Oh ja, dat was het.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dan kun je tenminste in de bar zeggen zo van: "Ja, van de week een ille Mellon-Indy gesticked, je weet".

Ja en daarom kom ik hier om van die experts te horen hoe het nu precies zit.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef B het volgende:
[..]
er zijn zoveel mensen die die straps vastsnoeien alsofdat hun leven ervan afhangt![]()
ik werk in een winkel waarwe zowel (burton) bindingen verkopen als inline (ook met buckels) en zoveel mensen die ze zo strak doen, en maar klagen dat ze pijn in hun voeten krijgen, maar daarom sta ik daar hahhaah om ze een ff wat advies tegeven........

The RSI Attraction, aka RSIquote:

ikweettoch.quote:

Ken ik niet. Mooie zaak?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:25 schreef B het volgende:
[..]
The RSI Attraction, aka RSIaka Rotterdam Sport Import
in Rotterdam,
oudste funsport winkel van Nederland we bestaan 28 jaar
en ik werk er een jaar of 13 ....en snowboard een jaar of 14
we verkopen Burton/Forum/Flow/SantaCruz/Vans/Oakley/Billabong/Kanabeach
enzz... en in de zomer Inline/Rollerskates/Skateboards/Frisbees/Jongleer/Crocs enzzz....

Ik heb de ruler vandaag ook aangehad, ik vond hem heel fijn zitten, echt goede steun! De Hail die ik uiteindelijk genomen heb, heeft dit iets minder. Mijne keuze was toch de Hail omdat deze net iets makkelijker wandelt als je de berg op loopt, en volgens mij toch nog genoeg steun geeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:36 schreef Byte_Me het volgende:
Ik heb zojuist mijn net aangekomen Burton Rulers aangestrokken... damn, wat zitten ze lekker. alleen de binnenschoen geeft al meer steun als mijn vorige softboots. dat wordt genieten dit weekend!

Wel een mooie zaak, Ik dacht dat jullie alleen skateboards enzo verkochten?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:25 schreef B het volgende:
[..]
The RSI Attraction, aka RSIaka Rotterdam Sport Import
in Rotterdam,
oudste funsport winkel van Nederland we bestaan 28 jaar
en ik werk er een jaar of 13 ....en snowboard een jaar of 14
we verkopen Burton/Forum/Flow/SantaCruz/Vans/Oakley/Billabong/Kanabeach
enzz... en in de zomer Inline/Rollerskates/Skateboards/Frisbees/Jongleer/Crocs enzzz....

Farmer ook de hele tijd zonder helmquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:28 schreef Thermo het volgende:
Farmer is wel mooi ja![]()
hannah ook btw
Zie je Travis echt een air sticken waar je u tegen zegt... okee dan wij ook maar.
Komen ze er achteraf pas mee dat ze nog nooit zo'n hoge kicker hebben gedaan

We verkopen al langer burton, als dat ik er werkquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:10 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Wel een mooie zaak, Ik dacht dat jullie alleen skateboards enzo verkochten?

ik heb expres voor een stijve softboot gekozen. dat het wat lastiger loopt, tsja, dat neem ik op de koop toe. Ik loop toch zo weinig mogelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:09 schreef mad_dog123 het volgende:
[..]
Ik heb de ruler vandaag ook aangehad, ik vond hem heel fijn zitten, echt goede steun! De Hail die ik uiteindelijk genomen heb, heeft dit iets minder. Mijne keuze was toch de Hail omdat deze net iets makkelijker wandelt als je de berg op loopt, en volgens mij toch nog genoeg steun geeft.
Kortom 2 prachtige boots!

Ja precies! Ik heb ook even staan twijfelen! Maar het mooie aan die schoenen van Burton is toch dat ze zo ontzettend licht zijn! Echt ongeloofelijk, ik pakte net mijn flow's erbij..wat een verschilquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:12 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik heb expres voor een stijve softboot gekozen. dat het wat lastiger loopt, tsja, dat neem ik op de koop toe. Ik loop toch zo weinig mogelijk

Je begeeft je op glad ijsquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:16 schreef mad_dog123 het volgende:
[..]
Ja precies! Ik heb ook even staan twijfelen! Maar het mooie aan die schoenen van Burton is toch dat ze zo ontzettend licht zijn! Echt ongeloofelijk, ik pakte net mijn flow's erbij..wat een verschil![]()

idd, 32 en vans zijn veel lichter dan die burton meukquote:

Ze maken alleen maat 46+quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef Steven184 het volgende:
32 en vans? Verkopen die ook snowboard schoenen dan? Maar naast dat ze lichter zijn, zijn ze ook beter:P?

Owke, dat kan goed zijn. Ik verwoorde niet goed wat ik bedoelde. Ik vergleek puur en alleen mijn oude flows met mijn nieuwe burton hails.quote:

3 jaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef B het volgende:
ik draag al 13 jaar vans snowboardschoenen en ze zitten heeeeeerlijk, Dit is ook pas zins 5 jaar ofzo weer dat Burton weer goeie schoenen maakt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |