Nee die moest te voet teruglopen van die wedstrijd in 1995quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:31 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die zat toch ergens anders op de lat![]()
Hoop je daarop?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:32 schreef cultheld het volgende:
Zou Jack al een hartaanval hebben gekregen van opwinding?
Dat heeft niks met ajax te maken, maar met de ouderdom..quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:33 schreef golfer het volgende:
Zo. Nu weer even de hartslag naar beneden krijgen.
Ik moet ook effe bijkomen hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat heeft niks met ajax te maken, maar met de ouderdom..
Gefeliciteerd met jouw hoge intelligentie, HJ-fanaat.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:33 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Hij speelt nu toch echt bij Inter....
Nee, maar het zou typisch zijn omdat niemand zo op Ajax geilt als Jack. Waarschijnlijk praat hij Huntelaar al in de basis van Oranje.quote:
Hij is beter als Van the man hoor, die maakt volgens mij al maanden geen goals meer behalve intikkertjes.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, maar het zou typisch zijn omdat niemand zo op Ajax geilt als Jack. Waarschijnlijk praat hij Huntelaar al in de basis van Oranje.
Eens een kakkerlakquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef DjDev het volgende:
Goooo AJAX
Trouwens..kut actie van Cruz
Maarja...God straft meteen in de laatste minuut![]()
Hier kon je op wachtenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij is beter als Van the man hoor, die maakt volgens mij al maanden geen goals meer behalve intikkertjes.
Ze hebben enige marge.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Ben wel een beetje bang dat ons aller Ajax dalijk slecht begint
Hou maar op.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij is beter als Van the man hoor, die maakt volgens mij al maanden geen goals meer behalve intikkertjes.
Blijf dit het toppunt van triestheid vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Eens een kakkerlak
Altijd een kakkerlak he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |