In mijn tijd, ook 6 jaar geleden was ik 16, gebeurden er ook dingen op seksgebied die vrij ver gingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:16 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Nu wil ik niet zeggen dat iedereen zo is, maar volgens mij is het zeker zo dat de moraal + bewustheid van sexualiteit van de *gemiddelde 16 jarige* echt heel anders is dan, die in mijn tijd.
(.. Dat ik dat ooit nog zou zeggen!)

Dat ze de orale seks ok vindt vind ik nog niet eens zo erg .Erger vind ik dat ze haar dochter aanmoedigt om dingen te doen "omdat haar vriendinnen het ook doen".quote:Op maandag 27 februari 2006 10:10 schreef desiredbard het volgende:
En dan joor je dus ouders bij een praatprogramma:
"Ja ik weet dat mijn dochter (13 jaar) aan orale sex doet, maar wat wil je dan al haar vriendinnetjes doen het ook"
We hebben hetnhier niet over de hoer spelen, maar gewoon bij uitgaan etc ...pure peer pressure. Maar GVDGVD zou je die teef van een moeder niet over de tafel binden en er een paar hengsten geven , en ik bedoel de vier benige soort hier.
Het is toch misselijkmakend dat je als moeder (of vader) ok bent met het feit dat een 13 jarige sexueel actief is.
Arme dochters van SCH, hij schijnt de enige te zijn hier die seriues geen problemem heeft met veranderende sexuele normen en waarden.

Ze moet het kind gewoon verbieden dat te doen.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:40 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat ze de orale seks ok vindt vind ik nog niet eens zo erg .Erger vind ik dat ze haar dochter aanmoedigt om dingen te doen "omdat haar vriendinnen het ook doen".

Precies.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef longinus het volgende:
Je moet het niet verbieden, maar ze voorlichten, verbieden werkt avenrechts bij dat soort meisjes.

Nou, nee, niet dus.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:15 schreef desiredbard het volgende:
Nou...lekkere voorlichting hebben die ouders dan gegeven

Nou waarom niet, ze proberen ons toch ook wijs te maken dat die tieners dat heel gewoon vinden, dan schaam je er toch ook niet voor om dat voor de camera te bevestigenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:14 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Ja want tieners staan in de rij om op tv aan de hele wereld te verkondigen dat ze kluiven voor een kroket.![]()

Ook niet helemaal waar...zolang je thuis woont.... hun huis hun regelsquote:Op maandag 27 februari 2006 11:25 schreef longinus het volgende:
Het verbieden van bepaalde zaken door de ouders hebben mij vele uren plezier opgeleverd, na hun 18e werkte het niet meer

En buitenshuis de beest uithangen zeker.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:04 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar...zolang je thuis woont.... hun huis hun regels

En niet meer thuis hoeven komen,quote:Op maandag 27 februari 2006 12:06 schreef MrBean het volgende:
[..]
En buitenshuis de beest uithangen zeker.

Daar kom je toch niet achter.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:11 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En niet meer thuis hoeven komen,

Als je niet weet wat je koters uitspoken ben je een slechte ouder....ben jij een kloontje van SCH of zo..... je hebt hetzelfde enorme bord voor je kopquote:

Je kunt gewoon niet alles weten, omdat kinderen echt niet alles vertellen.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:15 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je koters uitspoken ben je een slechte ouder....ben jij een kloontje van SCH of zo..... je hebt hetzelfde enorme bord voor je kop

Als je je kinderen niet zo kan opvoeden dat ze zélf begrijpen waar de grens ligt (ipv de ouder), dán ben je een slechte ouder.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:15 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je koters uitspoken ben je een slechte ouder....ben jij een kloontje van SCH of zo..... je hebt hetzelfde enorme bord voor je kop

Dat vind ik een betere beschrijving.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:20 schreef MrBean het volgende:
[..]
Als je je kinderen niet zo kan opvoeden dat ze zélf begrijpen waar de grens ligt (ipv de ouder), dán ben je een slechte ouder.

Dat hoeven ze je niet te vertellen...... van een 13 jarige hoor jij te weten wat ze zo ongeveer uitspookt.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet alles weten, omdat kinderen echt niet alles vertellen.

OK, dat is een ander verhaal . . .quote:Op maandag 27 februari 2006 12:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat hoeven ze je niet te vertellen...... van een 13 jarige hoor jij te weten wat ze zo ongeveer uitspookt.
En als dochterlief inene thuiskomt op Jimmie Shoo's, want daar ging het om pijpen voor een paar schoenen/handtasje. Dan hoor je als ouders te weten dat er iets niet in de haak is.
Als er inene dure merkkleding in de wasmand/kaemer ligt (Ik moet de eerste 10er nog leren kennen die zelf de was doet, of het ook maar in de wasmand gooit) moet er toch een lampje gaan branden....

precies.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat hoeven ze je niet te vertellen...... van een 13 jarige hoor jij te weten wat ze zo ongeveer uitspookt.
En als dochterlief inene thuiskomt op Jimmie Shoo's, want daar ging het om pijpen voor een paar schoenen/handtasje. Dan hoor je als ouders te weten dat er iets niet in de haak is.
Als er inene dure merkkleding in de wasmand/kaemer ligt (Ik moet de eerste 10er nog leren kennen die zelf de was doet, of het ook maar in de wasmand gooit) moet er toch een lampje gaan branden....

Ja we waren wat afgezakt van de OT door mensen die het blijkbaar normaal vinden dat een 13 jarigequote:Op maandag 27 februari 2006 12:28 schreef Robar het volgende:
[..]
OK, dat is een ander verhaal . . .
Maar jouw stelling was wat algemeen benaderd en daarom naar mijn mening niet correct.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |