ehrm ja, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 12 april 2006 21:21 schreef Rewimo het volgende:
Je moet juist hopen dat ie niet teruggroeit
Sterktequote:Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef Zwaffel het volgende:
schopIk moet vrijdag verdomme
![]()
ik ben echt als de dood
ze gaan spuiten in mn teen zetten,en de helft wegsnijden
ik kan zaterdag toch wel met krukken lopen?
edit : gaan ze je teen ook hechten?![]()
Dat klinkt pijnlijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:10 schreef Zwaffel het volgende:
Ik heb vrijdag lopen kutten met mn nagels knippen,en schoot met de schaar in het vlees. Sinds dien is het ontstoken![]()
Dat was ook pijnlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 16:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat klinkt pijnlijk.
Maar reken er echt maar op dat je een paar dagen echt niet mobiel zult gaan zijn.
Ik heb 1,5 week met krukken gelopen. Na de eerste paar dagen is de ergste pijn wel over. Ik had twee hechtinkjes, die gingen er na die 1,5 week uit. Bij mij is overigens wel de hele nagel weggehaald inclusief nagelbed.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef Zwaffel het volgende:
schopIk moet vrijdag verdomme
![]()
ik ben echt als de dood
ze gaan spuiten in mn teen zetten,en de helft wegsnijden
ik kan zaterdag toch wel met krukken lopen?
edit : gaan ze je teen ook hechten?![]()
ik heb net een stukje nagel weggeknipt. Het doet vreselijk pijn menquote:Op woensdag 19 april 2006 16:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 week met krukken gelopen. Na de eerste paar dagen is de ergste pijn wel over. Ik had twee hechtinkjes, die gingen er na die 1,5 week uit. Bij mij is overigens wel de hele nagel weggehaald inclusief nagelbed.
is het slim,dat als het voorvrijdag niet beter is,en ik toch echt echt echt naar e huisarts moet en flinke dosis asprine's in te nemen?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:24 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt technisch gezien wel lopen. Praktisch gezien is het een stuk fijner om met je poot omhoog te zitten
Met krukken zal in principe wel lukken. Maar prettig is het niet. Er stroomt dan enorm veel bloed naar je teen, dat veroorzaakt veel druk en is erg onprettig.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:19 schreef Zwaffel het volgende:
Ik hoop eigelijk dat ik zaterdag met krukken kan lopen.IPV de hele dag op bed te liggen. Ik wil shoppen
ik heb voor hoofdpijn ibrobrufen 600 mg. Als ik daar nou 2 van eet,voordat ik heen moet. Half uur voor de tijd,2 meeneem als ik daar zit,en desnoods nog 2 als ik ga slapen. dan heb ik 3200 mg gehadquote:Op woensdag 19 april 2006 16:28 schreef Rewimo het volgende:
Het is zeker slim om van tevoren al een goede pijnstiller in te nemen. En ervoor te zorgen dat je er daarvan een voorraadje in huis hebt ook. Je mag 6 paracetamollen per dag (van 500 mg). Mij is aangeraden de volgende in te nemen als de vorige nog niet uitgewerkt was, omdat het een poosje duurt voordat de pijn wegtrekt als je wacht tot het weer pijn gaat doen.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:52 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb t ook een keer gehad en bij mij viel t gelukkig reuze mee.
Wat heet, ik heb de dag erna 's avonds het verband eraf gehaald, pleistertje erop geplakt en ben weer gaan ijshockeyen.
hey,ik ben er mee bezig.Alleen het doet zo verdommde pijn. En ik kan een stuk nagel niet vindenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:57 schreef boekenworm het volgende:
Brrr... ik snap niet dat jullie dit door een ander laten doen... Als mijn teen ontstoken is bij de nagel knip ik die er echt zelf af...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |