Idd, stom zegquote:Op maandag 24 april 2006 16:36 schreef MaJo het volgende:
Besef net dat ik moet werkenDe foto die bij Infadels staat is helemaal niet Infadels trouwens!
Misschien leuk voor bij de trivia?quote:Op maandag 24 april 2006 18:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Idd, stom zeg![]()
maar wie het dan wel zijn...
De triviaërs kennende weten zij allemaal het antwoord. Als er binnen 1 minuut 5x hetzelfde antwoord binnenkomt dan zal het wel goed zijnquote:Op maandag 24 april 2006 18:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, en dan op goed geluk een punt uitdelen![]()
Het was me even ontschoten haha.quote:Op maandag 24 april 2006 17:01 schreef Lieke_K het volgende:
@ Evertje: wat vond je ervan (waar blijft je verslag dus)?
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:16 schreef Prep2Fight het volgende:
Ook op parkpop toch? Las ik net in de metro
Stonden ze ook in Groningen? Wist wel dat ze in Zwolle stondenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:44 schreef MrGP het volgende:
Heb ze gezien op het bevrijdingsfestival in groningen, lekkere muziek!
* MrGP is fan!
Join the clubquote:
Ben laatst naar het optreden in de Melkweg geweest en vond ze echt super. Ze zijn zo energiek en de keyboard gast is gewoon gestoord (op een goeie manier). Die staat op en neer te springen alsof zijn leven ervan afhangtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:47 schreef Silviej het volgende:
Nee helaasMaar ik heb gehoord dat ze live echt heel goed moeten zijn.
Jij wel?
Nicequote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben laatst naar het optreden in de Melkweg geweest en vond ze echt super. Ze zijn zo energiek en de keyboard gast is gewoon gestoord (op een goeie manier). Die staat op en neer te springen alsof zijn leven ervan afhangtBinnenkort (25 juni) staan ze op Parkpop in Den Haag, ook nog eens gratis. Dus grijp je kans en gaat ze zien
Je moet zeker gaan is hartstikke leukquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:43 schreef Silviej het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik zit er wel over na te denken ja! Bedankt voor de tip!
Nee, nog niet helemaal.quote:Op donderdag 11 mei 2006 02:29 schreef MaJo het volgende:
Dat dacht ik al ja. Vond het wat al te toevallig dat ze net in Paradiso stonden tijdens 5 days offWel cool trouwens! Ook mooi dat ze op een woensdag optreden, dan valt dat in ieder geval niet samen met NSJ (ben bang dat Maxïmo Park wel tijdens NSJ gaat vallen...) Is de hele programmering voor 5 days off bekend trouwens?
Ja maar dat is voor Paradiso (waar ook nog twee andere bands spelen: maar die ken ik niet, Hot Chip en New Young Ponyclub) en de Melkweg samen. En in de Melkweg spelen de Happy Mondays! Daar draaien ook de dj's (niet in Paradiso), o.a. Dave Clarke, Ellen Allien en Ricardo Villalobos. Kijk, dan wordt het toch een stuk meer waar voor je geldquote:Edit: Ik zie op www.5daysoff.nl dat een passepartout 70 euro kost. Ik hoop dat er ook dagkaarten zijn? Ik ga niet voor twee bands 70 piek neerleggen![]()
![]()
Edit2: Ik zie op www.paradiso.nl dat Maxïmo Park ook op die woensdag speeltEen dagkaart kost alleen 47,50 euro wat ik nog steeds erg prijzig vind voor 2 bandjes!
![]()
Dat is natuurlijk waarquote:Op donderdag 11 mei 2006 03:09 schreef GLO het volgende:
Ja maar dat is voor Paradiso (waar ook nog twee andere bands spelen: maar die ken ik niet, Hot Chip en New Young Ponyclub) en de Melkweg samen. En in de Melkweg spelen de Happy Mondays! Daar draaien ook de dj's (niet in Paradiso), o.a. Dave Clarke, Ellen Allien en Ricardo Villalobos. Kijk, dan wordt het toch een stuk meer waar voor je geld
De Happy Mondays waren samen met de Stone Roses de twee grote namen van de Madchester-stroming eind jaren '80. Supersterren in Engeland, cultbands elders, maar bij de alternatieve popliefhebber ook hier overbekend. Al met al tamelijk legendarisch toch wel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waarDe Happy Mondays ken ik niet
Aan jouw reactie te zien zou ik die wel moeten kennen?
En de dj´s zeggen me ook niet veel... Het is dat ik Maxïmo Park zo graag wil zien, dus ik zal het geld er wel voor uitgeven schat ik zo in
![]()
I'm such a n00bquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:58 schreef GLO het volgende:
[..]
De Happy Mondays waren samen met de Stone Roses de twee grote namen van de Madchester-stroming eind jaren '80. Supersterren in Engeland, cultbands elders, maar bij de alternatieve popliefhebber ook hier overbekend. Al met al tamelijk legendarisch toch wel.
Dave Clarke en Ellen Allien zijn twee grote technonamen en Ricardo Villalobos is dé minimal-dj. Alledrie bovendien erg goed. Je kunt sets van ze vinden op de 3voor12-site
That's the spiritquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
I'm such a n00bIk zal eens wat van al die namen gaan checken dan. Stone Roses wel van gehoord, Happy Mondays niet. Techno is niet echt mijn ding (hoewel ik Tiësto op z'n tijd wel kan waarderen
) maar als ik er dan toch voor betaal dan ga ik er heen ook
![]()
Als ik een gaatje kan vinden (heb het in juli altijd megadruk) ga ik het wel proberen ja. Vooral die woensdag ziet er interessant uit.quote:Minimal-dj klinkt interessant, ga dat ook eens opzoeken. Ga jij overigens naar 5 days off?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |