abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65518705
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 08:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denken, maar daar kon ik niets over vinden.
Hij is het wel geloof ik hoor. Maar weet niet of ie een vaste rol heeft?
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:11:18 #127
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_65519442
Jochum ten haaf en
Victoria Koblenko.. in mijn nieuwe vara gids staan er twee nieuwe spelers Jochum als Tom de Schepper en Victoria als Kim van Megen.
pi_65535683
Hoe laat begint Vuurzee 2 eigenlijk ?
pi_65536864
Vuurzee:

Zaterdag avond -- Nederland 1 -- 21.20

"vrij"
quote:
Slecht nieuws voor de familie Aslan: Peer komt komt vrij. Ferdi brengt een tijdelijke logee mee. De raadselachtige Kim
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65553996
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:52 schreef RonBurgundy het volgende:
Tygo Gernandt?
Tygo is de andere nieuwe, maar die rol is maar klein. Ik heb het seizoen inmiddels gezien (sneak preview , ik zal niks verklappen), ik kan alleen maar zeggen dat er veeeeel meer gebeurt dan in seizoen 1 Het kijken waard in ieder geval.
pi_65557631
Uit de preview blijkt dat ook wel, dat er veel meer gaat gebeuren. Leek er ook wel een beetje op alsof het téveel is.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2009 @ 12:57:51 #132
128220 Peter6000
pi_65593031
Zelfs een heus artikel in De Telegraaf over Vuurzee.
Grappig dat zo`n "krant" aandacht geeft aan een kwaliteitsserie als Vuurzee.
quote:
Vuurzee laait weer op

AMSTERDAM - Goed nieuws voor de fans van Vuurzee. Er is namelijk weer van alles aan de hand in de badplaats Boedzand. Yasmin is weliswaar boven water, maar het bewijsmateriaal in de verkrachtingszaak tegen Peer Looman komt niet rond en hij wordt vrijgelaten. Diezelfde avond blijkt het huis van zijn vrouw Kristel in lichterlaaie te staan. In de uitgebrande woning wordt een lichaam gevonden. Als vervolgens ook het botenhuis en het Lido worden aangestoken, grijpen de geruchten en verdachtmakingen om zich heen.

Tijdens de eerste reeks werd er via het internet flink gespeculeerd over de mogelijke ontknoping. Dat zal ongetwijfeld ook bij Vuurzee II gaan gebeuren. Er vallen tenslotte heel wat vragen te beantwoorden. Want wie is de dode in het huis van Kristel Looman? Wie zit er achter alle brandstichtingen? En met wat voor geheim loopt Yasmin nog rond? „Vorige keer hing het allemaal erg op de verdwijning van dat meisje, maar nu is er veel meer aan de hand. Eigenlijk is het allemaal nog spannender”, vertelt Mark Rietman, die opnieuw de rol van Peer Looman speelt

Hij ondervond zelf hoe de speculaties op het internet een heel eigen leven kunnen gaan leiden. „Toen duidelijk werd dat ik de slechterik was, moest ik het echt ontgelden. Mensen schreven dingen als ’als ik ’m zie dan schiet ik ’m voor z’n kop’ en ’z’n lul gaat eraf’.” Toch heeft hij zich nooit echt bedreigd gevoeld. „Dat soort zwaar gefrustreerde mensen die de moeite nemen om zo’n berichtje te sturen, dat kun je toch niet serieus nemen?” aldus de acteur. Bovendien was het slechts een klein percentage dat op deze manier tekeerging. De meeste reacties gingen gewoon over het verloop van de serie en dat vond hij wel grappig. „Het is toch leuk om te zien hoeveel zo’n serie losmaakt.”

Rietman wilde graag aan Vuurzee II meewerken, al was dat wel onder bepaalde voorwaarden. „Peer eindigde natuurlijk in de gevangenis en als hij daar was gebleven, dan had ik bedankt voor het vervolg. Ik wilde wel een actieve rol houden. En er is nu een mooie verhaallijn voor hem verzonnen, dus ik ben tevreden.” Wat er met zijn personage gaat gebeuren, wil de acteur niet verklappen. Wel laat hij los dat de serie, in tegenstelling tot het eerste deel, tot het eind toe spannend blijft. Hij kon zich de teleurstelling van sommige kijkers over de afloop van de vorige reeks wel enigszins voorstellen. „Er werden ineens heel veel losse eindjes bij elkaar geknoopt en in de voorlaatste aflevering wist je eigenlijk al hoe het zat. Maar de makers nemen wat dat betreft nu hun revanche. Je moet echt tot het allerlaatste moment blijven kijken om te weten hoe het precies zit.”

De makers van Vuurzee II garanderen overigens dat men niet per se de eerste reeks gezien hoeft te hebben, om de nieuwe serie te kunnen volgen. Fans van de Nederlandse thriller zullen echter veel van de oude dorpsbewoners herkennen. Maar er zijn ook twee nieuwe gezichten te bewonderen. Victoria Koblenko speelt de mysterieuze Kim van Megen en Jochum ten Haaf geeft gestalte aan rechercheur Tom de Schepper. De acteur vertelt: „Tom doet alles volgens het boekje. Hij is een groentje, al ziet hij dat zelf heel anders. Hij denkt deze zaak zo even op te lossen, maar dat valt dus een beetje tegen.” De speurder fungeert gedurende de serie als een belangrijke leidraad. „Ik probeer de situatie voor de kijker overzichtelijk te houden via het politiebord.” Ten Haaf is blij met zijn rol. „Vuurzee is een van de beste Nederlandse dramaseries van de afgelopen jaren. De draaidagen heb ik echt als een bonus ervaren. Ik stond daar met allemaal topacteurs en een geweldig script. Wat wil je als acteur nog meer?”
http://www.telegraaf.nl/p(...)laait_weer_op__.html
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 17:06 schreef booo het volgende:
Ze krijgen een tweede kans, om het uberslechte einde van deel 1 goed te maken.
Volgens het artikel gaat dat idd gebeuren.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 13:24:04 #133
75556 erkel
back from Dagestan
pi_65593680
Ik ben benieuwd. Al was ik niet heel teleurgesteld na de laatste aflevering, maar het was wel heel makkelijk.
Weisst
  Moderator zaterdag 31 januari 2009 @ 15:21:09 #134
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_65596181
Mensen die het einde van serie 1 slecht vonden hebben het gewoon niet begrepen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_65597207
Ik vond het einde van serie 1 ook zo slecht nog niet.

Heb net even de laatste 3 teruggekeken, ik zit er weer helemaal in

Ohja Deniz
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2009 @ 16:27:52 #136
128220 Peter6000
pi_65597998
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:21 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het altijd wat zwak mensen met een andere mening af te serveren met de opmerking dat ze het niet begrepen hebben.

Ik vond die laatste aflevering toen enigszins tegenvallen, omdat de scene in de rechtzaal ze vreselijk ongeloofwaardig was.
De slotscene op de kermis vond ik daarentegen schitterend.

Ik kon dus zeker niet meegaan in de algehele mening die er toen heerste dat het heel erg slecht was.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:06:59 #137
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_65599090
tvp (omdat het met elkaar speculeren in het eerste seizoen een absolute meerwaarde heeft op een sowieso al goeie serie!)
pi_65599314
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wat zwak mensen met een andere mening af te serveren met de opmerking dat ze het niet begrepen hebben.

Ik vond die laatste aflevering toen enigszins tegenvallen, omdat de scene in de rechtzaal ze vreselijk ongeloofwaardig was.
De slotscene op de kermis vond ik daarentegen schitterend.

Ik kon dus zeker niet meegaan in de algehele mening die er toen heerste dat het heel erg slecht was.
Inderdaad, dat Deniz opbiecht dat hij dat geld heeft gejat
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_65600324
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:21 schreef djkoelkast het volgende:
Ochja, natuurlijk niet.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:58:29 #140
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65600634
Ik heb seizoen één (nog) niet gekeken, maar ik ga wel beginnen met twee (om daarna één nog te zien)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_65601121
Seizoen 1 is nu tot 20.30 uur te kijken via Cultura (het cultuurkanaal op internet en digitaal tv) via uitzendinggemist kun je kijken online. Morgen ook van 14.30 tot 20.30 uur.

Ik kijk er na uit Vuurzee 2. De promo is heftig en zit veel actie en spanning hopelijk krijgen we dit seizoen geen anticlimax.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 18:17:47 #142
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:11:05 #143
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_65608538
Hij was leuk mooie spesjol evvects op the end
kijk weer uit op een leuke serie
vorige week (en weken daarvoor) de oude gekeken...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:15:37 #144
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_65608702
Hij zit weer goed in elkaar.

Alleen vraag ik me af: Hoe lang is Yasmin nu weggeweest (maanden?). Want dan vraag ik me af hoeveel weken/maanden ze nu zwanger is.
pi_65608747
Wat is er met die Kim?
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:16:56 #146
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_65608765
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef DeTolk het volgende:

Alleen vraag ik me af: Hoe lang is Yasmin nu weggeweest (maanden?). Want dan vraag ik me af hoeveel weken/maanden ze nu zwanger is.
ja idd, ze zit al iig een maand weer thuis (met rechtszitting enzo en deze aflevering)
dus misschien wel 1,5 maand ofso
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:17:17 #147
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_65608777
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wat is er met die Kim?
Volgens mij heroine-hoer junk...
pi_65608795
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef DeTolk het volgende:

Ja inderdaad. Dan heeft Peer wel héél kort in de gevangenis gezeten.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:17:55 #149
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_65608810
Lekker begin, goed spannend meteen!

Hoofdverdachte: Yasmine (vertrouwde ik in het eerste seizoen al niet, wil recht in eigen hand nemen, zag Peer dat huis ingaan, trekt verkeerde conclusie) - in dat geval is brandstichter niet dezelfde als "de verrekijker" want hierdoor werden Yasmine en Osman samen bekeken.
Overige verdachten voor nu: Ferdi (lijkt me duidelijk) of Rinus (keihard afgewezen)...
ergo: deze drie zullen het dus wel níet zijn...

oh en speelt Koblenko ook weleens géén psycho??!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:19:48 #150
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_65608877
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:17 schreef babette21 het volgende:
Lekker begin, goed spannend meteen!

Hoofdverdachte: Yasmine (vertrouwde ik in het eerste seizoen al niet, wil recht in eigen hand nemen, zag Peer dat huis ingaan, trekt verkeerde conclusie) - in dat geval is brandstichter niet dezelfde als "de verrekijker" want hierdoor werden Yasmine en Osman samen bekeken.
Overige verdachten voor nu: Ferdi (lijkt me duidelijk) of Rinus (keihard afgewezen)...
ergo: deze drie zullen het dus wel níet zijn...

oh en speelt Koblenko ook weleens géén psycho??!
Volgens mij heeft peer dat huis in de fik gestoken?
want bij hem ging steeds die gedachte van 'en ga je mij nu ook nog verkrachten' van die moeder
en hij liep naar buiten enzo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')