Daarnaast kan je de welbekende optie kiezen om spontaan Ziek te wordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:02 schreef buzzer het volgende:
gewoon eerlijk zijn is ook een optie...
Hoezo, heeftie pino geneukt ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:09 schreef Palomar het volgende:
Zeg dat je ziek in bed ligt met vogelgriep.
Werkt altijd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:08 schreef LostFormat het volgende:
De schijterij.
Precies. Het kan zo opzetten, je hoeft niet ziek te klinken, is zo weer verdwenen en mensen vragen er toch nooit over door.quote:
Ze zullen blij zijn dat je thuis blijft, en dat je zo aardig bent om niet hun plee onder te spetteren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:14 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Precies. Het kan zo opzetten, je hoeft niet ziek te klinken, is zo weer verdwenen en mensen vragen er toch nooit over door.
8 uur 's avonds? Goede Tijden Slechte Tijden natuurlijk...quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:56 schreef audioslaaf het volgende:
Wie van jullie heeft goede, aannemelijke redenen waardoor je ergens om 8 uur 's avonds niet kunt zijn. (op dat tijdstip vervallen doktorsafpsraken etc.).
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
8 uur 's avonds? Goede Tijden Slechte Tijden natuurlijk...jeweettog
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:02 schreef buzzer het volgende:
gewoon eerlijk zijn is ook een optie...
Wel de klemtoon goed leggen dus.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:27 schreef kantoorlul het volgende:
zeg gewoon dat je een andere, leuke afspraak hebt en dat dat een once-in-a-lifetime iets is...
, , ,quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:52 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Wel de klemtoon goed leggen dus.
De beste tot nu toequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:34 schreef Mauro het volgende:
Bel op en zeg dat je vanmiddag bent overleden.
idd, waarom smoesjes verzinnen, daar raak je alleen maar van in de problemen, gewoon eerlijk zijn dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:23 schreef buzzer het volgende:
ik word een beetje misselijk van dit topic. Gewoon zeggen waar het op staat, zo moeilijk is het toch niet ?
de hond mag niet alleen thuis blijvenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:56 schreef audioslaaf het volgende:
Wie van jullie heeft goede, aannemelijke redenen waardoor je ergens om 8 uur 's avonds niet kunt zijn. (op dat tijdstip vervallen doktorsafpsraken etc.).
kan je beter zeggen dat ie uit de bocht is gevlogenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef neo2000 het volgende:
Trein had een lekke band..?
of dat je geen treinkaartje kon kopen omdat je schoolboeken te duur zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:57 schreef Palomar het volgende:
Of dat de benzine van de trein op was
Op sommige trajecten kan datquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:57 schreef Palomar het volgende:
Of dat de benzine van de trein op was
huisarrest (kan je natuurlijk niet naar buiten)quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:56 schreef audioslaaf het volgende:
gewoon gaan watje!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:56 schreef audioslaaf het volgende:
Mijn tante belde eens een verjaardag af -> ben ziekquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:44 schreef STORMSEEKER het volgende:
Oh en trouwens, smoesjes gebruiken om afspraken niet na te hoeven komen is bijzonder laf.
In datzelfde kader wil ik nog het volgende zeggen tot mijn neef en zijn vrouw:
stelletje laffe figuren, griep, tuurlijk, *sure*. Zeg volgende keer even normaal af ipv ons en je broer zo te laten zitten!
Dan ben je best wel in de problemen. En je vrienden zullen je het niet in dank afnemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Mijn tante belde eens een verjaardag af -> ben ziek
Toen kreeg ze een ongeluk en belande ze in de Intensive Care -> ze kwam terug van een gezellig avondje Chinezen met haar nieuwe vriend
Voetbaltrainingquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:56 schreef audioslaaf het volgende:
Spetterpoep voor de jongens onder onsquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:05 schreef Nevje het volgende:
Je bent ongesteld geworden en hebt nu zo een buikpijn dat je echt niet weg kan..![]()
Word over het algemeen niet gecontroleerd..
Jongens moeten in dit geval wat creatiever zijn..
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:41 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ja, Nev, ga ff lekker een leugenaar helpen
of dat je zat te schijtenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:03 schreef Repeat het volgende:
idd gewoon niks van je laten horen en als ze dan later bellen ofzo zeggen dat je het vergeten bent en echt heel jammer vind
Ja idd, geweldig zo'n baanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:18 schreef Paladina het volgende:
Een baan met onregelmatige diensten en de aanwezige kans om op een vrije avond opgeroepen te worden, voorziet me altijd van een geldig excuus. Ik moet gewoon standaard altijd werken als er verplichtingen of afspraken zijn waar ik geen trek in heb.
Neem je die toch meequote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:54 schreef Aventura het volgende:
Ik kan niet naar de parenclubmeet omdat ik op verjaardag moet bij de opa van mijn vriendin
Zal die persoon blij mee zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:00 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Stuur de persoon een mailtje met een hyperlink naar dit topic...
Jezelf zekerheid inpraten, gewoon geen zin hebben, denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:26 schreef JosvG het volgende:
[..]
Zal die persoon blij mee zijn
Ik wil eigenlijk nogsteeds weten wat er nu zo belangrijk is dat je wel een smoesje MOET hebben.
Er lagen bladeren op de rails.... Onee die is voor in de herfst..quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef neo2000 het volgende:
Trein had een lekke band..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |