Ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Die oudste van osman had die het niet over een soort van afmaken van peer?
ja die zitten volgens mij in grote problemenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
Die ferdi heeft wel wat te verbergen met die kim
het was natuurlijk die politieman die uit wroeging voor eigen rechter gaat spelen omdat hij steeks meer het gevoel krijg dat zijn dochter Merel voor niets is gestorvenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef booo het volgende:
Ferdi liep de hele tijd met lucifers rond, dus hij zal het wel niet geweest zijn
Ik had Osman als hoofdverdachte, en streepte hem weg bij die scene in de duinen waar hij samen met Yasmine liep.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:17 schreef babette21 het volgende:
in dat geval is brandstichter niet dezelfde als "de verrekijker" want hierdoor werden Yasmine en Osman samen bekeken.
Ik dacht tijdens die brand dat het gewoon niet mogelijk is dat Sander niet van de herrie wakker wordt.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:18 schreef bloodymary het volgende:
Al voor de brandstichting viel het mij op dat Sander een blik benzine in de auto zette.....
voor de spanning is het natuurlijk heel goed als blijkt dat dat lichaam niet van Sander is.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht tijdens die brand dat het gewoon niet mogelijk is dat Sander niet van de herrie wakker wordt.
Al is het wel zeker dat er volgende week een lichaam gevonden wordt.
Van Josje was ook een lucifershot, toen ze een peukie ging roken. Van haar verwacht je niet gauw brandstichting.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef booo het volgende:
Ferdi liep de hele tijd met lucifers rond, dus hij zal het wel niet geweest zijn
ze heeft wel een ontwikkeling ondergaan, want aan het einde van seizoen 1 werd ze steeds labieler terwijl ze nu heel standvastig overkomtquote:Op zondag 1 februari 2009 02:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Van Josje was ook een lucifershot, toen ze een peukie ging roken. Van haar verwacht je niet gauw brandstichting.
Daar zou ik dan met een grote boog omheen lopen. Herinner hem me nog als die enge gangster uit Unit 13.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:21 schreef Smeich het volgende:
Leuk! Ik volgde seizoen 1 en vond het geweldig! Ik heb Wannie de Wijn (Marcel in de serie) echt vaak in Arnhem zien rondlopen
Ja hij had toen toch die bom geplaatst bij het kantoor van de Unit?quote:Op zondag 1 februari 2009 09:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar zou ik dan met een grote boog omheen lopen. Herinner hem me nog als die enge gangster uit Unit 13.
Inderdaad, en daar viel dat benzinetankje van Sander ook onder (zó overduidelijk in beeld).quote:Op zondag 1 februari 2009 10:43 schreef booo het volgende:
Ze hebben het wel zo gedaan dat iedereen nu verdacht is, ze liepen bijna allemaal met lucifers, sigaretten ed rond. Volgens mij zag je zelfs Kim naar buiten gaan?
Ik denk sowieso dat Yasmin zwanger is van Peer, en zie het best gebeuren dat dit keer Sander het hele seizoen verdwenen is..quote:Op zondag 1 februari 2009 10:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
Inderdaad, en daar viel dat benzinetankje van Sander ook onder (zó overduidelijk in beeld).
Volgens mij was de samenvatting/inleiding van dit seizoen iets van "na een brand wordt er een lichaam gevonden, en waar is Sander?" wat zou betekenen dat Sander niet dood is - maar daar ging ik gezien de beelden ook al niet van uit eigenlijk.
De vragen voor nu zijn dus:
- wie is de brandstichter? en/of wie is de "verrekijker"?
- waarom was Sander's deur op slot?
- aangezien er geen reactie kwam: was er wel iemand op de kamer en zo ja: wie?
- en alvast voor volgende week: wie is het lijk (en waar is Sander?)??
+ wie is Kim, wat is er met haar aan de hand, wat heeft Ferdi hiermee te maken?
+ van wie is Yasmine zwanger (Sander, Peer, of één of andere Belg)?!
(anders nog iets??)
Concluderend: we zijn begonneeeeeennnnnn!
Ik vond het wel heftig. Heel veel "klikjes" van "Oh ja, zo zat het!" en dan tegelijkertijd allemaal nieuwe informatie en gelijk alweer best spannend. Vooral toen Sonja zat te cammen met Deniz... "Er staat iemand achter je" (want vond het al zo obvious dat er iemand in huis was). Was 't Kristel, pfffquote:Op zondag 1 februari 2009 10:53 schreef babette21 het volgende:
Concluderend: we zijn begonneeeeeennnnnn!
Ja het was een mooie aflevering.. Ik blijf ook volgen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:30 schreef t-x-m het volgende:
Voor Nederlandse begrippen een serie met potentie! Ik ga zeker geen aflevering missen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |