quote:
was een goeie tot vandaag. heb em deze maand een jaar en hij was deze maand 22 geworden. had em gekocht voor 125 euroquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:07 schreef T42 het volgende:
[..]
was een goeie tot vandaag. heb em deze maand een jaar en hij was deze maand 22 geworden. had em gekocht voor 125 euroen er zit nog 11 maande apk op
22 is voor mij nog te jong trouwens andere 2 auto's zijn 30+
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:00 schreef Jim.Beam het volgende:
Ik ken iemand die schakelt zonder koppeling![]()
2 keer in het jaar de koppeling/versnellingsbak vervangen (Suzuki Alto), sportief rijden noemt ie dat![]()
ja hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:00 schreef Jim.Beam het volgende:
2 keer in het jaar de koppeling/versnellingsbak vervangen (Suzuki Alto), sportief rijden noemt ie dat![]()
maar vw is mijn hobbyquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:12 schreef JosvG het volgende:
[..]Dan ben je goed ziek in je hoofd.
Voor de TS, verkoop je auto aan een handelaar en koop een mooi nieuw 2de handsje, ik zou er niet verder aan gaan sleutelen.
Weet je wat er nog meer niet klopt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:20 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
ja hoor![]()
Je kan nauwelijks schakelen zonder koppeling en bovendien waarom wil jij een koppeling vervangen als je hem toch niet gebruikt. Verhaal klopt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan kan gewoon niet goed zijn hoor wel aparte rijstijl en kopplingsplaten laten vervangen kost ook wel meer dan een paar tientjes ...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:00 schreef Jim.Beam het volgende:
Dan kan hij niet rijden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:00 schreef Jim.Beam het volgende:
Klopt. Hij spoort ook niet. Heeft een oude Porsche motor in een kever gebouwt en wilt daarmee 300 pk krijgen.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Klopt. Hij spoort ook niet. Heeft een oude Porsche motor in een kever gebouwt en wilt daarmee 300 pk krijgen.![]()
vriende van mij zijn bezig met een 550pk zelfbouw motor in een kever te ontwikkelen en bouwenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Klopt. Hij spoort ook niet. Heeft een oude Porsche motor in een kever gebouwt en wilt daarmee 300 pk krijgen.![]()
Kan dat zomaar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Leg er meteen een automaat in. Minder kans op kapotgaan omdat de bak wel weet wanneer hij moet schakelen en jij schijnbaar niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |