Ohw, ik zit nog in het verkeerde topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef XL het volgende:
Ik vind het wel een leuke griet die Duitse.... leuke fout maakt ze....
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:47 schreef 360sjors het volgende:
Zo, ceedeetjes gebakken, ipod volgepompt, tas gepakt, Nicoliens run van zojuist uit mijn geheugen gewist.. Het aftellen is begonnen
sorrie, krijg je met een 100 mbit lijn.. dan tel je geen kbtjes meerquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:53 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Anders gooi je even een foto van 1Mb online
Wel veel sneeuw![]()
Je rekent op de Randstad ouwe, hoe moeilijk is het dan om je plannen 30 km op te schuiven naar Zoetermeer? Dit zijn klachten voor provinciaaltjes....quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:03 schreef mad_dog123 het volgende:
owja he, stond er vanochtend nog niets op de site van de uithof, staat er nu dat het snowdome gesloten is... Kortom uitjte gepland voor 25man, gaat het in ene niet door
en ik had zo een zin om me board nog een keer te gebruiken
Deze NIET halen. Die zit echt voor geen meter.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb even een vraagje betreffende een back-protector.
Mijn vriendin wil vrijdagavond nog even voor de vakantie zo'n protector halen. Heeft zoiets veel nut en welke zou goed zijn voor een boardbabe van ongeveer 1.65. Ze heeft dit model gezien op bt.com maar die lijkt me zo stug en niet echt confortabel.
De Dainese Protector 5 & 6
[afbeelding]
[afbeelding]
* Thermo het bewijs dat het niet zo is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik weet niet wat jullie allemaal van plan zijn, maar volgens mij is mijn rug mijn enige lichaamsdeel dat ik nog nooit geblesseerd heb of pijn heb gedaan met snowboarden.
wij verkopen dezequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:48 schreef Rnej het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik.. iedereen die k ken die deze heeft is er erg tevreden over
(ufo-plast.. met die alien zegmaar erop)
Ik heb ook zoiets.... was een euro of 65.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:48 schreef Rnej het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik.. iedereen die k ken die deze heeft is er erg tevreden over
(ufo-plast.. met die alien zegmaar erop)
dan heb ik veelste veel betaald.. maar achquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:39 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets.... was een euro of 65.
jaja dat is ook zoquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:03 schreef mad_dog123 het volgende:
owja he, stond er vanochtend nog niets op de site van de uithof, staat er nu dat het snowdome gesloten is... Kortom uitjte gepland voor 25man, gaat het in ene niet door
en ik had zo een zin om me board nog een keer te gebruiken
ik had eigenlijk meer snowboarden en minder gelul verwacht. de film is zo serieus. t zijn wel interessante figuren, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:06 schreef mad_dog123 het volgende:
[..]
jaja dat is ook zoMaar zoetermeer is 15euro per uur op een donderdag avond, en niet iedereen is op de dag voor de studie-financiering wordt gestort even vermogend zullen we maar zeggen
First Descent is trouwens top, net zitten kijken, echt super! Ik denk dat ik hem wel ga bestellen!
Je ziet ze ook wel eens op de piste (op skies), ik heb nog ergens een foto liggen waar ik met een Milka-koe op sta. Dat was in L2A als ik me niet vergis. Ik heb geen scanner dus kan hem zo vlug niet uploaden, komt na de vakantie wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:27 schreef ForumGek het volgende:
Dope pinguin mensen !!!!
!!
[afbeelding]
Ik de 28ste aprilquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Terug van weekje Saalbach Hinterglem. Weinig nieuwe sneeuw gehad dus veel hard geprepareerde pistes, ook was het vrij warm dus ook nog de nodige slush mogen rijden, maar de funparken lagen er goed bij dus daar hebben we ons sowieso wel in vermaakt.
Minpuntje trouwens, board van een maat van me is laatste dag gejat, Burton Floater met 2006 Burton Missions erop, waren nog ff wat aan het eten na onze ochtend sessie, stappen we het restaurant uit: lege plek aan het rek.
Hij was niet de enige trouwens, op die dag zijn er nog twintig andere aangiftes binnengekomen.
Technine is okay!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:46 schreef Kentaro het volgende:
als er iemand nog een paar nieuwe bindingen zoekt
http://www.steepandcheap.com/steepcheap/index.html?id=NZ88su4x
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:15 schreef B het volgende:
[..]
ojjaaaaaaa ik ook hahhhahahahahahah,valto neem ik aan![]()
10min als ik wilquote:
Pas je op met je rug? Laat foto's maken... ik heb daar ook mee gewacht ( een jaar maarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:48 schreef Komakie het volgende:
![]()
[..]
10min als ik wil
Eerst ff internetten dan gondeltje pakken en boarden
Anyway, net een week alleen maar op bed gelegen omdat ik door me rug ben gegaan in de halfpipe. Geen id wat er gebeurt is want ik ben niet onderuit gegaan.
Maar goed, heb igg een week op bed gelegen. Vandaag weer voor het eerst ff op me board gestaan en dat ging wel goed. Hoewel ik wel het idee heb dat het allemaal nog een beetje vast zit.
De school wil dat ik toch een afspraak met de kraker ga maken. Ben er zelf niet zo'n fan van maar het moet maar. Want het duurt nu toch wel erg lang en het is midden in de krokus. Had van de week een groep van 10man om les te geven. Best lullig om die te laten zitten (gebeurde op de 2de lesdag van de 5) Gelukkig kon iemand anders de les overnemen.
Btw Kentaro. De week nadat je weg was ging het sneeuwen en hebben we weer wat poeder kunnen rijden
Ben weer eens van een 4m hoge rots gevallen (andere leraar zei dat het 5m was maar volgens mij viel dat nog wel mee) Was iig weer heerlijk maf aan het doen
btw ik heb eindelijk de directe link naar de website van de hotzone kunnen vinden.
http://www.hot-zone.tv/content/school.0.html?&language=en
Staan dikke poederfoto's op. Maar door het gebrek aan sneeuw van de laatste weken (pistes zijn prima, poeder niet zo) hebben we nog geen nieuwe foto's gemaakt. Daarnaast kon ik van de week ook niet omhoog....![]()
later lui
ach over 3 weken weer en ik heb geen sliertje kinderen achter me aan die elke 5 meter omvallenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:48 schreef Komakie het volgende:
![]()
[..]
10min als ik wil
Eerst ff internetten dan gondeltje pakken en boarden
later lui
Two... for more balancequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:22 schreef Kentaro het volgende:
http://lib-tech.com/news/2005/10/nas/nas.htm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |