Die wou ook al niet aan de voorronde deelnemen dus dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:10 schreef maniack28 het volgende:
Dan kan sirdalord instromen, die was zich vergeten op te geven
Poule C is zo lastig dat de 1e 3 naar de rechtstreeks KO moetenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Die wou ook al niet aan de voorronde deelnemen dus dat lijkt me niet.
Dan is het een oplossing om of nog een extra nummer 3 toe te voegen aan de tussenronde, of 1 gelukkig iemand een bye te geven.
Dat vind ik een beter idee Refused... dankquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Die wou ook al niet aan de voorronde deelnemen dus dat lijkt me niet.
Dan is het een oplossing om of nog een extra nummer 3 toe te voegen aan de tussenronde, of 1 gelukkig iemand een bye te geven.
uiterlijk zondag 21.00quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:05 schreef maniack28 het volgende:
Bekendmaking deelnemers tussenronde is uiterlijk zondagavond 21.00 uur... ik ben nu ff bezig met andere dingen. Loting is denk ik ook meteen op zondag. Je bent dus wel volgende week vrij want dan is de inhaalweek.
Ja dat weet ik wel maar ik wil weten of ik de tussenronde moet spelen of gelijk de KOquote:Op zondag 5 maart 2006 09:38 schreef -J-D- het volgende:
foetre: zeik niet zo.
Het is 1.5 week voor de volgende ronde, ruim op tijd dus.
2 woorden.quote:Op zondag 5 maart 2006 09:39 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar ik wil weten of ik de tussenronde moet spelen of gelijk de KO
Wie bent u jonge man? En waarom durft u in deze topics te postenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
2 woorden.
ZEUR NIET.
Anders regel je het lekker zelf, bijdehand
tis die loser die niet accepteert voor de Fok!Cupquote:Op zondag 5 maart 2006 11:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wie bent u jonge man? En waarom durft u in deze topics te posten
zit in de zelfde poule en ik ben ook benieuwd, maar geduld is een schone zaakquote:Op zondag 5 maart 2006 09:39 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar ik wil weten of ik de tussenronde moet spelen of gelijk de KO
Ik vind dat foetre voor straf 3e moet wordenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:20 schreef CJay het volgende:
[..]
zit in de zelfde poule en ik ben ook benieuwd, maar geduld is een schone zaak![]()
Je weet iig 1 ding zeker je ligt er niet uit![]()
En voor straf krijg jij het hele jaar lijfstraffen van je schoonmoeder!quote:Op zondag 5 maart 2006 14:17 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik vind dat foetre voor straf 3e moet worden![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:05 schreef maniack28 het volgende:
Bekendmaking deelnemers tussenronde is uiterlijk zondagavond 21.00 uur... ik ben nu ff bezig met andere dingen.
Een beetje duidelijkheid is wel makkelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 22:33 schreef REFUSED het volgende:
Joralf: zoveelste keer dat je een belofte niet waar maakt/kunt maken... beloof in het vervolg ajb niets meer, want mensen kijken er wel naar uit.
Sommige mensen vinden bepaalde dingen nou eenmaal belangrijker dan andere mensen, zie je ook in de politiek. Maar daar onderbouwen mensen hun mening tenminste nog.quote:
Ga ik hem dan eindelijk winnen?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:21 schreef REFUSED het volgende:
Ik geef het op.
Geef jij het lekker op danquote:Op maandag 6 maart 2006 12:21 schreef REFUSED het volgende:
Ik geef het op.
Lezen is best moeilijk hequote:
quote:En ja ik moet de kleurtjes nog wijzigen want alleen de nummer 1 en 2 beste nummers 2 zijn door. De 5 slechtste nummers 2 en 2 beste nummers 3 spelen volgende week tussenronde tegen de bekerinstromers.
zou wel logisch zijn toch.quote:
Tsv Grastrappers wint hierbij de poule.quote:Hoe wordt de poule eindstand bepaald?
We hanteren de volgende regels:
* Aantal punten
* Onderling resultaat
* Doelsaldo
* Doelpunten voor
* Loting
Daar zat ik zelf ook aan te denken, als je gaat kijken naar regel 2. onderling resultaat:quote:Op maandag 6 maart 2006 14:24 schreef pekel het volgende:
Ik heb ff de regels erbij gepakt:
[..]
Tsv Grastrappers wint hierbij de poule.
Dan beginnen we weer van voorafaan voor plek 2/3:
Punten gelijk, onderling resultaat in voordeel van Brouwhuis '04.
Maar goed, dat is mijn inschatting
Groen is in princiepe wel door ja, maar niet allemaal naar de knock out ronde, sommigen zullen dus nog tussenronde moeten spelen.quote:
Kristiansundquote:Op maandag 6 maart 2006 13:29 schreef maniack28 het volgende:
Overigens staat nog steeds deze uitdaging open:
Uitdagingen: 1
H76
Aanvangstijd: 08-03-2006 om 17:30
Speelterrein: H76 Arena, Normaal. Intrekken!
... ik weet niet waar onze Hollander is, maar als er vanavond nog geen accept is verliest hij gewoon 5-0...
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef maniack28 het volgende:
JD is het er niet mee eens.. ik zat ook al te twijfelen over het eerste punt. Het is dus:
United Black Panthers op 1 vanwege het beste onderling resultaat (tussen alle 3 de teams):
United Black Panthers (3-2)
Tsv Grastrappers (2-2)
Brouwhuis (2-3).
Dus dit is ook meteen de eindstand in de poule dan
nee idd vorig jaar laatste nu 1equote:Op maandag 6 maart 2006 17:50 schreef Ruudt het volgende:
Feli foetre, ik denk dat jouw fok! cup niet meer stuk kan nu![]()
Dat komend zomer de finale Nederland tegen Brazilië zal zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 18:41 schreef Tomhoog het volgende:
Op Fokhattrick sta ik in de poule met een oranje gele kleur aangegeven. Wat betekent dat?
Ik had nog niet gekeken of je door was of niet, vandaar het oranje kleurtje. Bij deze de doorstromers uit de poulefase:quote:Op maandag 6 maart 2006 18:41 schreef Tomhoog het volgende:
Op Fokhattrick sta ik in de poule met een oranje gele kleur aangegeven. Wat betekent dat?
Had je beter je best moeten doenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
geen PTT, Holloway en bullballs, wat een gedevalueerd toernooi
Wel vv Emmen. Maakt een hoop goed.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
geen PTT, Holloway en bullballs, wat een gedevalueerd toernooi
it was deliberate, it was deliberate!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Holloway stelde ook niet te veel voor
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
it was deliberate, it was deliberate!
de betere fans weten waar deze quote uitkomt
ik liet je winnen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:58 schreef Oldbie het volgende:
Ik was de beste nummer 1(oke oke, in de zwakste poule...)
Ik stem ervoor om de cup nu te stoppen en de prijs aan mij toe te kennen. Als we doorgaan ben ik kansloos
we spelen nog wel een keer en dan in mijn normale opstelling.quote:
Geen probleem. Zorg maar dat je bij mij in de competitie komt. Dan zullen we dat zeker doenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
we spelen nog wel een keer en dan in mijn normale opstelling.![]()
Fietstas - NECquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:44 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb de loting gedaan en de tussenronde is dus bekend. De volgende wedstrijden worden volgende week (15 maart) gespeeld.
Let op!!! Bekerregels en eerstgenoemde ploeg speelt thuis (dit itt de knock out, waarbij alles op neutraal terrein gespeeld wordt)
Hilversum United - Waailappen United
SV Houten 3 - Zandpol Trappers
Helmunt - Grumpelix
Brouwhuis '04 - Nielzsche's Fußball Mannschaft
Vitussa FC - Hoolieganzen
stef666army - FC Kielp
Wurdsje FC - Madkow
quote:
Je hebt gelijk.. de bedoeling is om alle wedstrijden van jou op neutraal terrein te spelen. Mijn fout! Neutraal terrein dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:04 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Jaren op gewacht dit. de loting
Overigens, hier ook nog maar een keer, volgens mij was het de afgelopen keer na de poulefase op neutraal terrein. Nu niet meer met reden of is dat een vergissing? (Dus vorig seizoen waren -alle- tussenrondes, waarin ik werd uitgeschakeld, neutraal.)
Niet weerquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:44 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb de loting gedaan en de tussenronde is dus bekend. De volgende wedstrijden worden volgende week (15 maart) gespeeld.
Let op!!! Bekerregels en eerstgenoemde ploeg speelt thuis (dit itt de knock out, waarbij alles op neutraal terrein gespeeld wordt)
Hilversum United - Waailappen United
SV Houten 3 - Zandpol Trappers
Helmunt - Grumpelix
Brouwhuis '04 - Nielzsche's Fußball Mannschaft
Vitussa FC - Hoolieganzen
stef666army - FC Kielp
Wurdsje FC - Madkow
Nu al de nek (quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:18 schreef -J-D- het volgende:
Competitie gaat voor alles, speel niet met mn a-team, hooguit paar spelers.
Had je niet eerste moeten wordenquote:
Yay! zat er dus nie ver naastquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:03 schreef CJay het volgende:
[..]
Gaan ze niet verder en laten ze de wedstrijden tegen kristiansund en H76 wegvallen.
dan krijg je
Brouwhuis '04 0 -2 Grastrappers
Grastrappers 0-2 United black Panthers
United Black Panther 1-2 Brouwhuis '04
1. United Black Panters 3p 3-2
2. Grastrappers 3p 2-2
3. Brouwhuis 3p 2-3
dus ik denk dat je het niet helemaal goed hebt Foetre![]()
NPquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:20 schreef maniack28 het volgende:
Wat denk je van woensdag....
Heb geen tijd gehad... sorry... zal het morgenavond proberen (met de nadruk op proberen) te doen. Maar het is toch geen probleem aangezien hier het schema staat en ik ook een nieuwsbrief gestuurd heb?
ben nu weg, morgenavond weer terug
Nieuwsbrief?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:20 schreef maniack28 het volgende:
Wat denk je van woensdag....
Heb geen tijd gehad... sorry... zal het morgenavond proberen (met de nadruk op proberen) te doen. Maar het is toch geen probleem aangezien hier het schema staat en ik ook een nieuwsbrief gestuurd heb?
ben nu weg, morgenavond weer terug
hmmm ff kijken naar een eventuele komende tegenstandersquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:34 schreef -J-D- het volgende:
Vitussa fc - Hoolieganzen is begonnen!
Ben benieuwd!
Ik heb volgende week me eindstation fokcup,laatste 16 is ook goed.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:00 schreef stefmans het volgende:
0-2 achter en minder balbezit, kan het wel vergeten.![]()
je staat 1-0 voor maar dankzij geen wissels met 10 man dommie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:57 schreef Game_Error het volgende:
0-0 in de rust tegen de waailappen, maar ik ehb wel 68% balbezit...
Aan het einde van deze wedstrijdenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:59 schreef foetre het volgende:
Wanneer is eigenlijk de loting?
Mischien wat vroeg maar altijd leuk om te weten.
komt goed zal ze posten als ze allemaal klaar zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Aan het einde van deze wedstrijdenEn als je ze toch al in je htlive hebt staan, zou je dan zo vriendelijk willen zijn de uitslagen zometeen hier te posten.. scheelt mij weer werk
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:44 schreef foetre het volgende:
[..]
komt goed zal ze posten als ze allemaal klaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |