ik denk dat ik me daar hier op mijn stage niet populair mee maakquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:28 schreef Zeverzak het volgende:
Alvast stiekum met carnaval beginnen...
Ceedeetjhe opgooien, blikje bier opentrekken....Alaaaaf!
lampegat en kruikenstad voor mij....quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:53 schreef Arendt het volgende:
Leuk man, dat carnaval. Bier drinken, en... enneh...ja! Leuk feest!![]()
amateursquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Carnaval is werkschuwe zuidelingen
immuniteit op bouwen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Big Benny 4-ever !
Ik ben al vanaf zondag bezig met een training voor carnaval
Zondagavond: 1 blikje bier
Maandagavond: 2 blikken bier
Dinsdagavond: 3 blikken bier
Vanavond: 4 blikken
Morgenavond 5 blikken bier
Zo bouw ik een beetje mijn immuniteit voor bier op, waardoor je meer en meer kan blijven zuipen
Halve liter blikken. Maar goed, ik kan slecht beginnen met 1 en het elke dag verdubbelen -> 1,2,4,8,16quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
immuniteit op bouwen?
in 1 week?*proest
met dat soort hoeveelheden?*proest
toch wel literblikken dan he?![]()
nou ja, zo lang je maar lol hebt...
kunt beter constant hetzelfde drinken dan opbouwen want dat lukt je nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Halve liter blikken. Maar goed, ik kan slecht beginnen met 1 en het elke dag verdubbelen -> 1,2,4,8,16
Ik moet deze week ook nog goed kunnen werken he![]()
kan ook hoor, maar eigenlijk moet je dat gewoon tijdens het jaar op peil houden, dan heb je nergens last vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Halve liter blikken. Maar goed, ik kan slecht beginnen met 1 en het elke dag verdubbelen -> 1,2,4,8,16
Ik moet deze week ook nog goed kunnen werken he![]()
toch welquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:11 schreef edje103 het volgende:
Carnaval zit in je hart.... Iemand die dat gevoel niet heeft zal het nooit begrijpen!
Ja ok, maar ik was afgelopen zaterdag BOB dus kon niet zuipen. Anders had ik me dan wel op carnaval ingezopen zeg maarquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kan ook hoor, maar eigenlijk moet je dat gewoon tijdens het jaar op peil houden, dan heb je nergens last van
net ik hetzelfde gezegd hebbendequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kan ook hoor, maar eigenlijk moet je dat gewoon tijdens het jaar op peil houden, dan heb je nergens last van
er zijn vast meer weekenden in het jaar... eens in de zoveel tijd BOB'ben doet iedereen wel, dat is ng niet schadelijk voor je biertolerantiequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik was afgelopen zaterdag BOB dus kon niet zuipen. Anders had ik me dan wel op carnaval ingezopen zeg maar
Dan zit carnaval toch wel degelijk in je hart..quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
toch wel![]()
ben toch echt geboren fries, getogen zwollenaar uit een familie van rotterdammers, toch zou ik geen carnaval meer willen missen![]()
maar er zijn idd ook wel degelijk kanslozen te vinden die het nooit zullen hebben![]()
sorry, gemistquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:19 schreef Devil020 het volgende:
[..]
net ik hetzelfde gezegd hebbende
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:23 schreef edje103 het volgende:
Je hoeft ook niet uit het zuiden te komen om het te begrijpen... Voor de zuiderlingen is het alleen makkelijker omdat het gros er vanaf de jeugd mee te maken heeft... er zijn genoeg mensen uit het zuiden die er niets aan vinden... smaken verschillen...Ik ben 56 dagen aan het feesten..
Ik hoop het wel dit jaarquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:23 schreef Apie74 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met vrouwen versieren tijdens carnaval? Is dat nog een beetje te doen?
Zelfde als een normale zaterdagavond, maar het lijkt me niet het je van het om het bed te delen met een of andere piraat of grasmatquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:23 schreef Apie74 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met vrouwen versieren tijdens carnaval? Is dat nog een beetje te doen?
ligt eraan wat voor een soort vrouw je zoekt, een normale zal zich met carnaval niet sneller laten verleiden dan anders, sommige types daarentegen....quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:23 schreef Apie74 het volgende:
Neuh das toch wel anders hoor. Vrouwen drinken veel meer, zijn eerder zat en ze zien er door de schmink beter uit (sommige dan)quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:26 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Zelfde als een normale zaterdagavond, maar het lijkt me niet het je van het om het bed te delen met een of andere piraat of grasmat
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Neuh das toch wel anders hoor. Vrouwen drinken veel meer, zijn eerder zat en ze zien er door de schmink beter uit (sommige dan)![]()
Het is toch kinky man om met een verpleegstertje, clowntje of pipi langkous tussen de lakens te deinsen.
Een verpleegsterquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Neuh das toch wel anders hoor. Vrouwen drinken veel meer, zijn eerder zat en ze zien er door de schmink beter uit (sommige dan)![]()
Het is toch kinky man om met een verpleegstertje, clowntje of pipi langkous tussen de lakens te deinsen.
Iedereen komt er met dezelfde reden, plezier maken..quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:37 schreef Blik het volgende:
Reken maar dat vrouwen makkelijker zijn met carnaval, in den bosch (Oeteldonk) in ieder geval wel
vrouwen dubieus allooi danquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:37 schreef Blik het volgende:
Reken maar dat vrouwen makkelijker zijn met carnaval, in den bosch (Oeteldonk) in ieder geval wel
wel een soaquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
vrouwen dubieus allooi dan![]()
ach voor een paar dagen kan het wel, maar carnaval lijkt me niet op voorhand een geschikte plek om een relatie voor langere tijd optelopen
ook niet echt een van mijn hobbiesquote:
Neuken ofwat ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ook niet echt een van mijn hobbies![]()
soa's....quote:
quote:
wat er dan ook precies de reden van is dat ik zei dat een soa NIET bepaald een van mijn hobbies is....quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:19 schreef Devil020 het volgende:
[..]
heb toch liever neuken dan soa's hoor...![]()
achter die praalwagen hoeft niet hoor, ik kijk zelfs nooit naar de optocht, behalve mijn eerste keer in hunsel dan, toen deed ik wel mee (laatste prijs gekregenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:27 schreef Gebleekte het volgende:
Hebben jullie niks beters te doen dan je verkleden bier te drinken en je achter een praalwagen te misdragen?? Raar feest blijft het toch.
Amenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
achter die praalwagen hoeft niet hoor, ik kijk zelfs nooit naar de optocht, behalve mijn eerste keer in hunsel dan, toen deed ik wel mee (laatste prijs gekregen)
bier drinken doe je anders ook als je uitgaat dus dat is niet echt bjizonder, en dat verkleden is toch vooral om het ijs bij voorbaat al te breken [afbeelding]
En toch WIL je wel graag! Hoe komt dat dan tochquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:38 schreef R_ON het volgende:
Ik ga ook carnaval vieren, maar ik heb er helemaal geen zin in. Ik ben bang dat mijn blessure aan mijn been nog niet over is en dan toch die vreselijke polonaise doen.
Nee, ik kan wel zeggen dat ik er erg tegenop zie.
hehe, ja, carnaval is ook de enige periode in het jaar dat meedoe met dansjes, en dan net alsof je nooit anders doet.. zo hypocriet eigenlijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
Amen
Wat ik het mooiste vind is dat iedereen van die gekke dansjes doet...
Zoals ze door de muziek opgedragen worden... Allemaal als schapen mee doen..
(Doe zelf net zo hard mee, maar das toch prachtig)
tamelijk storend... gewoon doorgaan natuurlijk, met genoeg bier voel je het toch niet meerquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:38 schreef R_ON het volgende:
Ik ga ook carnaval vieren, maar ik heb er helemaal geen zin in. Ik ben bang dat mijn blessure aan mijn been nog niet over is en dan toch die vreselijke polonaise doen. Ik hoop voor carnaval nog te weten of ze mijn been moeten amputeren. Je kunt wel nagaan dat het dus echt heel ernstig is.
Nee, ik kan wel zeggen dat ik er erg tegenop zie.
Nou... om eerlijk te zijn, doe ik wel het hele jaar zo raarquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, ja, carnaval is ook de enige periode in het jaar dat meedoe met dansjes, en dan net alsof je nooit anders doet.. zo hypocriet eigenlijk![]()
[..]
quote:tamelijk storend... gewoon doorgaan natuurlijk, met genoeg bier voel je het toch niet meer
hehe, nee daar heb ik niet zo'n last van, ik heb eigenlijk een enorme bloedhekel aan dansen, maar met carnaval kan ik me toch niet inhoudenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nou... om eerlijk te zijn, doe ik wel het hele jaar zo raar![]()
Vind het daarom ook leuk dat IEDEREEN dan is een keer raar doet, staan ze mij niet zo raar aan te kijken![]()
[..]
je bent ook raarquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nou... om eerlijk te zijn, doe ik wel het hele jaar zo raar![]()
Vind het daarom ook leuk dat IEDEREEN dan is een keer raar doet, staan ze mij niet zo raar aan te kijken![]()
[..]
dan zou ik zeggen, ga maar niet, sjaggo's zijn niet op zijn plaats bij carnaval...quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:49 schreef R_ON het volgende:
Ik wil eigenlijk niks weten van carnaval. Tegenwoordig stelt het carnaval bovendien niet veel meer voor. Niet dat het vroeger beter was; toen ging men nota bene verkleed als hagedis!
Nu verkleden alleen de kleine kinderen en de ouderen zich, de jeugd die doet wat gekke kleren aan en zuipen maarquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:49 schreef R_ON het volgende:
Ik wil eigenlijk niks weten van carnaval. Tegenwoordig stelt het carnaval bovendien niet veel meer voor. Niet dat het vroeger beter was; toen ging men nota bene verkleed als hagedis!
het werkt allemaal niet ergquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef vinsbergen het volgende:
Ik kan me sinds dinsdag ook niet goed meer concentreren..Maarja, ik heb er ook zoveeel zin in
![]()
Tullepetaonestad (R'daal) en Mestreech laat u horen!!! (Vrij, Za, Zo, Ma in R'daal en Di in Mtricht), ik kan nu al niet wachten..
Het enige wat je ertegen kunt doen is toch proberen te werken en studeren en dit (als dat mogelijk is) te onderbreken door boodschappen of sporten ofzo, ik zou het anders ook niet weten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |