thanxquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ga even achter de schermen aan de K&W mods vragen of dit iets voor hen is. Daar zitten nogal wat binenhuisarchitectschnitzels die hier misschien meer van weten. Ben zo terug.
kunst en kitsch...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:17 schreef Djep het volgende:
on topic: misschien is het een idee om bij dat ene programma langs te gaan...hoe heet het ook alweer?
okay...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik maak hem even schoon en sleur hem mee naar K&W, ik garandeer niet dat je daar heel veel verder komt, maar het is het proberen waard.
Schoon.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
hahaha is dat echt ene keer gebeurd? Een van Gogh voor een paar euro? Dikke spijt dan,a chteraf..quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:50 schreef Djep het volgende:
Ik zou liever wat langer wachten met verkopen totdat je meer over de waarde weet. Misschien is het een idee om er mee langs een antiekhandelaar te gaan.
Ik moet altijd denken aan die van Gogh die hier op de rommelmarkt voor een paar gulden werd verkocht....
En weet je zeker dat je het kwijt wil? Ik heb nog wat van spullen van mijn oma, maar voor geen goud zou ik ze wegdoen/verkopen....
oke. Naja 30 euro is toch al wát, hequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:52 schreef S1nn3rz het volgende:
De Klok van oma is een normale pendule zoals ik het kan zien, en hebben helaas geen waarde afgezien van emotionele waarde. Je moet denk ik aan hooguit 30 euro denken.
http://koopjes.marktplaats.nl/antiek_en_kunst/antiek_klokken/23204266.html?return=eJw1yuEKwiAUhuF7GWw%2FNafb4ojEuhOpgaLNwxS2iu69I9G%2F5%2F34LAh4ezjpDEJJaPJit5vTrhQEzkPCZWUPu4WC0dqS2Rr578LQ4eWIRnT3bMLeyjnEFFp5LYksCLEQXh4rj7opNQxTrSeVOo9i6muJ%2F59qHgkpe1LfoZGN%2FnwBdEQwLQ%3D%3D&df=1#photoquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:52 schreef S1nn3rz het volgende:
De Klok van oma is een normale pendule zoals ik het kan zien, en hebben helaas geen waarde afgezien van emotionele waarde. Je moet denk ik aan hooguit 30 euro denken.
tsja ik weet het nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef Byte_Me het volgende:
die lamp is volgens mij echt helemaal niks waard. hardstikke KITSCH, maar dan ook nog van het goedkope soort dat geen geld opbrengt
Ja das echt gebeurd, ik durf het te zweren op het graf van mijn omaquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:53 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
hahaha is dat echt ene keer gebeurd? Een van Gogh voor een paar euro? Dikke spijt dan,a chteraf..
[.....]
mazzel voor de koper!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:59 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja das echt gebeurd, ik durf het te zweren op het graf van mijn oma![]()
100 jaar oude rommel blijft rommel. en zo heel oud is ie niet. plastich fittingen, gloeilampen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
tsja ik weet het niet
hij is wel heel erg oud
even kijken...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Wat staat er op de onderkant van die bekers ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |