thanxquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ga even achter de schermen aan de K&W mods vragen of dit iets voor hen is. Daar zitten nogal wat binenhuisarchitectschnitzels die hier misschien meer van weten. Ben zo terug.
kunst en kitsch...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:17 schreef Djep het volgende:
on topic: misschien is het een idee om bij dat ene programma langs te gaan...hoe heet het ook alweer?
okay...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik maak hem even schoon en sleur hem mee naar K&W, ik garandeer niet dat je daar heel veel verder komt, maar het is het proberen waard.
Schoon.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
hahaha is dat echt ene keer gebeurd? Een van Gogh voor een paar euro? Dikke spijt dan,a chteraf..quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:50 schreef Djep het volgende:
Ik zou liever wat langer wachten met verkopen totdat je meer over de waarde weet. Misschien is het een idee om er mee langs een antiekhandelaar te gaan.
Ik moet altijd denken aan die van Gogh die hier op de rommelmarkt voor een paar gulden werd verkocht....
En weet je zeker dat je het kwijt wil? Ik heb nog wat van spullen van mijn oma, maar voor geen goud zou ik ze wegdoen/verkopen....
oke. Naja 30 euro is toch al wát, hequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:52 schreef S1nn3rz het volgende:
De Klok van oma is een normale pendule zoals ik het kan zien, en hebben helaas geen waarde afgezien van emotionele waarde. Je moet denk ik aan hooguit 30 euro denken.
http://koopjes.marktplaats.nl/antiek_en_kunst/antiek_klokken/23204266.html?return=eJw1yuEKwiAUhuF7GWw%2FNafb4ojEuhOpgaLNwxS2iu69I9G%2F5%2F34LAh4ezjpDEJJaPJit5vTrhQEzkPCZWUPu4WC0dqS2Rr578LQ4eWIRnT3bMLeyjnEFFp5LYksCLEQXh4rj7opNQxTrSeVOo9i6muJ%2F59qHgkpe1LfoZGN%2FnwBdEQwLQ%3D%3D&df=1#photoquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:52 schreef S1nn3rz het volgende:
De Klok van oma is een normale pendule zoals ik het kan zien, en hebben helaas geen waarde afgezien van emotionele waarde. Je moet denk ik aan hooguit 30 euro denken.
tsja ik weet het nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef Byte_Me het volgende:
die lamp is volgens mij echt helemaal niks waard. hardstikke KITSCH, maar dan ook nog van het goedkope soort dat geen geld opbrengt
Ja das echt gebeurd, ik durf het te zweren op het graf van mijn omaquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:53 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
hahaha is dat echt ene keer gebeurd? Een van Gogh voor een paar euro? Dikke spijt dan,a chteraf..
[.....]
mazzel voor de koper!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:59 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja das echt gebeurd, ik durf het te zweren op het graf van mijn oma![]()
100 jaar oude rommel blijft rommel. en zo heel oud is ie niet. plastich fittingen, gloeilampen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
tsja ik weet het niet
hij is wel heel erg oud
even kijken...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Wat staat er op de onderkant van die bekers ?
edit..quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef snowqueen911 het volgende:
onderop de bekers met de bruine print staat:
PetrusRegout&C MAASTRICHT
op die met de blauwe print, waar veel animo voor is, staat niets!
tsja wie weet...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef dutchmage het volgende:
[..]
edit..
http://www.iisg.nl/~neha/leaders/regoutpetrus.html
is dit wat.?
jaaa!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef ook_gek het volgende:
hey die klok heb ik ook![]()
[afbeelding]
quote:Over nachtarbeid door jongens in de glasblazerij merkte hij [Petrus Regout jr.]op: "Och, ik weet wel dat de studenten ook wel eens niet naar bed gaan zonder daarom ziek te worden."
bedankt!quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:18 schreef tnimble het volgende:
Als je wilt weten wat het is en hoeveel je er voor kan krijgen vraag dat eens aan Bep Futselaar van Antiek de Beerenburght. stuur haar een emailtje met de foto's info@antiekdebeerenburght.nl
Vind het knap dat je dat kunt zien!. Ik heb meerdere lampen thuis waar je dat niet aan kunt beoordelen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:06 schreef Aventura het volgende:
Die lamp is rommel inderdaad, die fittinghulzen zijn van gegoten plastic![]()
Is never nooit geen 100 jaar oud dus
Frankrijk is wel populair bij je heh??quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:25 schreef tnimble het volgende:
[..]
Vind het knap dat je dat kunt zien!. Ik heb meerdere lampen thuis waar je dat niet aan kunt beoordelen.
--knip--
Daar komt simpel weg het grootste aanbod vandaan, hier gooit iedereen maar in de vuilnis bak of container bij een verbouwing. Daar niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:32 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Frankrijk is wel populair bij je heh??
ik heb werkelijk waar geen idee. Ik weet dat dit een klok voor de arme was.quote:Op donderdag 23 februari 2006 07:12 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
jaaa!
Hoe oud is die van jou?
liefhebber?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:25 schreef tnimble het volgende:
[..]
Vind het knap dat je dat kunt zien!. Ik heb meerdere lampen thuis waar je dat niet aan kunt beoordelen.
Lamp 1 kroonluchter frankrijk +/- 1920 binnenste (achter het kristal) lampen plastic fitting, buitenste lampen plastic fittingen met oude kaarsen van wax op katronnen drager.
Lamp 2 wandlamp frankrijk +/- 1930 originele koperen fittingen
Lmap 3 wandlamp frankrijk +/- 1900 nieuwe plastik fittingen die de gas branders vervangen
Lamp 4 wandlamp franrijk +/- 1920 nieuwe plastik fittingen die de originele vervangen.
Lamp 5 wandlamp nederland +/- 1950 originele plastik fittingen met kaarsen van was op papier. Lijkt op gegoten plastiek totdat je het van dichtbij ziet of voelt.
Lamp 6 hanglamp frankrijk +/- 1920 nieuwe plastiek fittingen
hij is trouwens niet helemaal hetzelfde. De wijzerplaat enzo wel, maar de kast is echt anders! (zie ik nu pas)quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef ook_gek het volgende:
hey die klok heb ik ook![]()
[afbeelding]
je hebt de posts niet gelezen, hequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:56 schreef NightH4wk het volgende:
Dat servies heeft vaak een soort stempelunit onderop waaruit je meer informatie kan halen.
Ik ben een lakse haas vandaag idd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
je hebt de posts niet gelezen, heBetrapt!
de blauwe hebebn dus geen onderschirft, de bruine zijn van PetrusRegout&C Maastricht.
Lang niet altijd gestempeld. En het ontbreken van een stempel of handgeschreven nummer zegt niets dat het niets waardevols is. Ook als er wel een stempel staat kan het (momenteel) een prul zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:56 schreef NightH4wk het volgende:
Dat servies heeft vaak een soort stempelunit onderop waaruit je meer informatie kan halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |