Ben ik nie zo blij meequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef Molluck het volgende:
Een vriend van mij heeft dat ook gehad, die heeft inderdaad een of twee dagen thuis gezeten en daarna op slippers gelopen...
En die voet past niet in je schoen door het verband, niet doordat die zo opgezwollen is vanwege de ingreep
Met een 0-uren contract worden deze uren helaas niet uitbetaald. Heb het vandaag maar even nagevraagd zodat ze voor volgende week een andere invalster kunnen zoeken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:57 schreef Byte_Me het volgende:
daar hoef je toch geen vrij voor te nemen? je zit gewoon ziek thuis.
Verdoving ja, das het vervelendste van alles, vooral omdat ik ook een ontsteking had.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef Stansfield het volgende:
Een vriend van mij heeft dat ook gehad. Er gaan 2 grote spuiten je teen in en dat is niet echt een lekker gevoel vertelde hij dus bereid je maar voor op wat pijn? En hij moest het ook meerdere keren doen.
Een week wel...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:57 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Ben ik nie zo blij meeHoe lang ongev. heeft die vriend op slippers gelopen?
Van mij mag het verband na 2 dagen wel minder of eraf
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:59 schreef Molluck het volgende:
Een week wel...
En sporten zal een tijdje ook niet gaan omdat je dan te veel druk op je teen zet.
In de praktijk is het erger dan in die omschrijvingen ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef AnnekeM het volgende:
Als ik dit zo lees, lijkt het mee te vallen...
Maar de verhalen van jullie![]()
Exact hetzelfde, laat het trouwens wel door een polikliniek doen, als je die keuze hebt, of een chirurg. Die doen dat namelijk vaker dan een huisarts. Tenminste, ik had een eerste keer de huisarts, toen een chirurg, en daarna iemand van n polikliniek. Toevalligerwijs voelde het elke keer beter aan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb het al 3 keer gehad.
plan de eerste dagen niks en ga zoveel mogelijk met je voet omhoog zitten, loop zo min mogelijk.
In de meeste ziekenhuizen doet de chirurg het niet zelf, maar de assistent. En als je heel veel geluk hebt doet de co-assistent het. Meestal heeft de huisarts meer ervaring dan de assistent en zeker veel meer ervaring dan de co-assistent.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef Yildiz het volgende:
Exact hetzelfde, laat het trouwens wel door een polikliniek doen, als je die keuze hebt, of een chirurg. Die doen dat namelijk vaker dan een huisarts. Tenminste, ik had een eerste keer de huisarts, toen een chirurg, en daarna iemand van n polikliniek. Toevalligerwijs voelde het elke keer beter aan.
Punt is juist dat ik flexibele werktijden heb (doordeweek & weekends). Toeval is dat ik de komende 4 weken door de weeks en weekends helemaal vol zitquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef Yildiz het volgende:
Ik denk dan, neem een donderdag en vrijdag vrij, laat je donderdagochtend opereren, dan kan je de rest van de dag nog een beetje verdoofd op je bed liggen, de avond goed slapen, de ochtend erna je pleister eraf baden, en dan heb je nog 3 dagen om te herstellen.
Dat heb ik ook gedaan, alleen ben ik in mijn bek geopereerd vorige week. Die verdovingen voelde ik niet zo heel veel van, het zat goddomme in m'n lip (had daarna ook een lip waarop Marijke Helwegen jaloers op zou zijn).quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef Yildiz het volgende:
Ik denk dan, neem een donderdag en vrijdag vrij, laat je donderdagochtend opereren, dan kan je de rest van de dag nog een beetje verdoofd op je bed liggen, de avond goed slapen, de ochtend erna je pleister eraf baden, en dan heb je nog 3 dagen om te herstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |