dat komt zeker vanwege haar konijnen tandenquote:
Ze heeft 2 ijzersterke punten die haar leuk maken zekerquote:
Komt er wel eens een zin uit je mond waar het woord 'buijs' niet in voorkomt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef clauwheee het volgende:
Straks op de buijs!
Die staan hier inderdaad niet verkeerdquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Ze heeft 2 ijzersterke punten die haar leuk maken zeker![]()
Als ik m'n best doe kan ik dat heus wel hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Komt er wel eens een zin uit je mond waar het woord 'buijs' niet in voorkomt?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat komt zeker vanwege haar konijnen tanden
Nee, wie weet zorgt ze ervoor dat Smit mag starten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat komt zeker vanwege haar konijnen tanden
Ik stond toch al vet in de plus?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef DIGGER het volgende:
Clauwheee heeft bij mij net een hele dikke vette min gescoord
Min x min maakt weer plus.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef DIGGER het volgende:
Clauwheee heeft bij mij net een hele dikke vette min gescoord
Ja zou ik ook vinden...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef golfer het volgende:
Jammer als Anni de 5.000 meter laat schieten.
Nou die opmerking was ook wel een héééle vette minquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik stond toch al vet in de plus?
Kan ik het zondag goedmaken?
Verliezen, dan maak je m'n vrouw happyquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik stond toch al vet in de plus?
Kan ik het zondag goedmaken?
Ja precies, dat zit er nu wel in.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, wie weet zorgt ze ervoor dat Smit mag starten.
Verliezen..euh..euh...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Verliezen, dan maak je m'n vrouw happy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |