quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:22 schreef Kentaro het volgende:
http://lib-tech.com/news/2005/10/nas/nas.htm![]()
Je mag best zeggen dat ik die huisgenoot ben hoor...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:59 schreef XL het volgende:
Sjors was zijn bindingen al vergeten!
Ik zijn huisgenoot (met bindingen) maar meegebracht naar het Zeeuwse land. Werden we daar netjes voor de deur al opgewacht. Werken in een winkel die tot 18:00 open is, om 19:05 100 km verderop aankomen en nog teleurgestelde gezichten zien dat je er nu pas bent. Ik heb op de Antwerpse ring kilometers polonaise ontweken voor die vakantie van hem....
![]()
Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:10 schreef Kentaro het volgende:
hoe kun je ooit je bindingen vergeten?
Juist langer.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:11 schreef Muertez het volgende:
Vraagje:
Ik weeg 98 Kg en ga volgende week een snowboard huren in Val Thorens.
Heeft dit gewicht nog gevlogen voor welk board ik moet hebben?, moet ik bijvoorbeeld een wat kleiner bord nemen zodat deze ondanks mijn gewicht wat stijver blijft, of werkt dat niet zo?
(het wordt mijn derde week snowboarden)
Beveiliging deed ik vorig jaar met zo'n slotje. Het helpt niet als ze hem willen hebben, maar het pakken van een andere plank is makkelijker... Dus het heeft wel effect. Nu heb ik een plank waar mensen op kunnen loeren, dus ik laat hem niet meer alleen. Of in zo'n bewaakte stallingquote:Op zondag 26 februari 2006 12:22 schreef mad_dog123 het volgende:
wat doen jullie aan beveiliging van je board als je even ergens gaat lunchen? Ik heb zo een slotje met staalkabeltje, maar twijfel aan de veiligheid hiervan
Zal een beetje liggen aan het type plank dat ze er hebben liggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:59 schreef Muertez het volgende:
Het wordt mijn derde jaar, ik ben 1.85, 98kg en heb maat 45, aan welke lengte moet ik ongeveer denken dan?
Ik weet nog niet zoveel van boardlengtes etc., omdat ik eigenlijk pas vanaf volgend jaar een eigen board wil kopen, tegelijk wil ik natuurlijk ook niet dat er dit jaar geen progressie in zit, omdat ik met een verkeerd board zit te klooien.
Mensen die dat binnen 10 dagen roepen begrijpen vaak niet wat op de kanten rijden is.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:16 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb het idee dat ik die techniek wel heb ja, vorig jaar 7 dagen op ijs ge"snow"board, en dan moet je wel die plank goed op zn kanten gooien.
whehe.. iddquote:Op zondag 26 februari 2006 13:18 schreef XL het volgende:
[..]
Mensen die dat binnen 10 dagen roepen begrijpen vaak niet wat op de kanten rijden is.
Het heeft niets met je stance te maken, maar met de positie van je bovenlichaam.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:23 schreef Sport_Life het volgende:
En parallel is?? Zoals deze dame doet?:
[afbeelding]
Volgens mij zijn jullie als snowboardverhuurders wel degene die ze niet-parallel afstellen hoor.
Je kunt die krasjes beter voorkomen dan verwijderenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:38 schreef midje het volgende:
ik bekijk mn skibril net even en zie dat er allemaal kleine krasjes op de lens zitten. zijn deze op een of andere manier te verwijderen of te polijsten ofzo?
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:46 schreef midje het volgende:
ja ik heb ook geen idee hoe die krasjes erin komen. ik heb ook gew zo'n anti kras zak bij mn bril gekregen. en heb hem daar ook in bewaard. ik denk dat het komt dat ik mn bril droogveegde met mn wanten.
dat is zodat beginnertjes hun kruisbanden niet scheuren als ze op hun bek gaanquote:Op zondag 26 februari 2006 14:23 schreef Sport_Life het volgende:
En parallel is?? Zoals deze dame doet?:
[afbeelding]
Volgens mij zijn jullie als snowboardverhuurders wel degene die ze niet-parallel afstellen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |