The Matrix reloaded ook iig, in de zonnebril van morpheus tijdens een speechquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef Bigfoot414 het volgende:
Ik weet ff niet meer hoe de film heet, maar ik heb wel es een film gezien waar 1 hele scene lang de schaduw van de geluidshengel in beeld hangt. Best wel storend
In 'the white squall' zitten een aantal Nederlandse meisjes. Zij spreken iets van Zweeds of Noors.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:17 schreef OFfSprngr het volgende:
In Hitman (of hoe die film ook heet met Syl Stalone en Antonio Banderes) heeft de vrouwelijke hoofdpersoon een deal met Nederlanders waarna een mobiel afgaat in hun kamer en een van de handlangers zegt: "das ist nicht meiner mobiel".
spaceballs... dat is ook een parodiequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:40 schreef dragon25 het volgende:
trouwens, in Spaceballs heeft de alien die uit iemands buik scheurt een duidelijk zichtbare stang waarmee ze hem bewegen
briljante film.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:40 schreef dragon25 het volgende:
trouwens, in Spaceballs heeft de alien die uit iemands buik scheurt een duidelijk zichtbare stang waarmee ze hem bewegen
Ook in een van de laatste Malcolm in the Middle afleveringen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
In 'the white squall' zitten een aantal Nederlandse meisjes. Zij spreken iets van Zweeds of Noors.
Shit we hebben de dubbelgangersquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:23 schreef rammes het volgende:
[..]
spaceballs... dat is ook een parodie
het autotje en de appel met sticker zijn me wel bekend, maar nooit opgevallen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:54 schreef Gripper het volgende:
De Jerrycan die bij Gladiator ergens in beeld ligt tijdens de veldslag aan het begin, de vliegtuigstrepen in de lucht, en het autootje wat in LOTR I door dat maislveld rijdt zijn natuurlijk ook al wel bekend?![]()
In Gladiator zie je op een gegeven moment, ook iemand in een spijkerbroek staan. Als je goed oplet, zie je hem.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:54 schreef Gripper het volgende:
De Jerrycan die bij Gladiator ergens in beeld ligt tijdens de veldslag aan het begin, de vliegtuigstrepen in de lucht, en het autootje wat in LOTR I door dat maislveld rijdt zijn natuurlijk ook al wel bekend?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |