Om eerlijk te zijn is het een erg mooie vorm van natuurlijke selectiequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:54 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Ja, hoera. Van hunouder krijgen ze geen cent, ze gaan de straat op, hebben nog meer onveilige seks met types die je in dit topic keer-op-keer hoort zeggen dat ze 't niet af zouden slaan, zo'n zuigbeurt voor 3 sigaretten, en voila, weer wat HIV-geinfecteerden erbij.
eerlijk gezegd snap ik die gasten ook niet. Een vriendin van mij is een keer onder invloed van allerlei troep gegangbanged. Toen ik met haar in de disco was, kwam een gozer naar me toe en begon vol trots te vertellen hoe hij samen met wat vrienden haar gepaald hadden, terwijl ze nog niet eens half doorhad wat er gebeurde.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:40 schreef Mjam het volgende:
Ik werk met jongens tussen de 14 en 18 in Utrecht. Ik heb al eens eerder in een topic mijn verbazing uitgesproken over de seks die ze hebben. Vooral over de meisjes eigenlijk, want ik vind dat zij er weinig aan hebben. Er werd toen soms een beetje lacherig gereageerd, zo van: die jongens lopen stoer te doen en jij trapt erin. Maar ik weet echt wel hoe hun wereld in elkaar zit. Dit nieuws over die meiden in Amsterdam sluit er naadloos op aan.
Er zijn veel meisjes beschikbaar, uit alle culturen, je kunt ze gewoon regelen via gsm of msn. Ze komen naar een park of bosje of portiek. Voor een paar sigaretjes of voor niks kun je ergens met ze afspreken om te pijpen of neuken. Ze doen het ook weleens met meer jongens tegelijk, of in het bijzijn van andere jongens.
Die meiden krijgen er op alle fronten weinig voor terug. Het gaat niet om wederkerige seks, het gaat erom dat die jongens aan hun gerief komen. Het zal de meeste jongens een rotzorg wezen of het lekker voor ze is en of ze klaarkomen. Op respect hoeven ze ook niet te rekenen, die meiden zijn sletten, ze worden katvangers genoemd. Ze worden achter hun rug, maar ook in hun gezicht uitgescholden, uitgelachen, soms ook beroofd of geslagen. Ze krijgen er bij mijn weten ook geen geld of grote kado's voor.
Waarom ze dit doen begrijp ik eerlijk gezegd niet. Ik zou weleens van mensen die met dit zulke meisjes werken willen horen hoe zij hier over denken. Kijk, de jongens komen lekker makkelijk klaar zo, dus dat is nog wel begrijpelijk. Maar waarom die meiden dit doen?
Het is onder deze jongens ook geen taboe dat ze naar de hoeren gaan, dat doen ze vanaf een jaar of 14/15.
Dit gaat over een beperkte groep van de jongeren in Nederland, maar het zijn er toch veel meer dan "men" denkt.
Om eerlijk te zijn is het natuurlijk gewoon blatante onzin, wat je nu allemaal even voorstelt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is het een erg mooie vorm van natuurlijke selectie![]()
Mijn zegen zou je gehad hebben als je dat deedquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
eerlijk gezegd snap ik die gasten ook niet. Een vriendin van mij is een keer onder invloed van allerlei troep gegangbanged. Toen ik met haar in de disco was, kwam een gozer naar me toe en begon vol trots te vertellen hoe hij samen met wat vrienden haar gepaald hadden, terwijl ze nog niet eens half doorhad wat er gebeurde.
Ik heb die gozer gevraagd waarom hij trots is op een neukpartijtje met een grietje die niet eens bij positieven genoeg is om nog "nee" te zeggen. Waarom hij niet ingegrepen had, zoals een vent zou doen.
Toen kon hij alleen nog maar zeggen dat hij als laatste ging.........triest figuur.
Ben daarna weggelopen, want ik was in staat om hem een paar tikken links, en een paar tikken rechts te geven, gevolgd door een uppercut, down-below.
Zeg Romneo en Juliet waren oook pas 11 en 12 of zo. In een heleboel culturen is een meisje volwassen en huwbaar vanaf de eerste menstruatie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:12 schreef dVTB het volgende:
[..]
... maar in een beschaafd, ontwikkeld land als Nederland...
... en dan op zo'n manier...
Dan doen we kennelijk een enorme stap terug in de tijd. Gebrekkige opleiding, gebrek aan kansen, het erbij willen horen, pimp/bling-bling-cultuur... Het zullen allemaal wel factoren zijn. Tienermeisjes zijn geen meisje of 'vriendin' meer, maar een neukslet. En dat beginnen we al normaal te vinden.
Om eerlijk te zijn zijn het gewoon een stel domme figuren, zowel de big mac hoertjes als de big mac hoerenlopers. Zou de maatschappij ze echt missen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:00 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is het natuurlijk gewoon blatante onzin, wat je nu allemaal even voorstelt.
Ik mis ze niet, maar zou het niet beter zijn 't hele pak ellende proberen te voorkomen, op welke manier dan ook? Om te kijken of het misschien, met de juiste aanpak en wat interesse, toch gezonde Hollandse medeburgers kunnen worden?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zijn het gewoon een stel domme figuren, zowel de big mac hoertjes als de big mac hoerenlopers. Zou de maatschappij ze echt missen?
maar het kost wel geld he?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is het een erg mooie vorm van natuurlijke selectie![]()
De rechtbankrubriek op maandag in de Volkskrant had hier enige tijd geleden een zaak over die bij de jeugdrechtbank speelde. Het was een jongen van een jaar of veertien die een meisje met zijn scooter de struiken in had gedreven en haar daar gedwongen had hem te pijpen. Hij snapte er niets van dat hij nu was opgepakt wegens verkrachting, want het meisje pijpte hem wel vaker. Zijn moeder had geen idee dat haar zoon al met dat soort dingen bezig was. De jongen kreeg een strafje en moest op cursus.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:40 schreef Mjam het volgende:
Dit gaat over een beperkte groep van de jongeren in Nederland, maar het zijn er toch veel meer dan "men" denkt.
En meteen een boete geven wegens rijden zonder brommercertificaatquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:07 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
De rechtbankrubriek op maandag in de Volkskrant had hier enige tijd geleden een zaak over die bij de jeugdrechtbank speelde. Het was een jongen van een jaar of veertien die een meisje met zijn scooter de struiken in had gedreven en haar daar gedwongen had hem te pijpen. Hij snapte er niets van dat hij nu was opgepakt wegens verkrachting, want het meisje pijpte hem wel vaker. Zijn moeder had geen idee dat haar zoon al met dat soort dingen bezig was. De jongen kreeg een strafje en moest op cursus.
In het vorige topic had ik al gezegd dat ze die zelf mochten gaan betalen of bijelkaar gaan pijpenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:09 schreef visionnaire het volgende:
[..]
aidsremmers zijn niet goedkoop.
ok dan is het goedquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
In het vorige topic had ik al gezegd dat ze die zelf mochten gaan betalen of bijelkaar gaan pijpen![]()
Het is jammer dat alle wise-crack macho opmerkingen die we in deel 1 net achter de rug hadden, nu opeens weer gemaakt moeten worden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:14 schreef jimjim1983 het volgende:
ik woon in zuid-oost en heb nog nooit zo'n tienerhoertje gezien, waar kan ik ze oppikken?
En ik had je uitgelegd waarom dat een totaal onrealistisch, onwenselijk en godzijdank onhaalbaar plan is, toch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
In het vorige topic had ik al gezegd dat ze die zelf mochten gaan betalen of bijelkaar gaan pijpen![]()
Realistisch kan het zeer zeker wel zijn, onwenselijk durf ik te betwijfelen (ok, we krijgen een stijging van seropositieven, maar alleen bij groepen die toch minder gewenst zijn in de maatschappij) en onhaalbaar lijkt het me al helemaal niet. Hoe langer ik er over nadenk, hoe genialer ik mijn idee vindquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:17 schreef Solopeople het volgende:
[..]
En ik had je uitgelegd waarom dat een totaal onrealistisch, onwenselijk en godzijdank onhaalbaar plan is, toch?
Ja, totdat het dichtbij komt. Ik ken jouw type wel, grote bek, klein hartje. Kroegenpraat.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:21 schreef MrBadGuy het volgende:
(ok, we krijgen een stijging van seropositieven, maar alleen bij groepen die toch minder gewenst zijn in de maatschappij)
Ik neuk geen big mac hoertjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:23 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Ja, totdat het dichtbij komt. Ik ken jouw type wel, grote bek, klein hartje. Kroegenpraat.
Ach, Fok's eigen smileyposter is er ook weer.quote:
sorry manquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:16 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Het is jammer dat alle wise-crack macho opmerkingen die we in deel 1 net achter de rug hadden, nu opeens weer gemaakt moeten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |