quote:
was een goeie tot vandaag. heb em deze maand een jaar en hij was deze maand 22 geworden. had em gekocht voor 125 euroquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:07 schreef T42 het volgende:
[..]
was een goeie tot vandaag. heb em deze maand een jaar en hij was deze maand 22 geworden. had em gekocht voor 125 euroen er zit nog 11 maande apk op
22 is voor mij nog te jong trouwens andere 2 auto's zijn 30+
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:00 schreef Jim.Beam het volgende:
Ik ken iemand die schakelt zonder koppeling![]()
2 keer in het jaar de koppeling/versnellingsbak vervangen (Suzuki Alto), sportief rijden noemt ie dat![]()
ja hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:00 schreef Jim.Beam het volgende:
2 keer in het jaar de koppeling/versnellingsbak vervangen (Suzuki Alto), sportief rijden noemt ie dat![]()
maar vw is mijn hobbyquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:12 schreef JosvG het volgende:
[..]Dan ben je goed ziek in je hoofd.
Voor de TS, verkoop je auto aan een handelaar en koop een mooi nieuw 2de handsje, ik zou er niet verder aan gaan sleutelen.
Weet je wat er nog meer niet klopt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:20 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
ja hoor![]()
Je kan nauwelijks schakelen zonder koppeling en bovendien waarom wil jij een koppeling vervangen als je hem toch niet gebruikt. Verhaal klopt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan kan gewoon niet goed zijn hoor wel aparte rijstijl en kopplingsplaten laten vervangen kost ook wel meer dan een paar tientjes ...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:00 schreef Jim.Beam het volgende:
Dan kan hij niet rijden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:00 schreef Jim.Beam het volgende:
Klopt. Hij spoort ook niet. Heeft een oude Porsche motor in een kever gebouwt en wilt daarmee 300 pk krijgen.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Klopt. Hij spoort ook niet. Heeft een oude Porsche motor in een kever gebouwt en wilt daarmee 300 pk krijgen.![]()
vriende van mij zijn bezig met een 550pk zelfbouw motor in een kever te ontwikkelen en bouwenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Klopt. Hij spoort ook niet. Heeft een oude Porsche motor in een kever gebouwt en wilt daarmee 300 pk krijgen.![]()
Kan dat zomaar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Leg er meteen een automaat in. Minder kans op kapotgaan omdat de bak wel weet wanneer hij moet schakelen en jij schijnbaar niet.
Wordt lastig als de versnellingsbak vast zitquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:00 schreef Jim.Beam het volgende:
Ik ken iemand die schakelt zonder koppeling
Das toch hartstikke slecht?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef pute959 het volgende:
Op de motor gebruik ik de koppeling nooit bij het schakelen, af en toe bij het terug schakelen
uiteraard,quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef pute959 het volgende:
Op de motor gebruik ik de koppeling nooit bij het schakelen, af en toe bij het terug schakelen
12000?!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Das toch hartstikke slecht?
Dus stel ik wil met mijn auto dat dubbel clutchen doen, moet ik gewoon zorgen dat als ik naar een hogere versnelling wil 'm in z'n vrij gooi en wat minder toeren maak, en dan hoger?
Als ik met mijn brommer zonder koppeling schakel hoor je een luide tik en gaat ook stroef. Toerental ligt ook meestal rond de 12.000 toeren, heeft 't daar mee te maken?
Zoveel toeren maken scootercilindertjes, sommige wel 14.000quote:
Sick. Ja, ik heb geen brommer gereden, ik ben gelijk maar begonnen met auto.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:27 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Zoveel toeren maken scootercilindertjes, sommige wel 14.000
En modelbouwautotjes nog meer.. sommige 42.000![]()
Nee, dat is geen probleem, tis namelijk een crossmotor (ktm "05), waarbij de bakken aardig rebuust zijn. bij de meeste motors kun je trouwens (ook bij wegmotors) zonder echte problemen zonder koppeling opschakelen. kon ook bij m'n brommertjes vroeger.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Das toch hartstikke slecht?
Dus stel ik wil met mijn auto dat dubbel clutchen doen, moet ik gewoon zorgen dat als ik naar een hogere versnelling wil 'm in z'n vrij gooi en wat minder toeren maak, en dan hoger?
Als ik met mijn brommer zonder koppeling schakel hoor je een luide tik en gaat ook stroef. Toerental ligt ook meestal rond de 12.000 toeren, heeft 't daar mee te maken?
Standaard Kreidlers/Zundapps draaien rond de 7000 toeren. Nieuwe brommers weet ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef pute959 het volgende:
[..]
Nee, dat is geen probleem, tis namelijk een crossmotor (ktm "05), waarbij de bakken aardig rebuust zijn. bij de meeste motors kun je trouwens (ook bij wegmotors) zonder echte problemen zonder koppeling opschakelen. kon ook bij m'n brommertjes vroeger.
12.000 is niet echt bijzonder. das zelfs aan de lage kant voor een 50cc?
Die cilinder heette ''de gatenkaas'' want dat ding had zoveel spoelpoorten..quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Standaard Kreidlers/Zundapps draaien rond de 7000 toeren. Nieuwe brommers weet ik niet.
Ik draai wel 90 km/u met bewerkte 50cc en grotere carburateur. Record is 230 km/u met 50cc (Kreidler) . Wil niet weten hoeveel toeren die draaide op dat moment.![]()
Dat was ook waarschijnlijk met zo'n 16 versnellingen racebak en een 300 of 400 toeren gebiedquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Standaard Kreidlers/Zundapps draaien rond de 7000 toeren. Nieuwe brommers weet ik niet.
Ik draai wel 90 km/u met bewerkte 50cc en grotere carburateur. Record is 230 km/u met 50cc (Kreidler) . Wil niet weten hoeveel toeren die draaide op dat moment.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Die cilinder heette ''de gatenkaas'' want dat ding had zoveel spoelpoorten..
Was na die rit ook op, was volgens mij dmv een ingewikkeld systeem gesupercharged ook![]()
ga er eens een tijdje mee rijden, dan praat je heel anders...quote:
ken nie! en ik ken wel schakele wie zegt da ik dat nie ken???quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Leg er meteen een automaat in. Minder kans op kapotgaan omdat de bak wel weet wanneer hij moet schakelen en jij schijnbaar niet.
in stad is da wel zo lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
ga er eens een tijdje mee rijden, dan praat je heel anders...
In de file, zo makkelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:16 schreef T42 het volgende:
[..]
in stad is da wel zo lekkermaar met race nie zo (race wel eens met kever over circuit)
Zat je spellingchecker aan je versnellingsbak vast toevallig?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:12 schreef T42 het volgende:
[..]
ken nie! en ik ken wel schakele wie zegt da ik dat nie ken???kever is trouwens half automaat
En dat zeg jij, met zo'n grammaticale kut zinquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:06 schreef en_agua het volgende:
[..]
Zat je spellingchecker aan je versnellingsbak vast toevallig?
lees mijn topic eerst een goe! of mijn onderschriftquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:06 schreef en_agua het volgende:
[..]
Zat je spellingchecker aan je versnellingsbak vast toevallig?
quote:(ps spelVouten voorbehoude!)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:22 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Weet je wat er nog meer niet klopt?damn wat arrogant..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan loopt ze overal maar zomaar naar binnen dus? tssssssssss─_(º.0)_/─
wat is een goede auto??? een nieuwe zeker?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:00 schreef Jim.Beam het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |