Hey, Litso ... mooi koppie heb je .... kun je je kontje ook showen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef Litso het volgende:
*wacht even tot er geile mensen komen posten*
ik geil eerder op jou lekkere kontje dan die van litso.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hey, Litso ... mooi koppie heb je .... kun je je kontje ook showen?
Mooie body heb je. Ik streel je tepels.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:42 schreef gateh het volgende:
[..]
ik geil eerder op jou lekkere kontje dan die van litso.![]()
Wat heb je mooi schaamhaar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef P8 het volgende:
guidow, ik wil met mijn tong je prostaat stimuleren![]()
Ik schijt u de bek vol.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat heb je mooi schaamhaar.
Mag ik aaien?
Ik ga mijn vinger in jouw poepgaatje stoppen, anusrekkertje van me.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef P8 het volgende:
jij hebt meer baard dan negers schaamhaar hebben![]()
jij maakt mijn aars zo nat, dat je er met gemak je mooie gespierde grote hand in kan drukkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik ga mijn vinger in jouw poepgaatje stoppen, anusrekkertje van me.
Steek je even vingers omhoog hoeveel kootjes je wil?
Haha, grapjas!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef P8 het volgende:
[..]
jij maakt mijn aars zo nat, dat er met gemak je mooie gespierde grote hand in kan drukken![]()
komt door jouquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef MrBean het volgende:
[..]
Haha, grapjas!
Nou daar komt ie hoor ... even bukken ... mmm lekker warm.
probeer mijn met verlangen brandende hart te omarmenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:29 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik stop mijn tweede arm er ook in.
Ik hou namelijk van je.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:29 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nee, maar als ik dit soort dingen tegen jou zeg dan krijg ik de politie op mijn dak.
jouw aanwezigheid zal ons liefdesspel tot hogere sferen brengenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor!
* jaloers is, op P8
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:35 schreef P8 het volgende:
[..]
jouw aanwezigheid zal ons liefdesspel tot hogere sferen brengen![]()
verblij me met je vrouwelijke liefdessappen![]()
Nu zitten er vlekken op mn scherm, en op jouw bril.quote:
Ieuw bespaar mij de puberzaadjes aubquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nu zitten er vlekken op mn scherm, en op jouw bril.
![]()
yuk!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nu zitten er vlekken op mn scherm, en op jouw bril.
![]()
* WalkingDisaster meldt!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef Litso het volgende:
*wacht even tot er geile mensen komen posten*
Je bent te jong.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
* WalkingDisaster meldt!
Nee,tuurlijk niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
jij zou toch nooit vlekken maken op mijn bril rateldinges?
ik spuit liever jou onderquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee,tuurlijk niet.![]()
Misschien jijzelf als je de verkeerde kant op spuit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |