Wat mij vooral opvalt is dat het meerendeel van de 16 jarige meisjes van nu, echt totaal anders is dan, het merendeel van de 16 jarige meisjes, laten we zeggen, toen ik 16 was, das 6 jaar geleden.. Niet alleen in de grote steden, maar het lijkt wel een algemene trend.
![]()
Dat lijkt wel ontzettend snel veranderd in die paar jaar...
Een paar uitzonderingen daargelaten, maar hoe wij toen gekleed gingen, en waar we waren met onze gedachten..Giechelen over jongens, shoppen, vriendjes, etc. Das echt iets totaal anders dan sex in ruil voor een mackroket, met 3 jongens tegelijk ofzo.
![]()
Jaja, extreme vergelijking...Maar ff serieus ... Nu lopen ze er bijna allemaal bij in strakke truitjes, trendy, bewust van hun sexualiteit, etc. etc. De sexuele moraal is gewoon [dramaqueen]gone!![/dramaqueen]
*Zwaait met de bestraffende oude wijze vinger*
![]()
(Mja, soms voel ik me echt een saaie doos, als ik die praatjes dan hoor)
Sprak laatst nog met een 15 jarig meisje (en echt niet zon superslet uit een probleemfamilie oid), waarbij mn mond gewoon bijna open viel over hoe makkelijk ze over dat soort zaken deed.
Jaa, toen ben ik bij hem blijven slapen, doe ik wel vaker, denkt mn moeder dat ik bij een vriendin ben..hij is wel 8 jaar ouder, maar hij is lief hoor.. Ja hij doet niks. Ja, soms wel, maar alles als ik het ook wil, ja het is een schatje." En daarbuiten had zo ook nog een "echt vriendje", én nog eentje waarmee ze "smste", maar daar ging ze het wel eens even via msn mee uitmaken, want hij zette altijd in zijn msn naam dat ze lekker was, en dat vond ze toch niet zo leuk, aangezien het daardoor leek of ze bezet was. Ofzo.
Eehe, ja.
![]()
Nu wil ik niet zeggen dat iedereen zo is, maar volgens mij is het zeker zo dat de moraal + bewustheid van sexualiteit van de *gemiddelde 16 jarige* echt heel anders is dan, die in mijn tijd.
(
![]()
.. Dat ik dat ooit nog zou zeggen!)
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."