nee, een half uur geleden alquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:45 schreef =HellFire= het volgende:
wtf, nu alweer uitverkocht?!
ja, 1 november 2005quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:49 schreef pietpaaltjens het volgende:
Ze spelen overigens 1 november nog een keer in paradiso zag ik net
Argh, daar kan ik me zo kwaad om maken he, mensen die meteen hun kaarjtes gaan doorverkopen. Door dat soort gevallen kunnen sommige echte fans niet naar het concert.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:22 schreef mindgames het volgende:
Volgens de medewerker van het postkantoor kon hij om 10.02 al niet meer aan kaarten komen.
Ondertussen wordt er al 100 euro geboden op kaarten op Marktplaats.nl![]()
nou ja, en als ik op Graz lees dat er bij Paradiso gister al 500 kaartjes zijn verkocht, dan vind ik dat toch ook wel een beetje raar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:34 schreef Riches het volgende:
Komt ook nog eens bij dat MTV en al die radiozenders teringveel kaarten krijgen voor competities en shit.
Ik woon in Hoorn.. beetje te ver reizen voor zo'n band.. zo graag hoef ik ze namelijk ook weer niet te zien.. maar bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:24 schreef Riches het volgende:
Je bent niet de enige. Probeer anders kaarten voor het concert in Munster vlak over de grens te krijgen, die zijn er nog.
Ik wil hem wel van je kopen voor een net prijsje ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:52 schreef savelkoul het volgende:
Ik heb nog een kaartje over voor maandag. Is het een beetje done om die op marktplaats te zetten? Ik voel me zo lullig als iemand me 50 euro handje contantje geeft voor een kaartje van 12,50.
Stelletje varkens zijn het! Dat meen ik recht uit mijn hart.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef Proper_fucked het volgende:
Godver.. Ik was ook te laat hier.. was er om 11.00, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Maar wie schiet die gasten op marktplaats dood die 'wegens omstandigheden
binnen 1.5 uur hun kaartje te koop hebben staan voor 100 euro![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |