Oh ja, dat was het.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dan kun je tenminste in de bar zeggen zo van: "Ja, van de week een ille Mellon-Indy gesticked, je weet".
Ja en daarom kom ik hier om van die experts te horen hoe het nu precies zit.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef B het volgende:
[..]
er zijn zoveel mensen die die straps vastsnoeien alsofdat hun leven ervan afhangt![]()
ik werk in een winkel waarwe zowel (burton) bindingen verkopen als inline (ook met buckels) en zoveel mensen die ze zo strak doen, en maar klagen dat ze pijn in hun voeten krijgen, maar daarom sta ik daar hahhaah om ze een ff wat advies tegeven........
The RSI Attraction, aka RSIquote:
ikweettoch.quote:
Ken ik niet. Mooie zaak?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:25 schreef B het volgende:
[..]
The RSI Attraction, aka RSIaka Rotterdam Sport Import
in Rotterdam,
oudste funsport winkel van Nederland we bestaan 28 jaar
en ik werk er een jaar of 13 ....en snowboard een jaar of 14
we verkopen Burton/Forum/Flow/SantaCruz/Vans/Oakley/Billabong/Kanabeach
enzz... en in de zomer Inline/Rollerskates/Skateboards/Frisbees/Jongleer/Crocs enzzz....
Ik heb de ruler vandaag ook aangehad, ik vond hem heel fijn zitten, echt goede steun! De Hail die ik uiteindelijk genomen heb, heeft dit iets minder. Mijne keuze was toch de Hail omdat deze net iets makkelijker wandelt als je de berg op loopt, en volgens mij toch nog genoeg steun geeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:36 schreef Byte_Me het volgende:
Ik heb zojuist mijn net aangekomen Burton Rulers aangestrokken... damn, wat zitten ze lekker. alleen de binnenschoen geeft al meer steun als mijn vorige softboots. dat wordt genieten dit weekend!
Wel een mooie zaak, Ik dacht dat jullie alleen skateboards enzo verkochten?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:25 schreef B het volgende:
[..]
The RSI Attraction, aka RSIaka Rotterdam Sport Import
in Rotterdam,
oudste funsport winkel van Nederland we bestaan 28 jaar
en ik werk er een jaar of 13 ....en snowboard een jaar of 14
we verkopen Burton/Forum/Flow/SantaCruz/Vans/Oakley/Billabong/Kanabeach
enzz... en in de zomer Inline/Rollerskates/Skateboards/Frisbees/Jongleer/Crocs enzzz....
Farmer ook de hele tijd zonder helmquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:28 schreef Thermo het volgende:
Farmer is wel mooi ja![]()
hannah ook btw
Zie je Travis echt een air sticken waar je u tegen zegt... okee dan wij ook maar.
Komen ze er achteraf pas mee dat ze nog nooit zo'n hoge kicker hebben gedaan
We verkopen al langer burton, als dat ik er werkquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:10 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Wel een mooie zaak, Ik dacht dat jullie alleen skateboards enzo verkochten?
ik heb expres voor een stijve softboot gekozen. dat het wat lastiger loopt, tsja, dat neem ik op de koop toe. Ik loop toch zo weinig mogelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:09 schreef mad_dog123 het volgende:
[..]
Ik heb de ruler vandaag ook aangehad, ik vond hem heel fijn zitten, echt goede steun! De Hail die ik uiteindelijk genomen heb, heeft dit iets minder. Mijne keuze was toch de Hail omdat deze net iets makkelijker wandelt als je de berg op loopt, en volgens mij toch nog genoeg steun geeft.
Kortom 2 prachtige boots!
Ja precies! Ik heb ook even staan twijfelen! Maar het mooie aan die schoenen van Burton is toch dat ze zo ontzettend licht zijn! Echt ongeloofelijk, ik pakte net mijn flow's erbij..wat een verschilquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:12 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik heb expres voor een stijve softboot gekozen. dat het wat lastiger loopt, tsja, dat neem ik op de koop toe. Ik loop toch zo weinig mogelijk
Je begeeft je op glad ijsquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:16 schreef mad_dog123 het volgende:
[..]
Ja precies! Ik heb ook even staan twijfelen! Maar het mooie aan die schoenen van Burton is toch dat ze zo ontzettend licht zijn! Echt ongeloofelijk, ik pakte net mijn flow's erbij..wat een verschil![]()
idd, 32 en vans zijn veel lichter dan die burton meukquote:
Ze maken alleen maat 46+quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef Steven184 het volgende:
32 en vans? Verkopen die ook snowboard schoenen dan? Maar naast dat ze lichter zijn, zijn ze ook beter:P?
Owke, dat kan goed zijn. Ik verwoorde niet goed wat ik bedoelde. Ik vergleek puur en alleen mijn oude flows met mijn nieuwe burton hails.quote:
3 jaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef B het volgende:
ik draag al 13 jaar vans snowboardschoenen en ze zitten heeeeeerlijk, Dit is ook pas zins 5 jaar ofzo weer dat Burton weer goeie schoenen maakt....
Ik zal mijn kanten eens slijpen en uithalenquote:
en dat zegt iemand met maat 53quote:
45!quote:
*checkt fotoboek, en ja je bent een meisje en je hebt je schoenmaat in je profiel ingevuldquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:09 schreef saaw het volgende:
ik heb een oud kinderboardje van burton [punch] omdat ik toen nogkleiner en lichter was en een soepel boardje wilde om op te leren
allemaal leuk en aardig en heb er prima mee gereden maar wil ondertussen toch een nieuwe, wat stijfere plank. weet alleen niet zo goed hoe en wat en waar dus... TIPS!
zowiezo een beetje een all-round boardje. piste's maar ook offpiste, beetje jumpen, vanalles dus. ben trouwens 1.65 en weeg ongeveer 50 kilo
*met stom is*quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:22 schreef Kentaro het volgende:
[..]
*checkt fotoboek, en ja je bent een meisje en je hebt je schoenmaat in je profiel ingevuld![]()
Ik heb pas een paar boardjes voor een vriendin uitgezocht. Zij heeft exact dezelfde specs als jij, misschien heb je hier wat aan. Kies sowieso een damesboardje zo rond de 150 en niet te stijf. succes![]()
http://www.blue-tomato.at(...)lq6n6tqPEBWgen8Aie-1
http://www.blue-tomato.at(...)A4ol6tqPEBWgen8Aie-1
http://www.blue-tomato.at(...)kxKU1tqPEBWgen8Aie-1
d0hquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:27 schreef Kentaro het volgende:
haha en geeneens Burton he
1. Als de dame erbij is mag je niet over specs van dames praten. Daarmee moet je altijd wachten tot ze weer weg zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:22 schreef Kentaro het volgende:
[..]
*checkt fotoboek, en ja je bent een meisje en je hebt je schoenmaat in je profiel ingevuld![]()
Ik heb pas een paar boardjes voor een vriendin uitgezocht. Zij heeft exact dezelfde specs als jij, misschien heb je hier wat aan. Kies sowieso een damesboardje zo rond de 150 en niet te stijf. succes![]()
http://www.blue-tomato.at(...)lq6n6tqPEBWgen8Aie-1
http://www.blue-tomato.at(...)A4ol6tqPEBWgen8Aie-1
http://www.blue-tomato.at(...)kxKU1tqPEBWgen8Aie-1
1. ik zag dat ze off line wasquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:32 schreef XL het volgende:
[..]
1. Als de dame erbij is mag je niet over specs van dames praten. Daarmee moet je altijd wachten tot ze weer weg zijn.
2. Wat heb je aan die vriendin van jou aangeraden?
Zelf ben ik niet kapot van Elan. Heb ooit op een goedkoper herenmodel van Elan gestaan en die had de handling van een voordeur. Uiteraard is dit een vooroordeel op basis van een plank, mensen die ook op die plank reden bevestigen het vooroordeel wel... maar nog steeds hetzelfde type plank.
Mijn vrouwelijke kant zegt ook dat de print van de SantaCruz niet mooi is.
Ik zou me dus eens verdiepen in die Hammer.
ook tofquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef Kentaro het volgende:
1.52 kan nog wel hoor. Anders deze?
http://www.blue-tomato.at(...)aQSVYsqPEBWgen8Aie-1
Had jouw zusje (quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:40 schreef Kentaro het volgende:
[..]
1. ik zag dat ze off line was
2, dit is op volgorde van aanbeveling.
Ik heb zelf ook niet zoveel met Elan maar ze maken tegenwoordig hele goede planken. Het is 1 van de grootste fabrikanten ter wereld. Ze fabriceren ook heel veel voor andere merken. Maar die Hammer is ook heel vet. Ik zou zelf op prijs kiezen denk ik.
Ik vind die print van de Santa Cruz juist heel mooi. Dat zal wel komen omdat mijn vrouwelijke kant veel minder ontwikkeld is
klopt ja, een Feelgood ES. Maar goed ik had toen ik die andere drie boardjes opzocht ook de opdracht om op de prijs te letten en Blue Tomato had toen nog geen korting op Burton.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:47 schreef XL het volgende:
[..]
Had jouw zusje () niet een Burton Feelgood?
Mijn zusje is daar erg over te spreken en het enige dat het kind kan is klagen.
en als jullie als Burton fanboys de planken gaan ontkennen, dan noem ik ze wel
Bijvoorbeeld zo'n feelgood heeft toch een sintered base (uit mijn hoofd). Dat verschil ten opzichte van extruded vind ik zelf goed merkbaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:57 schreef Kentaro het volgende:
[..]
klopt ja, een Feelgood ES. Maar goed ik had toen ik die andere drie boardjes opzocht ook de opdracht om op de prijs te letten en Blue Tomato had toen nog geen korting op Burton.
Aan de andere kant in deze catagorie maakt het echt weinig uit hoor wel merk het is
radius is wel belangrijk. Het is als het ware de draaicirkel. Als je het board over de kant laat lopen dan heeft die bv een bocht van 8m. Een board met een korte radius (ten opzichte van de lengte) draait veel agressievere bochten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:47 schreef saaw het volgende:
[..]
ook tof
maar waar moet ik op letten? vind het heel leuk dat jullie met ideeen komen maar wil zelf ook een beetje rondkijken en weet echt geen raad met al die info die ernaast staat
lengte en breedte van het board, oke
maar die radius? wat moet je daarmee?
De feather van vorig jaar was meuk, jaar daarvoor ook.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:52 schreef Kentaro het volgende:
Ja de Feather of de Troop is zeker goed. misschien de Sterling ook nog wel, hoewel je daar wel weer snel uitgroeit.
Dan voeg ik ook nog even iets toe. Gekoppeld aan de radius is de breedte van de neus. Een brede neus zorgt ervoor dat je gemakkelijk je bochten kan inzetten. Een brede neus met een lage radius is dus een aggresieve nerveuze plank. Smalle neus met een hoge radius is een relaxte stuurloze plank.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:02 schreef Kentaro het volgende:
[..]
radius is wel belangrijk. Het is als het ware de draaicirkel. Als je het board over de kant laat lopen dan heeft die bv een bocht van 8m. Een board met een korte radius (ten opzichte van de lengte) draait veel agressievere bochten.
Wat verder belangrijker is dan de lengte vh board is de kantenlengte. Dat is het deel van de staalkant wat werkelijk de sneeuw raakt
Als ze zo goed zijn is het voor hen inderdaad niet echt wat. Als je het koopt als doorgroei board na een Punch dan zit je echt wel weer goed voor een seizoen of 3/4quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:04 schreef Thermo het volgende:
[..]
De feather van vorig jaar was meuk, jaar daarvoor ook.
En dat heb ik uit vrouwelijke bronnen. ( die mijn ass kicken helaas gvd. )
Wat is er eigenlijk met Thermo gebeurd waardoor Burton het ineens zo moet ontgelden?
Even zonder gein, het meisje had een feather gekregen van burton maar heeft die na 2 dagen in de bergen mooi teruggebracht en een Feelgood gehaald. Ze is dan wel beter dan gemiddeld, maar het is toch zonde van de investering.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:08 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Als ze zo goed zijn is het voor hen inderdaad niet echt wat. Als je het koopt als doorgroei board na een Punch dan zit je echt wel weer goed voor een seizoen of 3/4
Burtonhater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |