Bij deze moet je even uitleggen hoe jij op deze gedachte bent gekomen.quote:# Bij me ouders thuis met een Wehkampmagazine
je weet wel, de bh-gedeelte van het boek..met al die meiden...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bij deze moet je even uitleggen hoe jij op deze gedachte bent gekomen.![]()
Laatst een KLB topic over dat er enkele bladzijden uit de Bikini sectie van de Wehkampgids waren vast geplaktquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat er modellen in staan in ondergoed misschienquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laatst een KLB topic over dat er enkele bladzijden uit de Bikini sectie van de Wehkampgids waren vast geplakt
en dat zijn moeder dus zoiets dacht of zo .. Daar dacht ik dus aan
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
SnakeyGeil stuk modder
ik heb je zin te verwennen met die nieuwe soort glijmiddel,
volgens mij heet het Nachtbagger![]()
Zal ik er even bijzetten?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Huh? Er staat toch nergens;ik ruk met Snakey
??
Als je het doet, doe het dan goedquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zal ik er even bijzetten?
Ik Ruik naar snakey(nadat ik hem gerukt heb en hij me ondergespoten heeft)
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Ga je het nu ONTKENNEN [afbeelding]
Mahja,quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:04 schreef neo2000 het volgende:
* neo2000 gestemd heeft..
Iedereen weet dat Yvonne gewoon rukt/ruk is, dus wat dat betreft is de keus snel gemaeckt lijckt mij!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsjah![]()
Nu 22 van de 37quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef moemoe het volgende:
Rukken is voor Yvonne en niet voor mij 21 van de 37 stemmen.![]()
Misschien mag ze niet, ze ziet er nogal hindoestaans uit?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hmm; ben toch benieuwd waarom moemoe geen zin heeft in een vriendje
Mijn opmerking sloeg meer op de user ruk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik kwam er iets te laat achter dat 'chat' logs niet mochten![]()
Zo te lezen heb jij de pagina's over de Tenalady overgeslagenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Staat Yvonne in de wehkamp dan?![]()
Die wil ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn opmerking sloeg meer op de user ruk.
ziekekloon van yvonne himself,quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij de pagina's over de Tenalady overgeslagen![]()
zow wat een zielig pleidooi van een rukkende herdershond. ga eens een lekker wijf zoekenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:27 schreef Sebasser het volgende:
Poll: Hoe Ruk jij ?ik laat het doen *kuche*ikbenhomo*uche* in/op de wasbak Bij me ouders thuis met een Wehkampmagazine ik ruik niet *blinde* Net zoals J.P. Balkie in de tweede kamer Rukken is voor Yvonne en niet voor mij ik ruk me samen met NachtBagger *Glijmiddel*
Tussenstand:
[afbeelding]
ik doe dus een wetenschappenlijk openbaar puur educatief onderzoek naar hoe mensen rukken![]()
ook wel mastruberen genoemd.
klik op de knop van je keuze.
je helpt mij hier mee mijn subsidie te krijgen![]()
Ik ben GEEN kloonquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ziekekloon van yvonne himself,
Alleen yvonne zelf weet daarvan![]()
ach jij 13jarigequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zow wat een zielig pleidooi van een rukkende herdershond.
jawelquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ach jij 13jarige![]()
hoe Ruk (ben) jij dan ?
Educatief gezien, hmmm wat heb je van me geleerd dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jawel
ik heb je puur educatief gezien met je stomme kloon gedrag,
alleen je ondertitel al..
of je moet minimaal half jaar met Fok! hebben mee gelezen (wat je niet hebt..)
en vooral als mensen zo gaan reageren ipv van te zeggen wat een kloon is![]()
omfg jij bent een kloon van geenhelpdesk en wie daarvan nu weer een kloontje isquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:04 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Educatief gezien, hmmm wat heb je van me geleerd dan?![]()
Ik denk dat je glazen bol een beetje kapot is, vrind.
En het laatste zinnetje, ik niet begraip![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |