Hey, Litso ... mooi koppie heb je .... kun je je kontje ook showen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef Litso het volgende:
*wacht even tot er geile mensen komen posten*
ik geil eerder op jou lekkere kontje dan die van litso.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hey, Litso ... mooi koppie heb je .... kun je je kontje ook showen?
Mooie body heb je. Ik streel je tepels.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:42 schreef gateh het volgende:
[..]
ik geil eerder op jou lekkere kontje dan die van litso.![]()
Wat heb je mooi schaamhaar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef P8 het volgende:
guidow, ik wil met mijn tong je prostaat stimuleren![]()
Ik schijt u de bek vol.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat heb je mooi schaamhaar.
Mag ik aaien?
Ik ga mijn vinger in jouw poepgaatje stoppen, anusrekkertje van me.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef P8 het volgende:
jij hebt meer baard dan negers schaamhaar hebben![]()
jij maakt mijn aars zo nat, dat je er met gemak je mooie gespierde grote hand in kan drukkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik ga mijn vinger in jouw poepgaatje stoppen, anusrekkertje van me.
Steek je even vingers omhoog hoeveel kootjes je wil?
Haha, grapjas!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef P8 het volgende:
[..]
jij maakt mijn aars zo nat, dat er met gemak je mooie gespierde grote hand in kan drukken![]()
komt door jouquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef MrBean het volgende:
[..]
Haha, grapjas!
Nou daar komt ie hoor ... even bukken ... mmm lekker warm.
probeer mijn met verlangen brandende hart te omarmenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:29 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik stop mijn tweede arm er ook in.
Ik hou namelijk van je.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:29 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nee, maar als ik dit soort dingen tegen jou zeg dan krijg ik de politie op mijn dak.
jouw aanwezigheid zal ons liefdesspel tot hogere sferen brengenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor!
* jaloers is, op P8
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:35 schreef P8 het volgende:
[..]
jouw aanwezigheid zal ons liefdesspel tot hogere sferen brengen![]()
verblij me met je vrouwelijke liefdessappen![]()
Nu zitten er vlekken op mn scherm, en op jouw bril.quote:
Ieuw bespaar mij de puberzaadjes aubquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nu zitten er vlekken op mn scherm, en op jouw bril.
![]()
yuk!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nu zitten er vlekken op mn scherm, en op jouw bril.
![]()
* WalkingDisaster meldt!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef Litso het volgende:
*wacht even tot er geile mensen komen posten*
Je bent te jong.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
* WalkingDisaster meldt!
Nee,tuurlijk niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
jij zou toch nooit vlekken maken op mijn bril rateldinges?
ik spuit liever jou onderquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee,tuurlijk niet.![]()
Misschien jijzelf als je de verkeerde kant op spuit.![]()
quote:
[23:33] * slaapdoos sets mode: +b ********quote:
oeh jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
[23:33] * slaapdoos sets mode: +b ********
[23:33] * Knaxworst was kicked by slaapdoos (Banned - stommerd)
iemand voegde me steeds toe aan dat onoverzichtelijke gesprek en me pc liep helemaal vastdus heb ik maar iedereen ff gebloktquote:
Ik zal lief zijn...quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
iemand voegde me steeds toe aan dat onoverzichtelijke gesprek en me pc liep helemaal vastdus heb ik maar iedereen ff geblokt![]()
![]()
je wat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omfg ?
Waarom verander jij mijn bedrocht ?![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nu doe je het weer![]()
ik had gedrocht getypt![]()
ik verander je gedrocht toch niet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nu doe je het weer![]()
ik had gedrocht getypt![]()
je hebt anders SeeeeeMpie al veranderd in een koetjequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
ik verander je gedrocht toch niet?
Nou, zo te zien ben je ongeveer mijn leeftijd. dusssquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je hebt anders SeeeeeMpie al veranderd in een koetje![]()
jij bent van 1900quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, zo te zien ben je ongeveer mijn leeftijd. dusss![]()
Een wat voor fan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
hey bukake fan, voeg me eens toe op msn!
dat rijmt!
wie roept daar?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:27 schreef Sport_Life het volgende:lekker ding!
(bij gebrek aan een fotoalbum schets ik er zelf maar een beeld bij..
)
Hoiquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:29 schreef Sjoem het volgende:
* Sjoem voelt haar broekje al natter worden.
hebbie diarree?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:29 schreef Sjoem het volgende:
* Sjoem voelt haar broekje al natter worden.
ik heb seem nergens in veranderd, ze was al perfect!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je hebt anders SeeeeeMpie al veranderd in een koetje![]()
Plassexquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, voor sproeipoep ga je maar naar de hoeren![]()
Ik ben vast dommer dan dom. Maar wtf bedoel je nu allemaal?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Plassexpoepsex
Daarin tegen hou ik wel van alle beats die tot in je koelkast gaan !
jakkes bah moet hij dat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
kom op swoosh, je kan best wel inhoudelijker posten![]()
Wens die flikker gewoon dood.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef Sjoem het volgende:
Lieve TheSwooshdockSaints,
Je smileys doen het goed, perfect, volmaakt.
Maar kun jij, ja jij, nu even stoppen, alstublieft.
Het topic hoeft niet constant bovenaan mijn My Active Topics lijst te staan.
Mijn dank is groot vieze kuthoer
Sjoem.
Nee, misschien verdien ik wel een wip.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wens die flikker gewoon dood.
Da´s niet duur denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, misschien verdien ik wel een wip.
is je broekje al droog?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef Sjoem het volgende:
Lieve TheSwooshdockSaints,
vieze kuthoer
Sjoem.
Wat zit er in ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, wil je hem even drooglikken?
drooglikken is onmogelijk, sorryquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, wil je hem even drooglikken?
wat doe jij nog op dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd ´s nachts op Fok?
Een huismannetjequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
drooglikken is onmogelijk, sorry
je mag em wel aan m'n waslijn hangen hoor
Zoiets drink ik. Dat ga ik niet op mijn broekje smerenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jakkes als het nu eens peache ice tea was![]()
anderwoord voor Ice tea schatquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sebasser!!![]()
![]()
wat is bukake?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |