Die houden van voetbal en bier en blijven dus weg uit dit topic.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef Tomasso het volgende:
Waar blijven de dames?
Jij ben geen dame.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:26 schreef mordradead het volgende:
Nee hoor.
We hebben het wel over bier.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die houden van voetbal en bier en blijven dus weg uit dit topic.
Hij zei bier.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:27 schreef Roi het volgende:
goede nier ?
bier?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:27 schreef Tomasso het volgende:
We hebben het nog steeds niet over voetbal gehad
Terecht uit de vorige met-rel-afgesloten-GAM SC geblevenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef Tomasso het volgende:
Waar blijven de dames?
Kom rellen dan!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Terecht uit de vorige met-rel-afgesloten-GAM SC geblevenIk durf nu weer tevoorschijn te komen...
Moet je nou nog m'n foto hebben of niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Terecht uit de vorige met-rel-afgesloten-GAM SCIk durf nu weer tevoorschijn te komen...
Goedzo Chanty!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Terecht uit de vorige met-rel-afgesloten-GAM SC geblevenIk durf nu weer tevoorschijn te komen...
Playerquote:
Gaan we zo beginnen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moet je nou nog m'n foto hebben of niet?
Moet je mijn foto nogquote:
Hoe?quote:
Als wallpaper!? Boven dr bed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Moet je mijn foto nog
Geintje hoor, ik weet dat je hem al als wallpaper hebt
En zoals gezegd, ik zet geen foto in m'n FB.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen?![]()
En ik vroeg niet om een foto, ik zei dat je er es één in dat fotoboek van je moest gooien.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe?
Het was geen antwoord op die quote, maar een algemene vraag zeg maar.
Dan niet hè.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En zoals gezegd, ik zet geen foto in m'n FB.
Jezus, wat ben jij aan het zeiken ze.quote:
Schat, neem je een kratje Amstel mee ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:33 schreef mordradead het volgende:
Die reclame van amstelgeweldig
Tomasso, zet anders een foto van mij in je fotoboek... SUCCES GEGARANDEERD
Neen, ik heb Leon S. Kennedy als wallpaperquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Moet je mijn foto nog
Geintje hoor, ik weet dat je hem al als wallpaper hebt
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij aan het zeiken ze.
Wat moet je dan? Godsamme zeg...
zal ik dan maar weer een foto in mijn fotoboek doenquote:
Gee, someone's touchy...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij aan het zeiken ze.
Wat moet je dan? Godsamme zeg... Wat heb ik je misdaan? Kijk, als mordra zo tegen me doet kan ik het begrijpen, want mordra is tof.
Zegt er eentje wat. Duidelijkheid is het sluitelwoord. Of gewoon niets zeggen dan, dat kan ook.quote:
Ik lijk wel op hemquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:36 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Neen, ik heb Leon S. Kennedy als wallpaper![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zegt er eentje wat. Duidelijkheid is het sluitelwoord. Of gewoon niets zeggen dan, dat kan ook.
En wat K_o_c zegt.
Het wordt steeds leuker zeg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Doe me een lol, en ga lekker afkoelen ipv jouw frustraties op mij af te reageren.
quote:
Bolognesequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef mordradead het volgende:
Chanty jij moet ook even rustig aan doen, neem een biertje of een ander drankje op mijn kosten, weet je wat.. je krijgt ook nog chips ik heb hier bolognese staan.
Ik ben hartstikke kalm hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef mordradead het volgende:
Chanty jij moet ook even rustig aan doen, neem een biertje of een ander drankje op mijn kosten, weet je wat.. je krijgt ook nog chips ik heb hier bolognese staan.
Bedankt hequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier, en ga lekker een uurtje iemand anders vervelen dan dit topic vol te baggeren met jouw frustraties.![]()
dit weekend het huis van een vriend helemaal ondergekotstquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef mordradead het volgende:
2-0quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waarom is iedereen eigenlijk zo opgefokt? Samenvatting iemand?
?quote:
O dat...quote:
Ik heb echt totaal geen idee wat de aanleiding is, maar ik was er aan het eind van het vorige topic niet dus.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Maar dus niet omdat je gewoon opgefokt ben ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen idee wat de aanleiding is, maar ik was er aan het eind van het vorige topic niet dus.![]()
Ik ben niet opgefoktquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Maar wie dan wel? Nu wordt het weer verwarrend.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben niet opgefokt
Chanty ook niet
Ik ook niet neequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben niet opgefokt
Chanty ook niet
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef Chanty87 het volgende:
Nou jongens, de storm is weer weg, tis vrede op Aard. Hoezee.
ik kan em dus skippen zonder wat te missenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5206257500748953004&q=legend+of+zelda
Geweldig gewoon. Hier wordt iedere nintendofanboy geil van.![]()
Heb 'm al vaker gezien, maar dat einde blijft pricelessquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5206257500748953004&q=legend+of+zelda
Geweldig gewoon. Hier wordt iedere nintendofanboy geil van.![]()
Nee, je leer dan eindelijk nintendofanboys te waarderen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kan em dus skippen zonder wat te missen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:30 schreef mordradead het volgende:
Tosti en chocolademelk van greet![]()
bij gebrek aan bernie
geen rel meer he, dan is het rustig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het loopt weer rustig...
Die newbies van tegenwoordig kunnen niet meer rellen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
geen rel meer he, dan is het rustig.
Waar zijn die goede oude tijden dat ik dagelijks rellen veroorzaakte
wat let je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
geen rel meer he, dan is het rustig.
Waar zijn die goede oude tijden dat ik dagelijks rellen veroorzaakte
Tsja ik dacht dat ik wat opvolgers had maar dat valt vies tegenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:59 schreef philipnorth het volgende:
[..]
wat let je?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |