Gaat niet gebeuren helaasquote:Op zondag 26 februari 2006 09:55 schreef =HellFire= het volgende:
Ik hoop dat die band ZOOO sjankerhard gaat tegenvallen dat er niemand meer heen gaat de volgende keer en die kaarten voor spotprijzen verkocht worden.
... kan ik tenminste eens heen!
Fuckzooi.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:56 schreef prototype het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren helaasArctic Monkeys en tegenvallen?
Mjah al de tweede keer voor mij dat ik in zo'n situatie zonder kaartje zit voor de Arctic Monkeys... en dan ga je twijfelen of je wel of niet grof gaat neerleggen voor een kaartje... sowiesow ben ik al bezig met een klachtbrief richting ticketservice, want die weten klaarblijkelijk niet hoe ze ticketlimiet kunnen afdwingen van hun verkooppunten, laat staan een goed systeem afleveren die bestand is tegen 'veel' aanvragen.quote:
Hey Proto!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:07 schreef prototype het volgende:
[..]
Mjah al de tweede keer voor mij dat ik in zo'n situatie zonder kaartje zit voor de Arctic Monkeys... en dan ga je twijfelen of je wel of niet grof gaat neerleggen voor een kaartje... sowiesow ben ik al bezig met een klachtbrief richting ticketservice, want die weten klaarblijkelijk niet hoe ze ticketlimiet kunnen afdwingen van hun verkooppunten, laat staan een goed systeem afleveren die bestand is tegen 'veel' aanvragen.
Hehheuiheuhe, een manier om erachter te komen he?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hey Proto!
hoe is het met je winkelverbod bij de frs?![]()
maar je bent daar dus zó door het lint gegaan dat je er niet meer mag komen?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:45 schreef prototype het volgende:
[..]
Hehheuiheuhe, een manier om erachter te komen he?
Nou erm, flippen behoorlijk in de zin van 'gilles de la tourette was er niets bij'. Het was namelijk de tweede keer al en de teleurstelling was dan ook groot. De eerste keer toen de laatste kaartjes voor m'n neus werden verkocht voor AM in melkweg dacht ik zoiets van, och, kan gebeuren, maar ik laat het me niet nog een keer gebeuren! Well, as faith would have it, mooi wel dus, en toen knapte er wat en om het maar in z'n AM uit te drukken "arms flying everywhere and, bottles as well it's just something to talk about, a story to tell you"quote:Op zondag 26 februari 2006 16:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
maar je bent daar dus zó door het lint gegaan dat je er niet meer mag komen?![]()
Hoe kan het dan dat degene boven jou post nog om 10.16 nog kaarten haalde?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:09 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Hoi. Ik was dus degene die voor jou nog wilde bestellen, maar er als eerst erachter kwam dat het uit was verkocht. Door dit soort dingen krijg ik steeds minder zin om naar concerten te gaan; ik pas de festivals dit jaar wel mee ofzo.
Waarschijnlijk omdat ze bij sommige verkooppunten 100 kaartjes tegelijk eruit trekken die ze dan op hun gemak gaan verkopenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:40 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat degene boven jou post nog om 10.16 nog kaarten haalde?
Wat een klote systeem is dit idd.
Leuk gezegd, kan het me helemaal voorstellen. Normaal ga ik niet naar zulk soort shows (iets meer punkrockeriger vaak) maar voor de AM wilde ik een uitzondering maken. Maar helaasch...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:30 schreef prototype het volgende:
[..]
Nou erm, flippen behoorlijk in de zin van 'gilles de la tourette was er niets bij'. Het was namelijk de tweede keer al en de teleurstelling was dan ook groot. De eerste keer toen de laatste kaartjes voor m'n neus werden verkocht voor AM in melkweg dacht ik zoiets van, och, kan gebeuren, maar ik laat het me niet nog een keer gebeuren! Well, as faith would have it, mooi wel dus, en toen knapte er wat en om het maar in z'n AM uit te drukken "arms flying everywhere and, bottles as well it's just something to talk about, a story to tell you"
wachten tot het al begonnen is en dan kijken of je nog wat kan kopen voor wenegquote:Op zondag 26 februari 2006 20:32 schreef MaJo het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik morgen buiten de Melkweg nog een kaartje kan kopen voor een beetje normale prijs? Wishful thinking waarschijnlijk?
That's what I was thinkingquote:Op zondag 26 februari 2006 21:16 schreef berc het volgende:
[..]
wachten tot het al begonnen is en dan kijken of je nog wat kan kopen voor weneg![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:24 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik heb voor 12,50 een kaartje weten te bemachtigen voor morgenavond! Wat ben ik blij!
Hoe heb je dat ooit gedaan? Dat wil ik ook!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:24 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik heb voor 12,50 een kaartje weten te bemachtigen voor morgenavond! Wat ben ik blij!
Hmmm, iets meer punkrock, is we are scientists misschien niet wat voor je?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:02 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Leuk gezegd, kan het me helemaal voorstellen. Normaal ga ik niet naar zulk soort shows (iets meer punkrockeriger vaak) maar voor de AM wilde ik een uitzondering maken. Maar helaasch...![]()
Kennis van mij ging ook heen en die had op het laatste moment een kaartje overquote:Op zondag 26 februari 2006 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe heb je dat ooit gedaan? Dat wil ik ook!![]()
Had je niet eerder kunnen zeggen dat ze hier warenquote:Op maandag 27 februari 2006 02:04 schreef prototype het volgende:
[..]
Hmmm, iets meer punkrock, is we are scientists misschien niet wat voor je?die heb ik onlangs gezien in de ekko in utrecht, was een goede show
Ze doen woensdag mee met de Kaiser Chiefs in de HMH. Wat een week... vanavond naar de Arctic Monkeys en woensdag naar de Kaiser Chiefsquote:Op maandag 27 februari 2006 07:49 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Had je niet eerder kunnen zeggen dat ze hier warenGing vd week op hun site kijken om te kijken of ze niet toevallig in NL spelen -> 19 februari in utrecht,
![]()
Zag al dat ze in het voorprogramma stonden ja, zeker gaan kijken..quote:Op maandag 27 februari 2006 08:38 schreef spanks het volgende:
[..]
Ze doen woensdag mee met de Kaiser Chiefs in de HMH. Wat een week... vanavond naar de Arctic Monkeys en woensdag naar de Kaiser Chiefs![]()
![]()
![]()
Watte?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:57 schreef Tobbes het volgende:
draait drie die slet 6 kaarten uit nop het postkantoor voor een gast voor mij,
ik keek naar je sig boven je avatar en ik begreep hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |