat het gewoon in de polikliniek doen, dan wordt gelijk het nagelbed aan de rand gedood, zodat de nagel daar niet meer teruggroeit.
de huisarts doet het.Niet de polikliniek. En ik doe het liever zelf,omdat ik als ik eraan denk dat men in mn teen gaat snijden,ik in mn broek schijt
  Donald Duck held woensdag 19 april 2006 @ 18:32:34 #181
46149 __Saviour__
pi_37102769
enkel het idee is eng. De ingreep zelf valt, afgezien van de verdoving, enorm mee.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 19 april 2006 @ 18:40:57 #182
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37102976
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:32 schreef __Saviour__ het volgende:
enkel het idee is eng. De ingreep zelf valt, afgezien van de verdoving, enorm mee.
ik hoop dat je gelijk hebt
  woensdag 19 april 2006 @ 18:43:39 #183
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_37103038
Ik doe liever mezelf pijn dan ik het een ander laat doen.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:45:15 #184
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37103084
oooooooooooh,een vriendin van mij heeft het ook gehad hoor ik net. Ze branden je nagelriem eraf,halen de helft van je teennagel weg,en van de verdoving voel je volgens haar niks.

Ze liep er gelijk weer op.

*iets rustiger is nu*
pi_37109659
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:32 schreef __Saviour__ het volgende:

Die prik op twee plaatsen is idd het ergst. Vooral het spul dat in je teen wordt gespoten. Voelt net alsof je teen helemaal opzwelt.
  woensdag 19 april 2006 @ 22:22:05 #186
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37110882
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef AversusZ het volgende:

[..]

Die prik op twee plaatsen is idd het ergst. Vooral het spul dat in je teen wordt gespoten. Voelt net alsof je teen helemaal opzwelt.
hijs toch al dik

Ik zla toch eens vragen of de huisarts,voordat ze er in gaan snijden er 1000000% zeker van zijn dat het de nagel is. Strax komt het idd door die schaar,is deze ingreep voor jan lul geweest.
  donderdag 20 april 2006 @ 08:48:31 #187
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37118340
ik hoopte nog dattie afgezakt was toen ik zojuist uit bed kwam. Nou,mooi niet.Zo gauw als ik erop ga staan,doet ie pijn. Moet zo naar een sollicitatie,maar kan niet eens mn schoen aan :S
pi_37134050
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee, bij mij zijn ze nu allebei helemaal weggehaald. Dus inclusief nagelbed. Nooit meer ingroeiende teennagels
Inderdaad, dat moet wel gebeuren. Anders groeit 't gewoon weer vrolijk in.

Na héél veel jaren rommelen met allebei m'n grote tenen, zijn ze nu goed behandeld. Inderdaad even een pijnlijke prik, maar ik heb nu weer mooie teentjes! Pijn erna vond ik heel erg meevallen, maar als je meer dan tien jaar met ontstoken, dikke en zwerende tenen rondloopt ben je het ook wel gewend. In elk geval heeft gewoon zelf zitten prutsen géén zin, en het heeft ook geen zin als de arts je nagelbed niet doodmaakt. En dát doet trouwens ook wel een beetje pijn (als je een ontsteking hebt, werkt de verdoving niet zo goed en dat voelde ik dus nog wel, brrrr).

Na twee dagen kon ik telkens (het is in twee etappes gedaan omdat het ook aan allebei de kanten was) weer prima lopen. De tweede keer deed wel iets meer pijn omdat die het ergste was. Het doodmaken van het nagelbed blijf je wel nog een flinke poos zien.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
  donderdag 20 april 2006 @ 17:56:18 #189
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37134098
ik heb er trekzalf opgedaan.De zwelling lijkt af te nemen
  donderdag 20 april 2006 @ 18:01:35 #190
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_37134266
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat er voor mij geen grotere griezels op de wereld rondlopen dan artsen. Ik kan prima zelf een nagel uit mijn teen peuteren, ik kan prima een ontsteking open jassen. Ik kan prima alcohol op een wond doen. Dus ik zie niet in waarom ik een dokter nodig heb. Als een ander het doet, doet het enkel meer pijn en geeft het meer ellende. Als ik het zelf doe bepaal ik of ik een pijnpauze neem of dat ik doorzet, neen ik laat geen vreemde aan mijn lijf voor zoiets kleins.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 18:04:44 #191
13151 crew  Rewimo
pi_37134363
Klinkt erg stoer, boekenworm, maar ik zie mezelf geen nagel verwijderen inlusief nagelbed...
  donderdag 20 april 2006 @ 18:06:47 #192
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_37134404
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt erg stoer, boekenworm, maar ik zie mezelf geen nagel verwijderen inlusief nagelbed...
Nee niet een complete nagel + nagelbed, maar wel gewoon een stuk nagel eraf knippen. Dat wat jij zegt is al een keer gedaan, en gebeurt dus nóóit meer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 18:12:17 #193
13151 crew  Rewimo
pi_37134529
Bij mij kan dat dus ook nooit meer gebeuren, en ondanks de pijn ben ik daar zeer blij mee.
  donderdag 20 april 2006 @ 18:19:32 #194
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_37134713
Hahaha het was toen bij de pinken, dus daar groeit al jaren niks meer. Maar mijn grote tenen doorwroet ikzelf met naald, schaartje en pincet. Naar die pinken echt nooit meer een dokter voor rare nagels.
pi_37135113
4 x geweest

3x geen pijn

1 ste keer was bij een vervangende dokter :x
die ging er met een pinset inzitten vroeten gevolg flauwgevallen en weer een week wachten.

andere 3 x keurig geholpen 2 prikjes die je bijna niet voelt. mijn dokter deed het extra langzaam en zo voelgde ik vrij wel niks. daarna geen last meer gehad je moet alleen aan wat anders denken als hij die nagel eruit sleurt:P
mijn nagel was los geknipt maar hij kwam niet uit me voet. (ruim 2cm erin)
toen moest hij echt brute kracht gebruiken maar voelde weinig tot niks.

gewoon weer gewerkt die zelfde dag, en je voelt +- 1 a 2 dagen een lichte pijn, omdat de verdoving uit is gewerkt.

maar dat is niks vergeleken met de pijn die je voelt als iemand op je teen staat, een misselijke pijn is dat
of als je hem stoot of een voetbal toernooi hebt!!
of toen ik werkte was het helemaal een ramp.
de eerste 10min in me schoen een flinke steek in me poot

dit was als het goed is mijn laatste keer.
dokter heeft iets erop gedaan waardoor me teen nagel aan de zijkant niet meer groeit (niks van te zien alleen een een halve cm geen nagel aan de zijkanten.
pi_37136064
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:35 schreef oelewappers het volgende:

dit was als het goed is mijn laatste keer.
dokter heeft iets erop gedaan waardoor me teen nagel aan de zijkant niet meer groeit (niks van te zien alleen een een halve cm geen nagel aan de zijkanten.
Inderdaad, dan is het ook echt je laatste keer.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_37143641
Ik moet er dan ook aan geloven.

Heb wel eerder ingegroeide teennagels gehad, maar telkens ging het wel over met een badje met biotex. Dit heb ik dus deze keer weer gedaan, de ontsteking is nu over.

Vanochtend voor controle naar de huisarts ( wat een klotevent btw ). Die vind nu toch dat er een stuk weg moet. Hij stelde voor om het direct te doen maar dat zag ik niet zitten. Dus maak ik waarschijnlijk voor komende week een afspraak om het te laten doen.

Iemand nog tips?
  Donald Duck held donderdag 20 april 2006 @ 22:18:39 #198
46149 __Saviour__
pi_37143712
zorg dat je een paar dagen niks gepland hebt om te doen, meer voorbereiding kun je echt niet doen.
en flinke pijnstillers in huis halen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_37143885
serieus evil het valt mee...
je teen is totaal verdooft dus je voelt geen reed.
mijn dokter vroeger netjes toen hij de priek gaf met het verdovings spul of ik wat voelde. je voelt het spul zeg maar door je teen (wat niet meer is dan kietelen) en dan kon ik zeggen of hij wilde stoppen en na 10 sec, ging hij dan weer verder.

nadat de verdoving is uitgwerkt kan je gewoon lopen (duh ) en zal je hooguit de verdovings prikken voelen die een klein beetje steken, maar dat is zogoed als niks. aan je nagel voel je niks meer.

ik ging met meer pijn ernaar toe... dan dat ik terug kwam.
pi_37143995
Het rare is ook gewoon dat je in dit topic heel verschillende verhalen hoort.

De een heeft het over helse pijnen en de ander over gekietel.

Nogal tegenstrijdig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')