Die houden van voetbal en bier en blijven dus weg uit dit topic.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef Tomasso het volgende:
Waar blijven de dames?
Jij ben geen dame.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:26 schreef mordradead het volgende:
Nee hoor.
We hebben het wel over bier.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die houden van voetbal en bier en blijven dus weg uit dit topic.
Hij zei bier.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:27 schreef Roi het volgende:
goede nier ?
bier?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:27 schreef Tomasso het volgende:
We hebben het nog steeds niet over voetbal gehad
Terecht uit de vorige met-rel-afgesloten-GAM SC geblevenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef Tomasso het volgende:
Waar blijven de dames?
Kom rellen dan!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Terecht uit de vorige met-rel-afgesloten-GAM SC geblevenIk durf nu weer tevoorschijn te komen...
Moet je nou nog m'n foto hebben of niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Terecht uit de vorige met-rel-afgesloten-GAM SCIk durf nu weer tevoorschijn te komen...
Goedzo Chanty!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Terecht uit de vorige met-rel-afgesloten-GAM SC geblevenIk durf nu weer tevoorschijn te komen...
Playerquote:
Gaan we zo beginnen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moet je nou nog m'n foto hebben of niet?
Moet je mijn foto nogquote:
Hoe?quote:
Als wallpaper!? Boven dr bed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Moet je mijn foto nog
Geintje hoor, ik weet dat je hem al als wallpaper hebt
En zoals gezegd, ik zet geen foto in m'n FB.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen?![]()
En ik vroeg niet om een foto, ik zei dat je er es één in dat fotoboek van je moest gooien.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe?
Het was geen antwoord op die quote, maar een algemene vraag zeg maar.
Dan niet hè.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En zoals gezegd, ik zet geen foto in m'n FB.
Jezus, wat ben jij aan het zeiken ze.quote:
Schat, neem je een kratje Amstel mee ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:33 schreef mordradead het volgende:
Die reclame van amstelgeweldig
Tomasso, zet anders een foto van mij in je fotoboek... SUCCES GEGARANDEERD
Neen, ik heb Leon S. Kennedy als wallpaperquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Moet je mijn foto nog
Geintje hoor, ik weet dat je hem al als wallpaper hebt
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij aan het zeiken ze.
Wat moet je dan? Godsamme zeg...
zal ik dan maar weer een foto in mijn fotoboek doenquote:
Gee, someone's touchy...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij aan het zeiken ze.
Wat moet je dan? Godsamme zeg... Wat heb ik je misdaan? Kijk, als mordra zo tegen me doet kan ik het begrijpen, want mordra is tof.
Zegt er eentje wat. Duidelijkheid is het sluitelwoord. Of gewoon niets zeggen dan, dat kan ook.quote:
Ik lijk wel op hemquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:36 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Neen, ik heb Leon S. Kennedy als wallpaper![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |