Dat komend zomer de finale Nederland tegen Brazilië zal zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 18:41 schreef Tomhoog het volgende:
Op Fokhattrick sta ik in de poule met een oranje gele kleur aangegeven. Wat betekent dat?
Ik had nog niet gekeken of je door was of niet, vandaar het oranje kleurtje. Bij deze de doorstromers uit de poulefase:quote:Op maandag 6 maart 2006 18:41 schreef Tomhoog het volgende:
Op Fokhattrick sta ik in de poule met een oranje gele kleur aangegeven. Wat betekent dat?
Had je beter je best moeten doenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
geen PTT, Holloway en bullballs, wat een gedevalueerd toernooi
Wel vv Emmen. Maakt een hoop goed.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
geen PTT, Holloway en bullballs, wat een gedevalueerd toernooi
it was deliberate, it was deliberate!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Holloway stelde ook niet te veel voor
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
it was deliberate, it was deliberate!
de betere fans weten waar deze quote uitkomt
ik liet je winnen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:58 schreef Oldbie het volgende:
Ik was de beste nummer 1(oke oke, in de zwakste poule...)
Ik stem ervoor om de cup nu te stoppen en de prijs aan mij toe te kennen. Als we doorgaan ben ik kansloos
we spelen nog wel een keer en dan in mijn normale opstelling.quote:
Geen probleem. Zorg maar dat je bij mij in de competitie komt. Dan zullen we dat zeker doenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
we spelen nog wel een keer en dan in mijn normale opstelling.![]()
Fietstas - NECquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:44 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb de loting gedaan en de tussenronde is dus bekend. De volgende wedstrijden worden volgende week (15 maart) gespeeld.
Let op!!! Bekerregels en eerstgenoemde ploeg speelt thuis (dit itt de knock out, waarbij alles op neutraal terrein gespeeld wordt)
Hilversum United - Waailappen United
SV Houten 3 - Zandpol Trappers
Helmunt - Grumpelix
Brouwhuis '04 - Nielzsche's Fußball Mannschaft
Vitussa FC - Hoolieganzen
stef666army - FC Kielp
Wurdsje FC - Madkow
quote:
Je hebt gelijk.. de bedoeling is om alle wedstrijden van jou op neutraal terrein te spelen. Mijn fout! Neutraal terrein dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:04 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Jaren op gewacht dit. de loting
Overigens, hier ook nog maar een keer, volgens mij was het de afgelopen keer na de poulefase op neutraal terrein. Nu niet meer met reden of is dat een vergissing? (Dus vorig seizoen waren -alle- tussenrondes, waarin ik werd uitgeschakeld, neutraal.)
Niet weerquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:44 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb de loting gedaan en de tussenronde is dus bekend. De volgende wedstrijden worden volgende week (15 maart) gespeeld.
Let op!!! Bekerregels en eerstgenoemde ploeg speelt thuis (dit itt de knock out, waarbij alles op neutraal terrein gespeeld wordt)
Hilversum United - Waailappen United
SV Houten 3 - Zandpol Trappers
Helmunt - Grumpelix
Brouwhuis '04 - Nielzsche's Fußball Mannschaft
Vitussa FC - Hoolieganzen
stef666army - FC Kielp
Wurdsje FC - Madkow
Nu al de nek (quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:18 schreef -J-D- het volgende:
Competitie gaat voor alles, speel niet met mn a-team, hooguit paar spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |