aangenaamquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef Pazzop het volgende:
Ik heb Tanja nog nooit gezien! Maar ik ken die hele Tanja ook niet...
Is zinloos Beertje. Ik wacht nog steeds op mijn mailtjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben nu toch nieuwsgierig![]()
Wil je me een mailtje sturen wie je bent![]()
Hejquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef tann het volgende:
[..]
nog ff een paar stukkies lezen en kben bij.......tvalt tot nu toe nog reuze mee.....
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, dit is het "laat hier je klonen los"-topic![]()
als jet zelf maar opruimt heb ik er geen problemen mee....quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef Pazzop het volgende:
[..]
En mogen ze schijten waar ze willen?![]()
Ik weet niet of je het weet, maar het is Kermit de kikker! Graag gedaan!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef tann het volgende:
[..]
dan is het NU kinderbedtijd, toedeloe![]()
Zondequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is zinloos Beertje. Ik wacht nog steeds op mijn mailtje![]()
quote:
Maar dan ook meteen 20?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:44 schreef lovebear het volgende:
Lust niet eens bier alleen met koninginnenach
Pas op is met één s.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:44 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar het is Kermit de kikker! Graag gedaan!
bami met lekker gekruid vlees en veel groente, sla zoals het oude recept...met mn was.....mn wasmand zit boordevol....quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:43 schreef Manu82 het volgende:
Tann![]()
, wat heb je gegeten?
en hoe zit het met je was?
Dat weet ik nog niet! Maar het zoenen van wildvreemden is geen kwaliteit die ik zoek in een vrouw!quote:
had ik je iets gevraagd?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:44 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar het is Kermit de kikker! Graag gedaan!
lees jij nu ook al niet goed terugquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef tann het volgende:
[..]
S, ik las wat naars in het begin....snapte het niet helemaal......er zou niet meer overgesproken worden maar als ik de aanleiding was wou ik toch ff sorry zeggen......
ja lekker.. bij jou ook?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:45 schreef Kimske het volgende:
Hee Tann! Alles goed vandaag??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |