Nee, kane vind je leuk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef Stansfield het volgende:
Al die dingen die OFfSprngr zegt heb ik geen verstand van, ik kijk gewoon naar wat ik mooie muziek vind en kan vind ik erg goed.
Ach, die pauper-user heeft zichzelf vernoemd naar een commerciele rockband-in-denial, Dinand geeft gewoon toe dat hij gericht is op de markt en dat hij deze markt wil veroveren. Dat lukt hem aardig, ook nog eens door zijn eigen ding te doen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef Stansfield het volgende:
Al die dingen die OFfSprngr zegt heb ik geen verstand van, ik kijk gewoon naar wat ik mooie muziek vind en kan vind ik erg goed.
Ja, want als er een performer duidelijk zichzelf is is het Dinand welquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:52 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ach, die pauper-user heeft zichzelf vernoemd naar een commerciele rockband-in-denial, Dinand geeft gewoon toe dat hij gericht is op de markt en dat hij deze markt wil veroveren. Dat lukt hem aardig, ook nog eens door zijn eigen ding te doen.
Uiteraard offtopic hier, maar hoezo is de Offspring in denial? Volgens mij weten ze prima wat voor rotzooi ze makenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:52 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ach, die pauper-user heeft zichzelf vernoemd naar een commerciele rockband-in-denial, Dinand geeft gewoon toe dat hij gericht is op de markt en dat hij deze markt wil veroveren. Dat lukt hem aardig, ook nog eens door zijn eigen ding te doen.
Dat zie je verkeerd, da's dichterlijke vrijheidquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:00 schreef PsyCha het volgende:
Je TT is in ieder geval beter dan Kane's engels.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:01 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, da's dichterlijke vrijheid![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef evert het volgende:
ik zit met bewondering naar de live dvd te kijken van het concert in almere, echt heel heel heel erg goed!
Hoi Dinand.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:07 schreef evert het volgende:
ik zit met bewondering naar de live dvd te kijken van het concert in almere, echt heel heel heel erg goed!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hoi Dinand.
Blaag van een vent.
Met astma!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:58 schreef Deetch het volgende:
Kane klinkt als een schijtende kameel
Dat geblaat mag je achterwege laten hoor. Kritiek mag je best geven, graag zelfs. Maar onderbouw het tenminste. Vroeger klonk hij misschien als iemand met een kurk in zijn reet, maar dat gaat tegenwoordig over het algemeen denk ik niet meer op. Hij heeft zo zijn maniertjes en heeft blijkbaar een eigen interpretatie van wat engels is (quote:
Als je maar 1 bepaalde melodielijn aanhoudt is het inderdaad een stuk makkelijker om niet vals te zingen. En elk woord eindigen met "ahhheeeiooooaaeeu" maakt het ook een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef Tobbes het volgende:
en nóóit vals.
Dat is dus gewoon nonsensquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:05 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Als je maar 1 bepaalde melodielijn aanhoudt is het inderdaad een stuk makkelijker om niet vals te zingen. En elk woord eindigen met "ahhheeeiooooaaeeu" maakt het ook een stuk makkelijker.
Nee hoor, dat vind ik niet. Ik hoor wel degelijk steeds dezelfde melodie opbouw en uithalen. Variatie is een woord dat Dinand vreemd is. Geeft niet, zolang er 1000-en mensen zijn die ervan genieten vind ik het prima. Nickelback verkoopt ook miljoenen platen met steeds hetzelfde liedje erop.quote:
Jij baseert je op singles/cd's. Op basis daarvan kun je nooit zeggen of iemand kan zingen of niet. Ik kan op een cd ook zuiver zingen, als het maar goed geedit wordt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:11 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vind ik niet. Ik hoor wel degelijk steeds dezelfde melodie opbouw en uithalen. Variatie is een woord dat Dinand vreemd is. Geeft niet, zolang er 1000-en mensen zijn die ervan genieten vind ik het prima. Nickelback verkoopt ook miljoenen platen met steeds hetzelfde liedje erop.
Dat heeft er denk ik niet zoveel mee te maken. Dinand is geen bijzondere zanger. Hij heeft een relatief minimaal bereik, en zijn uithalen zijn altijd dezelfde (zonder risico). Ook de liedjes hebben dezelfde opbouw en zijn qua melodie niet verassend verschillend, vaak op dezelfde manier gecomponeerd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:12 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jij baseert je op singles/cd's. Op basis daarvan kun je nooit zeggen of iemand kan zingen of niet. Ik kan op een cd ook zuiver zingen, als het maar goed geedit wordt.
Waarom heeft dat er niets mee te maken? Als ik keer op keer live zie en hoor dat hij -af en toe- zeer hoog uithaalt en dit ook nog eens feilloos doet. Dan is jouw kennis te beperkt om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Dat heeft er denk ik niet zoveel mee te maken. Dinand is geen bijzondere zanger. Hij heeft een relatief minimaal bereik, en zijn uithalen zijn altijd dezelfde (zonder risico). Ook de liedjes hebben dezelfde opbouw en zijn qua melodie niet verassend verschillend, vaak op dezelfde manier gecomponeerd.
Zoals ik al zei, daar is helemaal niets mis mee. Maar je moet niet gaan pretenderen dat Dinand een bijzondere of zelfs goede zanger is. Dat hij jou raakt is leuk, en als hij 1000-en mensen entertaint is dat ook leuk. Maar het maakt je niet automatisch een bijzonder goede zanger of componist.
Ik heb in het verleden al genoeg onderbouwing gegeven waarom ik vind dat Dinand een ontzettende knurft is met een kikker in z'n keel, ik blijf niet bezig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat geblaat mag je achterwege laten hoor. Kritiek mag je best geven, graag zelfs. Maar onderbouw het tenminste. Vroeger klonk hij misschien als iemand met een kurk in zijn reet, maar dat gaat tegenwoordig over het algemeen denk ik niet meer op. Hij heeft zo zijn maniertjes en heeft blijkbaar een eigen interpretatie van wat engels is ().
Desalniettemin denk ik dat hij een prachtige stem heeft. Niet zozeer prachtig als "volgens het boekje" maar prachtig als in karakteristiek, puur, en nóóit vals.
Als hij Nederlands zingt hoor je dat het beste![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |